Wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef hafcfan het volgende:
Waarom doet PSV mee? Ze winnen de CL toch niet. Bespaar je krachten voor de competitie net als Ajax elk jaar doet.
Tune spelen ze pas in de vierde voorronde.quote:
Nee dat doen ze zelf wel net als Nederlands voetbal.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef alalali het volgende:
Proberen jullie het Belgisch voetbal belachelijk te maken ofzo?
Das een beetje overdreven 60-40quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken geen speler van Zulte, ben benieuwd.
Tot nu toe schat ik het op 60-40
Belgische competitie stelt niets voor. Zelfs Cambuur wint van Zulte Waregem.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef alalali het volgende:
[..]
Das een beetje overdreven 60-40
Zulte is nog altijd geen topclub hè, zijn ze ook veel te klein voor. PSV gaat dit jaar (zoals alle jaren) meedoen voor de titel in Nederland terwijl Zulte dit jaar prima gewerkt zal hebben als het weer in play off 1 kan geraken. En geloof mij daar zullen ze het al lastig genoeg mee hebben, mijn gevoel zegt dat ze net play off 1 zullen missen, mede doordat ze europees spelen en bv lokeren niet. Ik schat ze op plaats 6-7-8 dit seizoen, goede middenmoot dus, heel misschien play off 1. (plaats 1-6 geeft recht op play off 1)
De belangrijkste spelers van vorig seizoen waren:
Leye
Berrier
Malanda
Delaplace
Hazard
Leye, Hazard en Berrier: zijn (tot nu toe) gebleven
Malanda: contract verbroken via de wet van '78 --> weg
Delaplace: transfervrij naar Lille --> weg
Malanda - Delaplace was het centrale middenveld en dus eigenlijk een beetje de motor van het team. Daar is Zulte dus eigenlijk wat onthoofd. De rest van het team is wel ongeveer gelijk gebleven.
Mijn gevoel: als PSV vroeg scoort (eerste 20 minuten) zit er een monsterscore in (3-0,4-0,5-0)
Anderzijds, als Zulte Waregem lang kan stand houden zijn er mogelijkheden
Zulte Waregem is normaal een goed georganiseerde ploeg die de tegenstander graag opvangt, dus wellicht veel balbezit van PSV op de speelhelft van Zulte Waregem, die met enkele counters wat zal proberen tegen te prikken.
Vorig seizoen had ik het zo'n 70-30 gegeven, nu 80-20
Zelfs Differdange wint van Utrechtquote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Belgische competitie stelt niets voor. Zelfs Cambuur wint van Zulte Waregem.
Lees de OP voortaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Wordt dit nog ergens op een open kanaal uitgezonden?
edit: oh, ned 3supertof
Uh, nee. Maar meestal staan in de openingsposts van wedstrijdtopics wel het een of ander vermeld.quote:
Dat is onmogelijk zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:30 schreef TLC het volgende:
Het lijkt me sterk dat beide ploegen überhaupt de CL halen maarja..
Begroting vergelijken, grotere onzin heb je nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef alalali het volgende:
Om een beeld te geven over de financiën van Zulte Waregem, die liggen tussen die van Roda JC en Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
_______
Nuja, neemt niet weg dat ze er uitstekende dingen mee deden/doen
alsof begroting vergelijken zo zinloos is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting vergelijken, grotere onzin heb je niet
Nee joh ze moeten wel winnen, maar ik zie het ze nu al moeilijk krijgen laat staan tegen Milaan, Zenit of Arsenal. Als ze dit winnen hebben ze in ieder geval EL.quote:
Ik bedoel meer het feit dat je zegt dat Ajax niet vol gaat in de CL en EL, ze doen dat wel namelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh ze moeten wel winnen, maar ik zie het ze nu al moeilijk krijgen laat staan tegen Milaan, Zenit of Arsenal. Als ze dit winnen hebben ze in ieder geval EL.
Dankzij jou heb ik hoop op CL voetbal in het Polman stadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef alalali het volgende:
Om een beeld te geven over de financiën van Zulte Waregem, die liggen tussen die van Roda JC en Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
_______
Nuja, neemt niet weg dat ze er uitstekende dingen mee deden/doen
Tuurlijk was ook een grapje. Ze maken ook best kans om de poule te overleven mits ze eens normaal loten en niet weer uit pot 1 Barcelona, Pot 2 PSG en uit pot 4 Napoli.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat je zegt dat Ajax niet vol gaat in de CL en EL, ze doen dat wel namelijk.
Geen Dortmund en Manchester City dit jaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk was ook een grapje. Ze maken ook best kans om de poule te overleven mits ze eens normaal loten en niet weer uit pot 1 Barcelona, Pot 2 PSG en uit pot 4 Napoli.
Welke pot zitten Dortmund en City dan? In 2 of 3 toch? Ja in zo'n poule moet je doorgaan als je echt ambities in Europa hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen Dortmund en Manchester City dit jaar. Hoop eigenlijk op een poule met Arsenal/Porto, CSKA en Anderlecht ofzo. Zoiets moet wel te doen zijn.
Pot 3 samen met Ajax. Manchester City kan eventueel nog naar pot 2, volgorde is momenteel zo:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke pot zitten Dortmund en City dan? In 2 of 3 toch? Ja in zo'n poule moet je doorgaan als je echt ambities in Europa hebt.
Pff over 2 jaar zitten in pot 2 ook alleen nog maar topclubs als dit al in 3 zit. Schalke, Lyon en Arsenal horen natuurlijk lager. Matige ploegen waar Ajax wel van kan winnen, Dortmund en Juve horen veel hoger, maar presteerden de laatste jaren niet veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Pot 3 samen met Ajax. Manchester City kan eventueel nog naar pot 2, volgorde is momenteel zo:
Juventus
Zenit (moet nog kwalificeren)
Man City
Ajax
Dortmund
Dus als Zenit zich niet kwalificeert, en van twee van Arsenal, Schalke, Lyon en Milan zich niet kwalificeren komt Man City in pot 2. Maar die kans acht ik niet heel groot.
Is ook geen wereldspeler. Enige speler die individueel iets kan doorbreken is Thorgan Hazard , niet zo goed als zijn grotere broer maar hij kan er wel wat van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:53 schreef StevenQ het volgende:
de enige die ik echt ken van die spelers is De Fauw, maar bij Roda leek me dat niet echt een wereldspeler
Dat moet echt wel te doen zijn.quote:
Bouma noemen ipv Lensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef huffderobot het volgende:
"Vertrouwen bij verjongd PSV voor match tegen Zulte"
http://www.sporza.be/cm/s(...)PSV_Champions_league
en roepen dat Cocu z'n eerste officiële wedstrijd coacht terwijl hij al een paar maanden hoofdtrainer is geweest na het vertrek van Ruttequote:
Na Utrecht-Differdange03 verbaast me niks meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef ZoDiep het volgende:
Iets zegt me dat we de kous op de kop gaan krijgen vanavond
Co vond ik een goede toevoeging aan SV, verder was het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De man, die volledig faalt in het besturen van iPads, assisteert Sjek vandaag. Ik had liever Co Adriaanse gezien.
Wat een talentje inderdaad, hopelijk kiest hij voor België en niet voor de marocquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat kan ik genieten van die Bakkali zeg. Echt een geweldige speler, zeker bij die afscheidswedstrijd van Bommel
Ik weet zeker dat de spelers dit enorm waarderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg en tevens een voorstander van dit symphatieke Zulte Waregem moet ik natuurlijk waregem steunen in deze wedstrijd.
Dat zal een leuk steuntje in de rug zijn voor ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg en tevens een voorstander van dit symphatieke Zulte Waregem moet ik natuurlijk waregem steunen in deze wedstrijd.
Waregem speeltbest aardig voetbal. Ik zou geen club uit de Lage Landen weten die beter voetbalt. Ik denk echter dat ze qua kwaliteit net iets onderdoen voor PSV en dat dat de doorslag gaat geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb ik ook met Anderlecht maar een sympathiek clubje als Zulte Waregem geniet de steun van zo goed als alle Belgen denk ik (wellicht van kortrijk niet maar goed)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het stiekem maar moeilijk om voor Nederlandse clubs in Europa te juichen. Vooral als het clubs zijn waar ik een schijthekel aan heb.
Succes met deze interne struggle.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het stiekem maar moeilijk om voor Nederlandse clubs in Europa te juichen. Vooral als het clubs zijn waar ik een schijthekel aan heb.
Met de club PSV is niet heel veel mis. Met die mongolen die er vorig jaar in de selectie zaten wel. Nu heb je alleen nog Toivonen en Willems over als debielen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet zo snel een hekel aan een club, in Europa hoop ik (bijna) altijd dat de Nederlandse club wint.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het probleem is, uitschakeling van PSV levert veel geld op, maar dit is ook belangrijk voor de coëfficiëntie -> Eigenlijk moeten er sowieso 2 clubs de CL halen, zie 2010/2011 -> Levert meer punten op -> Stijging op coëfficientenlijst -> 1. Je hoeft niet kampioen te worden om CL te halen (maar je wil altijd voor het beste) 2. Meer geld voor je club, maar dan heb je wat na lange tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef alalali het volgende:
[..]
heb ik ook met Anderlecht maar een sympathiek clubje als Zulte Waregem geniet de steun van zo goed als alle Belgen denk ik (wellicht van kortrijk niet maar goed)
één Belgisch blok achter Essevee![]()
Mooi redenatie, maar eigenlijk hoop je gewoon dat PSV verliest omdat je ze haat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is, uitschakeling van PSV levert veel geld op, maar dit is ook belangrijk voor de coëfficiëntie -> Eigenlijk moeten er sowieso 2 clubs de CL halen, zie 2010/2011 -> Levert meer punten op -> Stijging op coëfficientenlijst -> 1. Je hoeft niet kampioen te worden om CL te halen (maar je wil altijd voor het beste) 2. Meer geld voor je club, maar dan heb je wat na lange tijd.
1 2 3 4 5 6 7 | Seeded teams coef. Unseeded teams coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Arsenal Eng 113.592 PSV Eindhoven *3 Ned 64.945 Olympique Lyon *3 Fra 95.800 Metalist Kharkiv *3 Ukr 62.451 AC Milan Ita 93.829 Fenerbahçe *3 Tur 46.400 Schalke 04 Ger 84.922 Real Sociedad Esp 17.605 Zenit St. Petersburg *3 Rus 70.766 Paços de Ferreira Por 12.833 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Bayern München (TH) Ger 146.922 Atlético Madrid Esp 99.605 FC Barcelona Esp 157.605 Olympique Lyon *3 Fra 95.800 Chelsea Eng 137.592 Shakhtar Donetsk Ukr 94.951 Real Madrid Esp 136.605 AC Milan *4 Ita 93.829 Manchester United Eng 130.592 Schalke 04 *4 Ger 84.922 Arsenal *4 Eng 113.592 Olympique Marseille Fra 78.800 FC Porto Por 104.833 CSKA Moscow Rus 77.766 Benfica Por 102.833 Paris Saint-Germain Fra 71.800 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Juventus Ita 70.829 Bayer Leverkusen Ger 53.922 Zenit St. Petersburg *3 Rus 70.766 FC København Den 47.140 Manchester City Eng 70.592 Napoli Ita 46.829 Ajax Ned 64.945 Anderlecht Bel 44.880 Borussia Dortmund Ger 61.922 Celtic ** Sco 37.538 FC Basel *3 Sui 59.785 Steaua Bucuresti ** Rom 35.604 Olympiakos Piraeus Gre 57.800 APOEL Nicosia *3 Cyp 35.366 Galatasaray Tur 54.400 Viktoria Plzen ** Cze 28.745 |
Struggles inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi redenatie, maar eigenlijk hoop je gewoon dat PSV verliest omdat je ze haat.
Hoiquote:
Dus als er één uitvliegt en PSV verliest zelf niet zijn ze al in de groepsfase of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Over de mogelijkheden van PSV gesproken.
Volgende ronde
[ code verwijderd ]
Dus grote kans om in seeded te komen.
GROEPSFASE
[ code verwijderd ]
PSV schuift bij het behalen van de groepsfase dus ook in zoals Ajax geëindigd is. Ik weet niet hoe dit dan berekend wordt wie er voorrang heeft bij het geval van een rits uitschakelingen van Lyon, Schalleke, Milan, Zenitje of Arsenal die eruit flikkert. Met een geluk kan Ajax dan zelfs in pot 2 komen, maar dan moet het wel heel gek lopen.
Uh, je begrijpt het inderdaad verkeerd. Ik predikte in het geval dat PSV alle stormen voor de groepsfase zou doorstaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als er één uitvliegt en PSV verliest zelf niet zijn ze al in de groepsfase of begrijp ik dat verkeerd?
Hmm jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, je begrijpt het inderdaad verkeerd. Ik predikte in het geval dat PSV alle stormen voor de groepsfase zou doorstaan.
Sinds wanneer zijn er vrouwen toegestaan in een mannenteam?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
Portemonnee ligt in de kluisquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
Sinds ze op Royston Drenthe lijken en één goeie naam hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er vrouwen toegestaan in een mannenteam?
Raar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: Brenet speelt bij #PSV in plaats van Arias, die op het laatste moment toch op de bank is gehouden.
Apart ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: Brenet speelt bij #PSV in plaats van Arias, die op het laatste moment toch op de bank is gehouden.
Ze zullen het vast rustig aan doen met die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal lastig genoeg worden, tegen hem.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Arias moest gister nog op en neer naar Portugal. Zal dus wel niet helemaal fit zijn.
Wel een goede test meteen voor Brenet tegen waarschijnlijk Hazard..
Verdediging met een gemiddelde leeftijd van 19 jaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
das Malanda, die is wegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef huffderobot het volgende:
Ibrahima Sory Conté
[ afbeelding ]
Duw je ook niet zomaar even omver.
Boeiend. Rekik is de beste verdediger van Europa. Aldus HMF.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediging met een gemiddelde leeftijd van 19 jaar?
Jij bent echt extreem dom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef huffderobot het volgende:
Ibrahima Sory Conté
[ afbeelding ]
Duw je ook niet zomaar even omver.
Speelt gewoon:quote:
ah, dacht het welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelt gewoon:
Zulte: Bossut, De Fauw, Colpaert, Verboom, D;Haene, Hazard, Berrier, N'Diaye, Skulason, Habibou, Ley
eenden gooierquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
De beste horrorfilm die ik dit jaar gezien heb. Figuur met cultpotentieel.quote:
Ja beter hadden ze 5 spelers gekocht a 6M per speler, want koopclubsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat weinig respect heeft PSV zeg
Gewoon met hun beloftenteam spelen tegen Waregem
heeft Anderlecht ook gedaan tegen Lokerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat weinig respect heeft PSV zeg
Gewoon met hun beloftenteam spelen tegen Waregem
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Kun je elke thuiswedstrijd wel postenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is nog behoorlijk leeg in het stadion.
[ afbeelding ]
Iets hoger dan de nieuwswaarde van jouw reactie denk ik.quote:
Oud nieuws dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Iets hoger dan de nieuwswaarde van jouw reactie denk ik.
Oke, bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook nog behoorlijk licht buiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
op NOS.nl zal het toch ook wel komen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef mithax het volgende:
Kan iemand mij stream linkje DM-en mits iets al up is?
Satellietfeed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Knurft, hoe kom jij aan die beelden?
Brenet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Nativism het volgende:
[..]
Wie is de zwarte speler waar Maher een boks aangeeft?
Brenet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Nativism het volgende:
[..]
quote:
Bedanktquote:
we zijn al geplaatst toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
Voor Feyenoord het beste als PSV deze ronde overleeft.
Aad300quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Aad300 is er. Nu kan het niet meer mis gaan.
Nee, want er zijn sowieso vier ploegen boven ons die tegen elkaar spelen. Dus we dalen twee plekken. Dus verrassingen komen niet best uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh laat Psv dan maar doorgaan jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want er zijn sowieso vier ploegen boven ons die tegen elkaar spelen. Dus we dalen twee plekken. Dus verrassingen komen niet best uit.
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Werkt niet in buitenland dus vandaar de vraag. Anders keek ik NOS welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef ejfaar het volgende:
Ik heb beelden uitgevonden van na de uitschakeling van PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is er geen nederland proxy die je aan kan zetten ofzoiets?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:23 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Werkt niet in buitenland dus vandaar de vraag. Anders keek ik NOS wel
Dank tho!
http://www.psvjeugd.nl/spelers/759quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Nativism het volgende:
[..]
Ik neem het opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen tegen de tijd dat PSV begint.
Afgelopen zondag werd me opeens duidelijk waarom Jan van Halst al die tijd bij SV werd getolereerd.quote:
Die gaat Toine steunen in zijn *huil* talkshow *huil* op de maandagavond tegenover *huil* VI *huil*quote:
Op FOXsports of de gewone FOX?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat Toine steunen in zijn *huil* talkshow *huil* op de maandagavond tegenover *huil* VI *huil*
Vreemd om pas anderhalf uur na de aftrap binnen te komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Minstens de helft komt in het laatste kwartier.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef ZaZoe het volgende:
Gelukkig zijn ze er allemaal,....Efteling is namelijk erg verleidelijk voor de jonge jongens
Ik ben toch maar thuis gaan kijken, da's die ene supporter die je mist.quote:
Ik eet paprika chips in plaats van normale chips.quote:
PSV overleeft de volgende ronde toch niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV verliest, kan Ajax op 5 miljoen extra rekenen.
Einde mededeling.
Na 2 wedstrijden neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde mededeling.
5 miljoen? Dat kan ik eigenlijk niet geloven...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde mededeling.
TV-Gelden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
5 miljoen? Dat kan ik eigenlijk niet geloven...
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef alalali het volgende:
Degene die doorgaat is wel al rechtstreeks naar de Europa League groepsfase
Bedankt voor dit bijzonder interessante nieuwsfeitje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef alalali het volgende:
Degene die doorgaat is wel al rechtstreeks naar de Europa League groepsfase
wordt niks dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
infostrada weet te melden dat PSV met de jongste opstelling ooit speelt: gemiddeld 20,8
eigen jeugdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
infostrada weet te melden dat PSV met de jongste opstelling ooit speelt: gemiddeld 20,8
ja toch?quote:
Zelf voeg je helemaal geen reet toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit bijzonder interessante nieuwsfeitje.
Ik heb mijn exemplaar uitgeleend aan de PSV selectie. Viel goed in de smaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:37 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ga jij nu maar gewoon de Donald Duck lezen
Ben jij voor Zulte?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het toch wel respectloos om met hun beloftenteam te spelen
Ik had niet verwacht dat ze de tekst zouden begrijpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb mijn exemplaar uitgeleend aan de PSV selectie. Viel goed in de smaak.
Een VHS band is een video.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat is geen video, dat is een VHS band
Als Belg is dat mijn plichtquote:
Zoet heeft geholpen. Kan goed coachen die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze de tekst zouden begrijpen.
Kan Zulte er wat van?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het toch wel respectloos om met hun beloftenteam te spelen
Spijt dat je niet ook zo'n prachtig shirt aan hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van PSV-publiek.
quote:
Volgens een journalistieke website (ga ik van uit), lijkt dus inderdaad op splitsing.quote:Omdat ook de uitzendrechten per land verschillen, is ervoor gekozen om deze middels een verdeelsleutel terug te laten vloeien naar de verschillende landen. Daarom krijgen de grote (voetbal)landen hieruit aanzienlijk meer dan clubs uit een land als Nederland, die zich moeten zien te redden met een ‘schamele’ 8,5 miljoen euro. Omdat in 2010-11 Twente en Ajax aan het hoofdtoernooi meededen, moesten ze deze pot splitsen. Zou een club zich als enige van een land plaatsen, voor het hoofdtoernooi dus, dan ontvangt het de hele pot voor zichzelf. De uitschakeling van Feyenoord leverde Ajax dus 4,25 miljoen op..
http://plazilla.com/opbrengsten-champions-league-en-europa-league
De menselijke maat is terug bij PSV.quote:
Elshoffquote:
En wanneer zet jij je masker af??quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van PSV-publiek.
Wij ook bij dat van Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Hij klinkt anders zeg, ik kon hem niet plaatsen. Ligt dan waarschijnlijk aan een voetballoze zomer.quote:
Club Brugge, maar Zulte mag ik welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in België. Dus Zulte, Anderlegt, Standard, Club, Cercle, etc.
Haha, die was raak! xDquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wij ook bij dat van Ajax.
O wacht, dat zit er nooit. Gelukkig wel kleurrijke stoeltjes ter camouflage
Ze weten de uitslag alquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Freak188 het volgende:
Gaan ze naar een begrafenis ofzo? Wat een droevige koppies.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onze kleurrijke stoeltjes maken meer geluid dan die cokesnuivers bij jullie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op welke 2 stoeltjes zit hij?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy zit in het stadion, misschien kunnen we hem spotten.
Mooi shirt hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan dat geheel rode shirt.
de Fauw speelt zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy zit in het stadion, misschien kunnen we hem spotten.
Een beetje supporter zit nu toch in het stadion? No offencequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Godver, moet Ajax spelen vanavond en zit ik in het live-topic?
Ajax is al wel geplaatst voor de CL.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Godver, moet Ajax spelen vanavond en zit ik in het live-topic?
Dat was m'n insteek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Davy minstens zo dik is als Johan Boskamp?
Aadquote:
Net thuis van mijn werk, moest eigenlijk tot 21:00 werken. Kon uiteindelijk eerder weg, maar daar kon ik niet op gokken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Een beetje supporter zit nu toch in het stadion? No offence
PSVquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Lekker simply the best spelen en niemand zingt mee en lullen er half 'BOERUH' doorheen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |