moet er wel een club komen voor Tyton. Maar als die komt zal hij wel weggaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik blijf Matavz een goede spits vinden maar hij is bij PSV niet op zijn plaats. Had beter verkocht kunnen worden, evenals Tyton.
Mooi als Ritzmaier zijn minuten in de Eredivisie kan makentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 16:50:19Op het moment dat #Park bij #PSV aansluit, wordt Marcel #Ritzmaier verhuurd aan #Cambuur. reageer retweet
En hoequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Dat was genieten gisteravond, wat een verademing om weer eens een paar verdedigers te zien achterin
Hij kan wel wat met de balquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:40 schreef zerokil het volgende:
Vooral toen hij naar voren ging en wat schaartjes uit zijn voeten toverderen
Ergens in de eerste helft onderschepte Bruma aan de rechterkant een pass dmv een sliding net voor de man. Dat heb ik de laatste jaren niemand zien doen in de achterhoede. Mooi ook om het ongeloof te horen/zien van de mensen in het stadion, "Verrek, er staan jongens die kunnen verdedigen. We kunnen weer wat achterover leunen bij de bal op eigen helft."quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe
Zelden zulke verdedigers gezien, Rekik speelt gewoon een man zonder angst uit met niemand achter hem om hem te helpen, eindelijk een speler die niet bang is aan bal.
ja, zoals we op Oost tegen elkaar zeiden "Marcello had zijn benen daar gebroken"quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ergens in de eerste helft onderschepte Bruma aan de rechterkant een pass dmv een sliding net voor de man. Dat heb ik de laatste jaren niemand zien doen in de achterhoede. Mooi ook om het ongeloof te horen/zien van de mensen in het stadion, "Verrek, er staan jongens die kunnen verdedigen. We kunnen weer wat achterover leunen bij de bal op eigen helft."
het viel me eigenlijk niet eens tegen. Maar dat is wel typisch iets waar trainingsarbeid in gaat zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:08 schreef Lemming22 het volgende:
Bij corners tegen vond ik PSV trouwens ook nog niet helemaal overtuigend staan. Maar dat heeft volgens mij ook wat tijd nodig.
Rekik gaat mee naar Brazilië volgend jaar, noteer maar.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-07-2013 om 17:40:416 PSV-ers, Bertrams, Brenet, Depay, Locadia, Rekik, Willems, in voorselectie Jong Oranje. Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent reageer retweet
Onzin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent
Vooral Zoet vond ik ronduit slecht bij corners. Ook bij andere ballen van de flank vind ik hem wat onzeker. Geen ballen klem vast en te vaak naar het midden weggestompt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:08 schreef Lemming22 het volgende:
Bij corners tegen vond ik PSV trouwens ook nog niet helemaal overtuigend staan. Maar dat heeft volgens mij ook wat tijd nodig.
Het is logisch dat veel van je spelers naar jong oranje gaan als je veel jong talent verzameld. Wat is daar onzin aan? Ze komen toch van de club waar ze spelen?quote:
Deze spelers spelen op Rekik na al jaren bij PSV, ik ga er van uit dat Thijs doelt op het beleid wat er vanaf begin dit seizoen is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is logisch dat veel van je spelers naar jong oranje gaan als je veel jong talent verzameld
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Ze komen toch van de club waar ze spelen?
Zonder twijfel grootste verdedigend talent van Nederland inderdaad. Ben benieuwd of Bruma zich ook weer in de kijker van Oranje kan spelen. Na gisteravond ben ik wel overtuigt dat ie zeker potentie heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Rekik gaat mee naar Brazilië volgend jaar, noteer maar.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-07-2013 om 17:40:416 PSV-ers, Bertrams, Brenet, Depay, Locadia, Rekik, Willems, in voorselectie Jong Oranje. Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent reageer retweet
Eens. Tyton is op dit moment verder dan Zoet, al snap ik de keus voor eigen jeugd wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Vooral Zoet vond ik ronduit slecht bij corners. Ook bij andere ballen van de flank vind ik hem wat onzeker. Geen ballen klem vast en te vaak naar het midden weggestompt.
Ik snap de euforie van Slegers ook niet over Zoet. Hij had niets te doen en wat hij keepend deed was maar zozo. Coachend vond ik hem wel aardig wat sterker dan Tyton.
Maar goed, hij moet blijven staan. Hij werkt zich wel op naar het benodigde niveau.
Ik denk niet dat Thijs daar op doelt. Ik denk dat Thijs doelt op het beleid dat PSV al vele jaren heeft, namelijk het zoeken en vastleggen van Nederlands talent. De meeste van die gasten zijn gescout tussen 14 en 16 jaar, dat is iets wat PSV al heel lang doet. Het grote verschil is dat PSV dat talent nu ook opstelt in het eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze spelers spelen op Rekik na al jaren bij PSV, ik ga er van uit dat Thijs doelt op het beleid wat er vanaf begin dit seizoen is.
[..]
Wat bedoel je?
Want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Na gisteravond ben ik wel overtuigt dat ie zeker potentie heeft.
Hm, ok. Dat zou logischer zijn ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Thijs daar op doelt. Ik denk dat Thijs doelt op het beleid dat PSV al vele jaren heeft, namelijk het zoeken en vastleggen van Nederlands talent. De meeste van die gasten zijn gescout tussen 14 en 16 jaar, dat is iets wat PSV al heel lang doet. Het grote verschil is dat PSV dat talent nu ook opstelt in het eerste.
En dus, als die jonkies bij je club spelen, is het een logisch gevolg dat je een tijdelijke uittocht hebt als Jong-Oranje speelt.
Ik vind Tyton echt enorm voerschat, één brok onrust in de 16, springt overal als een malloot tussenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Tyton is op dit moment verder dan Zoet, al snap ik de keus voor eigen jeugd wel.
Ik vind Zoet vooralsnog ook overschat. Zal best beter worden, maar vooralsnog niveautje Waterman hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind Tyton echt enorm voerschat, één brok onrust in de 16, springt overal als een malloot tussen
In potentie wel ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet is echt wel achttien klassen beter dan Waterman. Maar dat zijn jij en ik ook.
nee hoor, qua niveau is hij ook al wel verderquote:
Dat heb ik tegen Fener en gister niet gezien. Hij maakt hele domme B-fouten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, qua niveau is hij ook al wel verder
Wel als je achtste staat na 10 wedstrijdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja. Maar dat is ook geen probleem. Als er iedere wedstrijd net zoveel enthousiasme vanaf straalt als gisteren ben ik al erg blij.
Die gozer is zijn tijd ver vooruit zullen ze later zeggen. Ik kan niet wachten tot ik op mijn sterfbed een wedstrijd vol met ditsoort acties kan kijkenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi man. Als Eriksen dit zou doen spuit Tyron zijn scherm vol.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi man. Als Eriksen dit zou doen spuit Tyron zijn scherm vol.
Alsof Eriksen dat wel weet....quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen heb ik het idee dat Willems zelf geen idee had waar hij mee bezig was.
boeit mij die Eriksen watquote:
Wen maar vast aan hem. Dit PSV wordt zo goed dat Eriksen aan het einde van het seizoen smeekt of hij alsjeblieft transfervrij bij ons mag komen.quote:
Okquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wen maar vast aan hem. Dit PSV wordt zo goed dat Eriksen aan het einde van het seizoen smeekt of hij alsjeblieft transfervrij bij ons mag komen.
Nou ja, trouwens. Dan mag hij mooi opflikkeren. Wij hebben Schaars al, die is 10x beter.
Je moet er ook niet zo lang op blijven zitten dat je niet meer kunt rukken. Het idee is dat ze een beetje moeten slapen, dan lijkt het alsof iemand anders het doet.quote:
Ok.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zo lang op blijven zitten dat je niet meer kunt rukken. Het idee is dat ze een beetje moeten slapen, dan lijkt het alsof iemand anders het doet.
Hoezo, die jongen is lekker aan het kloten. Beetje zichzelf en de tegenstander te dollen. Geniaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Met stront in de ogen zou je dat kunnen denken ja.
Was klote ja. Al deden ze net de poort open toen ik er 3 minuten stond, dus kon ik mooi vooraan aansluiten voordat de meute erachter kwam dat je ook door die poort naar binnen konquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had gisteren ingang 6 bij het stadion.
2 poortjes waren kapot van de 4, athans dat zeiden ze..
stonden we daar 30minuten te wachten, een rij zo lang tot aan de straat.
was het enige wat klote was
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:30 schreef tja77 het volgende:
Kippenvel wederom, meest krankzinnige competitie ontknoping ooit...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.
PSV was al kansloos en het lukte toch.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 22:30:20Contact tussen leiding #PSV en entourage #Bakkali is goed. #PSV heeft vertrouwen dat hij voor een lange toekomst in #Eindhoven kiest. reageer retweet
Ja dat is waar, maar het ligt dicht tegenelkaar aan, als PSVer is dit het beste maar als je meer als dat gaat denken in het buitenland (hoewel ik City haatquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV was al kansloos en het lukte toch.
Daarnaast heb ik mijn twijfels of er niet met het nodige geld is gesmeten.
Meningen verschillen, ik heb niks met man. city.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De enige club die ik destijds over een winstpremie heb horen praten was Ajax.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV was al kansloos en het lukte toch.
Daarnaast heb ik mijn twijfels of er niet met het nodige geld is gesmeten.
Vertrouwen zegt geen fuck, contract zonder stomme clausule wel. Als dit weer een Labyadje wordt, dan heb je niks aan dat vertrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 22:30:20Contact tussen leiding #PSV en entourage #Bakkali is goed. #PSV heeft vertrouwen dat hij voor een lange toekomst in #Eindhoven kiest. reageer retweet
Bakkali kon dat al doen, maar koos niet voor City. Die gaat niet voor het grote geld kiezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vertrouwen zegt geen fuck, contract zonder stomme clausule wel. Als dit weer een Labyadje wordt, dan heb je niks aan dat vertrouwen.
Halverwege het seizoen of aan het einde van dit seizoen openbreken, opwaarderen en verlengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali kon dat al doen, maar koos niet voor City. Die gaat niet voor het grote geld kiezen.
Ik heb hier ook geen verstand van, maar hij tekende een 3 jarig contract op zijn 16e, dus zo snel bijtekenen hoeft toch niet?
Uh okéquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra hij 18 is moet(!) hij direct tekenen, puur goud deze jongen. Wat mij betreft staat Brands op 26 januari 2014 om 00:00:01 op de stoep bij familie Bakkali om die handtekening te krijgen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
26 januari 2014 Brands gelijk 00:01 s' nachts aanbellen met de papieren in zijn koffertje
Haha, die is leuk bedacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra hij 18 is moet(!) hij direct tekenen, puur goud deze jongen. Wat mij betreft staat Brands op 26 januari 2014 om 00:00:01 op de stoep bij familie Bakkali om die handtekening te krijgen.
Als je al sinds de D bij een club speelt ga je je daar ook wel mee verbonden voelen lijkt mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef tja77 het volgende:
Klinkt lullig, maar tis een Belg en als er een mooie club komt, zal hij gewoon vertrekken (logisch). Kun je hem ook niet kwalijk nemen. Maar niet transfervrij laten vertrekken.
Ja. Hun hoofd is te groot voor de inhoud.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat Davy en Cavaliers een beperking hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ene Pereira en Bazoer zaten ook al heel lang bij PSV.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je al sinds de D bij een club speelt ga je je daar ook wel mee verbonden voelen lijkt mij.
Ja en als hij 18 is mag hij 5 jarige contracten tekenen, dan is het gebruikelijk om dat zo snel mogelijk te doen. Krijg je dezelfde situatie als Hendrix nu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali kon dat al doen, maar koos niet voor City. Die gaat niet voor het grote geld kiezen.
Ik heb hier ook geen verstand van, maar hij tekende een 3 jarig contract op zijn 16e, dus zo snel bijtekenen hoeft toch niet?
Ik mis de logica in deze post.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:17 schreef Scarface88 het volgende:
Als Bakkali op z'n 18e vertrekt kun je eigenlijk wel stellen dat de hele jeugdopleiding een kansloze investering is en je beter een andere weg kunt inslaan aangezien je niet tegen het grote geld op kunt boksen.
Ja, logisch hequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik mis de logica in deze post.
Als je het niet met geld kunt winnen moet je het maar met geld proberen?
Doyen Sports Group, in zulke investeerders zit (helaas) de toekomst in het moderne voetbal. De grote geldschieters.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik mis de logica in deze post.
Als je het niet met geld kunt winnen moet je het maar met geld proberen?
Ja maar jou moet ik alles 3x uitleggen voor je het snapt.quote:
Je kraamt gewoon onzin uit. Geeft niks man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar jou moet ik alles 3x uitleggen voor je het snapt.
Nog niet zo groot als bij City en Chelsea. Het is wel handig om ze te hebben bij het halen van grote talenten, maar de echte topspelers trek je er ook niet mee aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doyen Sports Group, in zulke investeerders zit (helaas) de toekomst in het moderne voetbal. De grote geldschieters.
Die tijd is sowieso voorbij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog niet zo groot als bij City en Chelsea. Het is wel handig om ze te hebben bij het halen van grote talenten, maar de echte topspelers trek je er ook niet mee aan.
Jij denkt dat er ooit nog topspelers in Nederland zullen spelen? Ja misschien om af te bouwen na hun carrierequote:
Fischer speelt gewoon bij Ajax hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er ooit nog topspelers in Nederland zullen spelen? Ja misschien om af te bouwen na hun carriereDe tijd van de Ronaldos, Romarios en Ibrahimovices op de Nederlandse velden is echt voorbij hoor.
Kinderen halen uit Denemarken is ook niet de toekomst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:23 schreef GGMM het volgende:
Sowieso denken dat dat de toekomst is. Dan snap je er niks van.
Als je in 20 jaar van topcompetitie naar de 9e plek kunt zakken, kun je ook in 30 jaar weer een topcompetitie worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er ooit nog topspelers in Nederland zullen spelen? Ja misschien om af te bouwen na hun carriereDe tijd van de Ronaldos, Romarios en Ibrahimovices op de Nederlandse velden is echt voorbij hoor.
Of dergelijke spelers zijn met 21 al weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |