zulte is de best voetballende ploeg van de BeNeLux, maar PSV moet dit kunnen winnen....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:34 schreef Basje1990 het volgende:
Jammer dat Park er nog niet bij is. Zulte is imo de best voetballende ploeg van de Benelux op dit moment, maar met de kwaliteiten van PSV moet deze horde te nemen zijn.
2-0 voor PSV vanavond en ik ben dik tevreden.
Jouw moeder had beter even wat verder de straat in kunnen kijken voordat ze deze overbodige kut user creëerdequote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk eens in de topiclijst voor je dit overbodige kuttopic opent.
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #1 Jong, Sprankelend en Leuk...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jouw moeder had beter even wat verder de straat in kunnen kijken voordat ze deze overbodige kut user creëerde
mooi, maar de tekst in mijn post blijft staanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #1 Jong, Sprankelend en Leuk...
Ik vind dit topic onnodig, en deze reactie is ook overbodig. Daarbij was de reactie van mij wat overdreven, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
mooi, maar de tekst in mijn post blijft staan
wil jij mod worden ofzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit topic onnodig, en deze reactie is ook overbodig. Daarbij was de reactie van mij wat overdreven, dat geef ik toe.
oké...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Ik heb een aversie ontwikkeld voor mensen die niet de moeite nemen om iets te doen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:34 schreef Basje1990 het volgende:
Jammer dat Park er nog niet bij is. Zulte is imo de best voetballende ploeg van de Benelux op dit moment, maar met de kwaliteiten van PSV moet deze horde te nemen zijn.
2-0 voor PSV vanavond en ik ben dik tevreden.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:34 schreef Basje1990 het volgende:
Zulte is imo de best voetballende ploeg van de Benelux op dit moment,
hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:34 schreef Basje1990 het volgende:
Zulte is imo de best voetballende ploeg van de Benelux op dit moment,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |