Struggles inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi redenatie, maar eigenlijk hoop je gewoon dat PSV verliest omdat je ze haat.
Hoiquote:
Dus als er één uitvliegt en PSV verliest zelf niet zijn ze al in de groepsfase of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Over de mogelijkheden van PSV gesproken.
Volgende ronde
[ code verwijderd ]
Dus grote kans om in seeded te komen.
GROEPSFASE
[ code verwijderd ]
PSV schuift bij het behalen van de groepsfase dus ook in zoals Ajax geëindigd is. Ik weet niet hoe dit dan berekend wordt wie er voorrang heeft bij het geval van een rits uitschakelingen van Lyon, Schalleke, Milan, Zenitje of Arsenal die eruit flikkert. Met een geluk kan Ajax dan zelfs in pot 2 komen, maar dan moet het wel heel gek lopen.
Uh, je begrijpt het inderdaad verkeerd. Ik predikte in het geval dat PSV alle stormen voor de groepsfase zou doorstaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als er één uitvliegt en PSV verliest zelf niet zijn ze al in de groepsfase of begrijp ik dat verkeerd?
Hmm jammer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, je begrijpt het inderdaad verkeerd. Ik predikte in het geval dat PSV alle stormen voor de groepsfase zou doorstaan.
Sinds wanneer zijn er vrouwen toegestaan in een mannenteam?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
Portemonnee ligt in de kluisquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
Sinds ze op Royston Drenthe lijken en één goeie naam hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er vrouwen toegestaan in een mannenteam?
Raar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: Brenet speelt bij #PSV in plaats van Arias, die op het laatste moment toch op de bank is gehouden.
Apart ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
@RikElfrink: Brenet speelt bij #PSV in plaats van Arias, die op het laatste moment toch op de bank is gehouden.
Ze zullen het vast rustig aan doen met die jongen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal lastig genoeg worden, tegen hem.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
Arias moest gister nog op en neer naar Portugal. Zal dus wel niet helemaal fit zijn.
Wel een goede test meteen voor Brenet tegen waarschijnlijk Hazard..
Verdediging met een gemiddelde leeftijd van 19 jaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
das Malanda, die is wegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef huffderobot het volgende:
Ibrahima Sory Conté
[ afbeelding ]
Duw je ook niet zomaar even omver.
Boeiend. Rekik is de beste verdediger van Europa. Aldus HMF.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediging met een gemiddelde leeftijd van 19 jaar?
Jij bent echt extreem dom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef huffderobot het volgende:
Ibrahima Sory Conté
[ afbeelding ]
Duw je ook niet zomaar even omver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |