Wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef hafcfan het volgende:
Waarom doet PSV mee? Ze winnen de CL toch niet. Bespaar je krachten voor de competitie net als Ajax elk jaar doet.
Tune spelen ze pas in de vierde voorronde.quote:
Nee dat doen ze zelf wel net als Nederlands voetbal.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef alalali het volgende:
Proberen jullie het Belgisch voetbal belachelijk te maken ofzo?
Das een beetje overdreven 60-40quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken geen speler van Zulte, ben benieuwd.
Tot nu toe schat ik het op 60-40
Belgische competitie stelt niets voor. Zelfs Cambuur wint van Zulte Waregem.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef alalali het volgende:
[..]
Das een beetje overdreven 60-40
Zulte is nog altijd geen topclub hè, zijn ze ook veel te klein voor. PSV gaat dit jaar (zoals alle jaren) meedoen voor de titel in Nederland terwijl Zulte dit jaar prima gewerkt zal hebben als het weer in play off 1 kan geraken. En geloof mij daar zullen ze het al lastig genoeg mee hebben, mijn gevoel zegt dat ze net play off 1 zullen missen, mede doordat ze europees spelen en bv lokeren niet. Ik schat ze op plaats 6-7-8 dit seizoen, goede middenmoot dus, heel misschien play off 1. (plaats 1-6 geeft recht op play off 1)
De belangrijkste spelers van vorig seizoen waren:
Leye
Berrier
Malanda
Delaplace
Hazard
Leye, Hazard en Berrier: zijn (tot nu toe) gebleven
Malanda: contract verbroken via de wet van '78 --> weg
Delaplace: transfervrij naar Lille --> weg
Malanda - Delaplace was het centrale middenveld en dus eigenlijk een beetje de motor van het team. Daar is Zulte dus eigenlijk wat onthoofd. De rest van het team is wel ongeveer gelijk gebleven.
Mijn gevoel: als PSV vroeg scoort (eerste 20 minuten) zit er een monsterscore in (3-0,4-0,5-0)
Anderzijds, als Zulte Waregem lang kan stand houden zijn er mogelijkheden
Zulte Waregem is normaal een goed georganiseerde ploeg die de tegenstander graag opvangt, dus wellicht veel balbezit van PSV op de speelhelft van Zulte Waregem, die met enkele counters wat zal proberen tegen te prikken.
Vorig seizoen had ik het zo'n 70-30 gegeven, nu 80-20
Zelfs Differdange wint van Utrechtquote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Belgische competitie stelt niets voor. Zelfs Cambuur wint van Zulte Waregem.
Lees de OP voortaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Wordt dit nog ergens op een open kanaal uitgezonden?
edit: oh, ned 3supertof
Uh, nee. Maar meestal staan in de openingsposts van wedstrijdtopics wel het een of ander vermeld.quote:
Dat is onmogelijk zelfs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:30 schreef TLC het volgende:
Het lijkt me sterk dat beide ploegen überhaupt de CL halen maarja..
Begroting vergelijken, grotere onzin heb je nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef alalali het volgende:
Om een beeld te geven over de financiën van Zulte Waregem, die liggen tussen die van Roda JC en Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
_______
Nuja, neemt niet weg dat ze er uitstekende dingen mee deden/doen
alsof begroting vergelijken zo zinloos is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begroting vergelijken, grotere onzin heb je niet
Nee joh ze moeten wel winnen, maar ik zie het ze nu al moeilijk krijgen laat staan tegen Milaan, Zenit of Arsenal. Als ze dit winnen hebben ze in ieder geval EL.quote:
Ik bedoel meer het feit dat je zegt dat Ajax niet vol gaat in de CL en EL, ze doen dat wel namelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh ze moeten wel winnen, maar ik zie het ze nu al moeilijk krijgen laat staan tegen Milaan, Zenit of Arsenal. Als ze dit winnen hebben ze in ieder geval EL.
Dankzij jou heb ik hoop op CL voetbal in het Polman stadion.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef alalali het volgende:
Om een beeld te geven over de financiën van Zulte Waregem, die liggen tussen die van Roda JC en Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
_______
Nuja, neemt niet weg dat ze er uitstekende dingen mee deden/doen
Tuurlijk was ook een grapje. Ze maken ook best kans om de poule te overleven mits ze eens normaal loten en niet weer uit pot 1 Barcelona, Pot 2 PSG en uit pot 4 Napoli.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat je zegt dat Ajax niet vol gaat in de CL en EL, ze doen dat wel namelijk.
Geen Dortmund en Manchester City dit jaarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk was ook een grapje. Ze maken ook best kans om de poule te overleven mits ze eens normaal loten en niet weer uit pot 1 Barcelona, Pot 2 PSG en uit pot 4 Napoli.
Welke pot zitten Dortmund en City dan? In 2 of 3 toch? Ja in zo'n poule moet je doorgaan als je echt ambities in Europa hebt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen Dortmund en Manchester City dit jaar. Hoop eigenlijk op een poule met Arsenal/Porto, CSKA en Anderlecht ofzo. Zoiets moet wel te doen zijn.
Pot 3 samen met Ajax. Manchester City kan eventueel nog naar pot 2, volgorde is momenteel zo:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke pot zitten Dortmund en City dan? In 2 of 3 toch? Ja in zo'n poule moet je doorgaan als je echt ambities in Europa hebt.
Pff over 2 jaar zitten in pot 2 ook alleen nog maar topclubs als dit al in 3 zit. Schalke, Lyon en Arsenal horen natuurlijk lager. Matige ploegen waar Ajax wel van kan winnen, Dortmund en Juve horen veel hoger, maar presteerden de laatste jaren niet veel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Pot 3 samen met Ajax. Manchester City kan eventueel nog naar pot 2, volgorde is momenteel zo:
Juventus
Zenit (moet nog kwalificeren)
Man City
Ajax
Dortmund
Dus als Zenit zich niet kwalificeert, en van twee van Arsenal, Schalke, Lyon en Milan zich niet kwalificeren komt Man City in pot 2. Maar die kans acht ik niet heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |