Ik eet paprika chips in plaats van normale chips.quote:
PSV overleeft de volgende ronde toch niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV verliest, kan Ajax op 5 miljoen extra rekenen.
Einde mededeling.
Na 2 wedstrijden neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde mededeling.
5 miljoen? Dat kan ik eigenlijk niet geloven...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde mededeling.
TV-Gelden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5 miljoen? Dat kan ik eigenlijk niet geloven...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef alalali het volgende:
Degene die doorgaat is wel al rechtstreeks naar de Europa League groepsfase
Bedankt voor dit bijzonder interessante nieuwsfeitje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef alalali het volgende:
Degene die doorgaat is wel al rechtstreeks naar de Europa League groepsfase
wordt niks dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
infostrada weet te melden dat PSV met de jongste opstelling ooit speelt: gemiddeld 20,8
eigen jeugdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
infostrada weet te melden dat PSV met de jongste opstelling ooit speelt: gemiddeld 20,8
ja toch?quote:
Zelf voeg je helemaal geen reet toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit bijzonder interessante nieuwsfeitje.
Ik heb mijn exemplaar uitgeleend aan de PSV selectie. Viel goed in de smaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ga jij nu maar gewoon de Donald Duck lezen
Ben jij voor Zulte?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het toch wel respectloos om met hun beloftenteam te spelen
Ik had niet verwacht dat ze de tekst zouden begrijpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb mijn exemplaar uitgeleend aan de PSV selectie. Viel goed in de smaak.
Een VHS band is een video.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat is geen video, dat is een VHS band
Als Belg is dat mijn plichtquote:
Zoet heeft geholpen. Kan goed coachen die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze de tekst zouden begrijpen.
Kan Zulte er wat van?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het toch wel respectloos om met hun beloftenteam te spelen
Spijt dat je niet ook zo'n prachtig shirt aan hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van PSV-publiek.
quote:
Volgens een journalistieke website (ga ik van uit), lijkt dus inderdaad op splitsing.quote:Omdat ook de uitzendrechten per land verschillen, is ervoor gekozen om deze middels een verdeelsleutel terug te laten vloeien naar de verschillende landen. Daarom krijgen de grote (voetbal)landen hieruit aanzienlijk meer dan clubs uit een land als Nederland, die zich moeten zien te redden met een ‘schamele’ 8,5 miljoen euro. Omdat in 2010-11 Twente en Ajax aan het hoofdtoernooi meededen, moesten ze deze pot splitsen. Zou een club zich als enige van een land plaatsen, voor het hoofdtoernooi dus, dan ontvangt het de hele pot voor zichzelf. De uitschakeling van Feyenoord leverde Ajax dus 4,25 miljoen op..
http://plazilla.com/opbrengsten-champions-league-en-europa-league
De menselijke maat is terug bij PSV.quote:
Elshoffquote:
En wanneer zet jij je masker af??quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van PSV-publiek.
Wij ook bij dat van Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Hij klinkt anders zeg, ik kon hem niet plaatsen. Ligt dan waarschijnlijk aan een voetballoze zomer.quote:
Club Brugge, maar Zulte mag ik welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in België. Dus Zulte, Anderlegt, Standard, Club, Cercle, etc.
Haha, die was raak! xDquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij ook bij dat van Ajax.
O wacht, dat zit er nooit. Gelukkig wel kleurrijke stoeltjes ter camouflage
Ze weten de uitslag alquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Freak188 het volgende:
Gaan ze naar een begrafenis ofzo? Wat een droevige koppies.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onze kleurrijke stoeltjes maken meer geluid dan die cokesnuivers bij jullie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op welke 2 stoeltjes zit hij?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy zit in het stadion, misschien kunnen we hem spotten.
Mooi shirt hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan dat geheel rode shirt.
de Fauw speelt zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy zit in het stadion, misschien kunnen we hem spotten.
Een beetje supporter zit nu toch in het stadion? No offencequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Godver, moet Ajax spelen vanavond en zit ik in het live-topic?
Ajax is al wel geplaatst voor de CL.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Godver, moet Ajax spelen vanavond en zit ik in het live-topic?
Dat was m'n insteek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Davy minstens zo dik is als Johan Boskamp?
Aadquote:
Net thuis van mijn werk, moest eigenlijk tot 21:00 werken. Kon uiteindelijk eerder weg, maar daar kon ik niet op gokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Een beetje supporter zit nu toch in het stadion? No offence
PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Lekker simply the best spelen en niemand zingt mee en lullen er half 'BOERUH' doorheen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |