Leuk dat je op tijd bent om de wedstrijd te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Net thuis van mijn werk, moest eigenlijk tot 21:00 werken. Kon uiteindelijk eerder weg, maar daar kon ik niet op gokken.
Eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je op tijd bent om de wedstrijd te zien.
Het spijt me man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deze onzin heeft nou wel lang genoeg geduurd, kom gewoon terug als mod
dit is toch niks man
En geen streepje roze. Fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef n00b13 het volgende:
Nou, het eerste en enige compliment voor PSV dan maar (de rest van de week ga ik alleen maar haten):
Werkelijk ontzettend gave shirts. Echt mooi.
Boeiend. Die is van Tyron en die is overduidelijk een stuk aardiger dan die 2 nobody's van die andere topicsquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend. Die is van Tyron en die is overduidelijk een stuk aardiger dan die 2 nobody's van die andere topics
We zagen het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En dit postte ik nog voor het schot op de paal.
Golden boys van België U17.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een enorm groot talent ja. Dat is waar.
Omgeving hé, zitten heel wat Belgen in de opleiding van PSV. Bakkali als 13 jarige al dacht ik.quote:
Mja, oke. Helaas dan maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omgeving hé, zitten heel wat Belgen in de opleiding van PSV. Bakkali als 13 jarige al dacht ik.
Mwaa. Ik vind Bakkali zeker niet minder talent hebben. Maar als ik moest kiezen tussen Maher en Fischer, dan ging ik voor Fischer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Helaas dan maar.
Niet dat ik hem liever zie dan Fischer, maar een luxeprobleem is nooit weg
Nee, ik bedoelde dat Fischer momenteel verder is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Mwaa. Ik vind Bakkali zeker niet minder talent hebben
Ja, eens. Zijn we hier van dat gezeik en die teringkleuters af.quote:
Waarom vroeg je het dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elshof heeft het ook pas 3x gezegd in 10 minuten.
Deze is voor de Elite.quote:
Ik luister nooit naar die droeftoeters die het commentaar verzorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elshof heeft het ook pas 3x gezegd in 10 minuten.
Retorischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan?
[..]
Deze is voor de Elite.
True, maar dat mag op die leeftijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ontbreekt wel een beetje een eindpass/actie.
Zulte bakt er tot nu toe ook niet zoveel van, dan gaat dat wat makkelijker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat er ook gebeurt dit seizoen, ik heb PSV al drie jaar niet zo gedreven zien spelen.
Na 70 minuten zijn ze opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die gasten lopen constant ergens anders, lijkt me echt vreselijk als verdediger
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij schiet in minuut twee de paal al bijna naar de klote man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is dan ook een enorme paal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij schiet in minuut twee de paal al bijna naar de klote man.
Die speelt liever de komende jaren bij de reserves van United om daarna met een pak geld ergens in Belgie aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Pereira had hier ook nog wel tussen kunnen lopen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Locadia veel beter is.
Topschutter Eredivisie toch dit jaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Locadia veel beter is.
Nee dat wordt Park.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topschutter Eredivisie toch dit jaar?
Zet je dan meteen even je computer uit?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Tyron het volgende:
Ik ga de lamp aanzetten, want het begint donker te worden.
Ik heb de lampjes al een tijdje aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef Tyron het volgende:
Ik ga de lamp aanzetten, want het begint donker te worden.
Jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die speelt liever de komende jaren bij de reserves van United om daarna met een pak geld ergens in Belgie aan de slag te gaan.
Nee, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zet je dan meteen even je computer uit?
Wie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja NOS mannetje, alleen komt hij er straks weer naast te staan denk ik.
Hey joh. Ruzie maak je maar in dat andere topic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zet je dan meteen even je computer uit?
Zou echt oerdom zijn om Narsingh blind z'n plaats terug te geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bakkali. Park komt nog, Narsingh komt nog terug.
Staat niet in mijn Active Topic List?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #3 Jong, Sprankelend en Leuk...
Alles voor jou, Tyron.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:12 schreef Tyron het volgende:
Ah, fijn dat iedereen zich bedacht heeft en mijn topic joint
Wij hebben ons hier met een select gezelschap prima vermaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt me wel een gezelliger topic. Vooral als volksheld GGMM aanwezig is.
Klopt, maar jammer dat je nu achteraf pas komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt me wel een gezelliger topic. Vooral als volksheld GGMM aanwezig is.
Je hoeft niet goed te zijn om te winnen, resultaat telt, niet het aantal procent aan balbezit noch doelpogingen.quote:
Giorgininho Wijnaldum, vlug terug naar Feyenoord.quote:
Giorginio bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft niet goed te zijn om te winnen, resultaat telt, niet het aantal procent aan balbezit noch doelpogingen.
[..]
Giorgininho Wijnaldum, vlug terug naar Feyenoord.
Maar Locadia is toch ook geen meevoetballende spits?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz en Wijnaldum hebben de vorm van vorig seizoen meegenomen, zo te zien. Kwestie van tijd voor Flip Locadia en Hiljemark inbrengt.
En terecht, dat roept PSV op zichzelf af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef ejfaar het volgende:
Straks schieten die Belgen er in de 80e minuut de winnende nog in ook
hahaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef ejfaar het volgende:
Straks schieten die Belgen er in de 80e minuut de winnende nog in ook
Je hebt gelijk. Normaliter ben ik gewoon een kwaliteitsuser, maar ik liet me even gaan. Excuses.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amoeba, ga even vissen in de sloot. Dit valt me tegen van je.
Waar beweer ik dat Locadia een meevoetballende spits is?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar Locadia is toch ook geen meevoetballende spits?
Zulte spaart zich en PSV speelt zich leegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
En terecht, dat roept PSV op zichzelf af.
Ik kan je vertellen dat Zulte er helemaal niets van kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
En terecht, dat roept PSV op zichzelf af.
Zulte spaart zich en PSV speelt zich leeg
Hoe oud is die jongen eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Waarom spreekt de commentator het uit als rekiek ?
Je gaat ook niet ver komen met Tim en Gini in een aanvallende rol.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Knalerwtje het volgende:
Brenet en Willems echt de zwakste schakels.
KIEKIEK!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Waarom spreekt de commentator het uit als rekiek ?
tzijn ook pro's hoor vergelijkbare budget met roda jcquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Amoeba het volgende:
Maar serieus, moeten de mannen van Zulte morgen weer gewoon vroeg opstaan voor ´n dag in de fabriek ofwat? Stelletje amateurs.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen eigenlijk?
Tyron, waarde vriend, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Zulte er helemaal niets van kan.
Matavz kan er ook niet veel van dan hadden ze beter Marcus Berg kunnen halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Knalerwtje het volgende:
Brenet en Willems echt de zwakste schakels.
PSV heeft 't wel altijd lastig met Roda JC.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tzijn ook pro's hoor vergelijkbare budget met roda jc
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Zulte er helemaal niets van kan.
Wees blij, scheelt PSV ook weer goals en hebben ze meer ongeluk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En die wijnaldem moet elke wedstrijd in de basis
Nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Willems is lomp, absoluut geen groot talent.
ze gaan echt geen eigen goal scorenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef alalali het volgende:
Er is een wet in voetbal die zegt: als je zelf je kansen niet afmaakt, doet de tegenstander het
PSV heeft er al minimaal 1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef Buffell het volgende:
Hoeveel Belgen heeft dat Zulte eigenlijk in de basis? 2?
Willems komt van Sparta.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweest ook.
Mooi voorbeeld van eigenlijk elke speler bij Feyenoord op die leeftijd. Elke Feyenoorder schreeuwt keihard dat het een talent is, maar het valt eigenlijk altijd tegen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Immer. Onze gedeelde passie heet Eriksen.
Er is ook een wet die zegt dat je je daar niet druk om moet maken want dat je ze er toch wel een keer in schiet. Ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef alalali het volgende:
Er is een wet in voetbal die zegt: als je zelf je kansen niet afmaakt, doet de tegenstander het
Die Hazard telt voor 5. Schijnt nog beter te zijn dan zijn broer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef Buffell het volgende:
Buiten Eindhoven heeft niemand begrepen waarom Jetro mee mocht met Oranje naar Gdansk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweest ook.
Mooi voorbeeld van eigenlijk elke speler bij Feyenoord op die leeftijd. Elke Feyenoorder schreeuwt keihard dat het een talent is, maar het valt eigenlijk altijd tegen.
Binnen Eindhoven ook niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten Eindhoven heeft niemand begrepen waarom Jetro mee mocht met Oranje naar Gdansk.
Dan tekenen ze hem zelf toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die moet eerst een nieuwe contract tekenen
boeken toe, ja?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef alalali het volgende:
Als PSV echt top is, stond het hier al 3-0 en was het boeken toe
Gelukkig is heel de Eredivisie niet écht top.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:18 schreef alalali het volgende:
Als PSV echt top is, stond het hier al 3-0 en was het boeken toe
Vijfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef Buffell het volgende:
Uitgezonderd AFC Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is heel de Eredivisie niet écht top.
Behalve die van 94' dan, die zijn echt goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweest ook.
Ik heb je verslagen, beat that.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Maar op die uitspraak moet ik helaas ook terugkomen.
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd van uit gegaan dat ze in Eindhoven hun spelers tot in den dood verdedigen.
Ajax supporter die in Eindhoven woontquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.
Maar de noobs van PSV:
Willems
Matavz <- Oppermongool
Wijnaldum_!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je verslagen, beat that.
[ afbeelding ]
Ik heb er altijd een ongemakkelijk gevoel bij als mensen die Ajax aanhangen, in Eindhoven wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.
Maar de noobs van PSV:
Willems
Matavz <- Oppermongool
Wijnaldum_!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Twee vingers in de lucht, kom op, kom op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |