Hoezo, die jongen is lekker aan het kloten. Beetje zichzelf en de tegenstander te dollen. Geniaal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Met stront in de ogen zou je dat kunnen denken ja.
Was klote ja. Al deden ze net de poort open toen ik er 3 minuten stond, dus kon ik mooi vooraan aansluiten voordat de meute erachter kwam dat je ook door die poort naar binnen konquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had gisteren ingang 6 bij het stadion.
2 poortjes waren kapot van de 4, athans dat zeiden ze..
stonden we daar 30minuten te wachten, een rij zo lang tot aan de straat.
was het enige wat klote was
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:30 schreef tja77 het volgende:
Kippenvel wederom, meest krankzinnige competitie ontknoping ooit...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.
PSV was al kansloos en het lukte toch.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van City was toch wel iets mooier, United vierde het al en toen in de allerlaatste seconde de goal.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 22:30:20Contact tussen leiding #PSV en entourage #Bakkali is goed. #PSV heeft vertrouwen dat hij voor een lange toekomst in #Eindhoven kiest. reageer retweet
Ja dat is waar, maar het ligt dicht tegenelkaar aan, als PSVer is dit het beste maar als je meer als dat gaat denken in het buitenland (hoewel ik City haatquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV was al kansloos en het lukte toch.
Daarnaast heb ik mijn twijfels of er niet met het nodige geld is gesmeten.
Meningen verschillen, ik heb niks met man. city.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De enige club die ik destijds over een winstpremie heb horen praten was Ajax.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV was al kansloos en het lukte toch.
Daarnaast heb ik mijn twijfels of er niet met het nodige geld is gesmeten.
Vertrouwen zegt geen fuck, contract zonder stomme clausule wel. Als dit weer een Labyadje wordt, dan heb je niks aan dat vertrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 22:30:20Contact tussen leiding #PSV en entourage #Bakkali is goed. #PSV heeft vertrouwen dat hij voor een lange toekomst in #Eindhoven kiest. reageer retweet
Bakkali kon dat al doen, maar koos niet voor City. Die gaat niet voor het grote geld kiezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vertrouwen zegt geen fuck, contract zonder stomme clausule wel. Als dit weer een Labyadje wordt, dan heb je niks aan dat vertrouwen.
Halverwege het seizoen of aan het einde van dit seizoen openbreken, opwaarderen en verlengen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali kon dat al doen, maar koos niet voor City. Die gaat niet voor het grote geld kiezen.
Ik heb hier ook geen verstand van, maar hij tekende een 3 jarig contract op zijn 16e, dus zo snel bijtekenen hoeft toch niet?
Uh okéquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra hij 18 is moet(!) hij direct tekenen, puur goud deze jongen. Wat mij betreft staat Brands op 26 januari 2014 om 00:00:01 op de stoep bij familie Bakkali om die handtekening te krijgen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
26 januari 2014 Brands gelijk 00:01 s' nachts aanbellen met de papieren in zijn koffertje
Haha, die is leuk bedacht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra hij 18 is moet(!) hij direct tekenen, puur goud deze jongen. Wat mij betreft staat Brands op 26 januari 2014 om 00:00:01 op de stoep bij familie Bakkali om die handtekening te krijgen.
Als je al sinds de D bij een club speelt ga je je daar ook wel mee verbonden voelen lijkt mij.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef tja77 het volgende:
Klinkt lullig, maar tis een Belg en als er een mooie club komt, zal hij gewoon vertrekken (logisch). Kun je hem ook niet kwalijk nemen. Maar niet transfervrij laten vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |