Ik heb je wel door, met je smerige emoticonbeleidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was m'n insteek.
Maar ik ken hem verder niet, was maar een grapje.
Davy is wel aardig de laatste tijd.
Beetje zielig ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Nog twee anderen die hunten voor het nieuwe deeltriest
Dat moet je ook niet doen als het topic niet gereekst is, halve zolen zijn het ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Uh, die had de LaPo niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #2 Belgen bakken er niets van
en was ook nog eens trager.quote:
Ik had gewoon lapo hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Lisabonquote:
Ben rustig hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andere deeltjes, daar heeft ie het over. Rustig, Ejfaar.
Misschien is dit topic VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #2 Belgen bakken er niets van meer iets voor je.quote:
Dan staan de Belgische clubs binnen notime onderaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de voorstanders van de BeNeliga, stel je nu voor dat dit een gewonen competitie wedstrijd is
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor de voorstanders van de BeNeliga, stel je nu voor dat dit een gewonen competitie wedstrijd is
Zulte zit niet in een beneliga. Toch op termijn nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij zijn ze bij Waregem bloednerveus ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat staat die De Fauw matig te verdedigen, zeg. Is dat de Belgische standaard?
Hihahoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
nogmaals: Hoe zit het met Psv in manchester united kleding?
Dit shirt is mooier dan het huidige Man United shirt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
Lekker, zit er goed uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef handboek het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat vinden jullie van de zulte shirts
4/9quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ook hoor, maar zie bij een jubileumshirt liever een retro shirt. Of is dit juist de kleur waar ze vroeger in speelden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind de shirtjes van PSV echt heel mooi.
Beter Wijnaldum uit de selectie zettenquote:
Hie vaak ga je dit nog vragen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
tot ik antwoord heb, heb ik nu al dus niet meerquote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef alalali het volgende:
[..]
Zulte zit niet in een beneliga. Toch op termijn niet
Nee, je bent in de war met je vaatdoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef handboek het volgende:
Had psv niet eerst rood-wit gestreepte shirts?
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef handboek het volgende:
Had psv niet eerst rood-wit gestreepte shirts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |