nee hoor, qua niveau is hij ook al wel verderquote:
Dat heb ik tegen Fener en gister niet gezien. Hij maakt hele domme B-fouten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, qua niveau is hij ook al wel verder
Wel als je achtste staat na 10 wedstrijdenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja. Maar dat is ook geen probleem. Als er iedere wedstrijd net zoveel enthousiasme vanaf straalt als gisteren ben ik al erg blij.
Die gozer is zijn tijd ver vooruit zullen ze later zeggen. Ik kan niet wachten tot ik op mijn sterfbed een wedstrijd vol met ditsoort acties kan kijkenquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi man. Als Eriksen dit zou doen spuit Tyron zijn scherm vol.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Mooi man. Als Eriksen dit zou doen spuit Tyron zijn scherm vol.
Alsof Eriksen dat wel weet....quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen heb ik het idee dat Willems zelf geen idee had waar hij mee bezig was.
boeit mij die Eriksen watquote:
Wen maar vast aan hem. Dit PSV wordt zo goed dat Eriksen aan het einde van het seizoen smeekt of hij alsjeblieft transfervrij bij ons mag komen.quote:
Okquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wen maar vast aan hem. Dit PSV wordt zo goed dat Eriksen aan het einde van het seizoen smeekt of hij alsjeblieft transfervrij bij ons mag komen.
Nou ja, trouwens. Dan mag hij mooi opflikkeren. Wij hebben Schaars al, die is 10x beter.
Je moet er ook niet zo lang op blijven zitten dat je niet meer kunt rukken. Het idee is dat ze een beetje moeten slapen, dan lijkt het alsof iemand anders het doet.quote:
Ok.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zo lang op blijven zitten dat je niet meer kunt rukken. Het idee is dat ze een beetje moeten slapen, dan lijkt het alsof iemand anders het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |