Leuk dat je op tijd bent om de wedstrijd te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Net thuis van mijn werk, moest eigenlijk tot 21:00 werken. Kon uiteindelijk eerder weg, maar daar kon ik niet op gokken.
Eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je op tijd bent om de wedstrijd te zien.
Het spijt me man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
deze onzin heeft nou wel lang genoeg geduurd, kom gewoon terug als mod
dit is toch niks man
En geen streepje roze. Fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef n00b13 het volgende:
Nou, het eerste en enige compliment voor PSV dan maar (de rest van de week ga ik alleen maar haten):
Werkelijk ontzettend gave shirts. Echt mooi.
Boeiend. Die is van Tyron en die is overduidelijk een stuk aardiger dan die 2 nobody's van die andere topicsquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend. Die is van Tyron en die is overduidelijk een stuk aardiger dan die 2 nobody's van die andere topics
We zagen het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
En dit postte ik nog voor het schot op de paal.
Golden boys van België U17.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een enorm groot talent ja. Dat is waar.
Omgeving hé, zitten heel wat Belgen in de opleiding van PSV. Bakkali als 13 jarige al dacht ik.quote:
Mja, oke. Helaas dan maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omgeving hé, zitten heel wat Belgen in de opleiding van PSV. Bakkali als 13 jarige al dacht ik.
Mwaa. Ik vind Bakkali zeker niet minder talent hebben. Maar als ik moest kiezen tussen Maher en Fischer, dan ging ik voor Fischer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Helaas dan maar.
Niet dat ik hem liever zie dan Fischer, maar een luxeprobleem is nooit weg
Nee, ik bedoelde dat Fischer momenteel verder is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Mwaa. Ik vind Bakkali zeker niet minder talent hebben
Ja, eens. Zijn we hier van dat gezeik en die teringkleuters af.quote:
Waarom vroeg je het dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elshof heeft het ook pas 3x gezegd in 10 minuten.
Deze is voor de Elite.quote:
Ik luister nooit naar die droeftoeters die het commentaar verzorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elshof heeft het ook pas 3x gezegd in 10 minuten.
Retorischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan?
[..]
Deze is voor de Elite.
True, maar dat mag op die leeftijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ontbreekt wel een beetje een eindpass/actie.
Zulte bakt er tot nu toe ook niet zoveel van, dan gaat dat wat makkelijker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:00 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat er ook gebeurt dit seizoen, ik heb PSV al drie jaar niet zo gedreven zien spelen.
Na 70 minuten zijn ze opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die gasten lopen constant ergens anders, lijkt me echt vreselijk als verdediger
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij schiet in minuut twee de paal al bijna naar de klote man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is dan ook een enorme paal.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij schiet in minuut twee de paal al bijna naar de klote man.
Die speelt liever de komende jaren bij de reserves van United om daarna met een pak geld ergens in Belgie aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Pereira had hier ook nog wel tussen kunnen lopen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat Locadia veel beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |