ah, dacht het welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelt gewoon:
Zulte: Bossut, De Fauw, Colpaert, Verboom, D;Haene, Hazard, Berrier, N'Diaye, Skulason, Habibou, Ley
eenden gooierquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Mouhamadou Habib Habibou
[ afbeelding ]
Hou 'm in de gaten.
De beste horrorfilm die ik dit jaar gezien heb. Figuur met cultpotentieel.quote:
Ja beter hadden ze 5 spelers gekocht a 6M per speler, want koopclubsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat weinig respect heeft PSV zeg
Gewoon met hun beloftenteam spelen tegen Waregem
heeft Anderlecht ook gedaan tegen Lokerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat weinig respect heeft PSV zeg
Gewoon met hun beloftenteam spelen tegen Waregem
Wat is de nieuwswaarde hiervan? Kun je elke thuiswedstrijd wel postenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is nog behoorlijk leeg in het stadion.
[ afbeelding ]
Iets hoger dan de nieuwswaarde van jouw reactie denk ik.quote:
Oud nieuws dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Iets hoger dan de nieuwswaarde van jouw reactie denk ik.
Oke, bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook nog behoorlijk licht buiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
op NOS.nl zal het toch ook wel komen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:11 schreef mithax het volgende:
Kan iemand mij stream linkje DM-en mits iets al up is?
Satellietfeed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Knurft, hoe kom jij aan die beelden?
Brenet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef Nativism het volgende:
[..]
Wie is de zwarte speler waar Maher een boks aangeeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |