Staat niet in mijn Active Topic List?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #3 Jong, Sprankelend en Leuk...

Alles voor jou, Tyron.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:12 schreef Tyron het volgende:
Ah, fijn dat iedereen zich bedacht heeft en mijn topic joint

Wij hebben ons hier met een select gezelschap prima vermaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt me wel een gezelliger topic. Vooral als volksheld GGMM aanwezig is.

Klopt, maar jammer dat je nu achteraf pas komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit lijkt me wel een gezelliger topic. Vooral als volksheld GGMM aanwezig is.

Je hoeft niet goed te zijn om te winnen, resultaat telt, niet het aantal procent aan balbezit noch doelpogingen.quote:
Giorgininho Wijnaldum, vlug terug naar Feyenoord.quote:

Giorginio bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft niet goed te zijn om te winnen, resultaat telt, niet het aantal procent aan balbezit noch doelpogingen.
[..]
Giorgininho Wijnaldum, vlug terug naar Feyenoord.

Maar Locadia is toch ook geen meevoetballende spits?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz en Wijnaldum hebben de vorm van vorig seizoen meegenomen, zo te zien. Kwestie van tijd voor Flip Locadia en Hiljemark inbrengt.

En terecht, dat roept PSV op zichzelf af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef ejfaar het volgende:
Straks schieten die Belgen er in de 80e minuut de winnende nog in ook

hahaha!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef ejfaar het volgende:
Straks schieten die Belgen er in de 80e minuut de winnende nog in ook

Je hebt gelijk. Normaliter ben ik gewoon een kwaliteitsuser, maar ik liet me even gaan. Excuses.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amoeba, ga even vissen in de sloot. Dit valt me tegen van je.

Waar beweer ik dat Locadia een meevoetballende spits is?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar Locadia is toch ook geen meevoetballende spits?

Zulte spaart zich en PSV speelt zich leegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
En terecht, dat roept PSV op zichzelf af.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |