Uitgezonderd AFC Ajax.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is heel de Eredivisie niet écht top.
Behalve die van 94' dan, die zijn echt goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit geweest ook.
Mooi voorbeeld van eigenlijk elke speler bij Feyenoord op die leeftijd. Elke Feyenoorder schreeuwt keihard dat het een talent is, maar het valt eigenlijk altijd tegen.
Ik heb je verslagen, beat that.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
Maar op die uitspraak moet ik helaas ook terugkomen.
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er altijd van uit gegaan dat ze in Eindhoven hun spelers tot in den dood verdedigen.
Ajax supporter die in Eindhoven woontquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.
Maar de noobs van PSV:
Willems
Matavz <- Oppermongool
Wijnaldum_!
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je verslagen, beat that.
[ afbeelding ]
Ik heb er altijd een ongemakkelijk gevoel bij als mensen die Ajax aanhangen, in Eindhoven wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben woonachtig in Eindhoven, en ik had vandaag nog een Veldhovenaar (PSV'er) over de vloer. Hij haat zo ongeveer de halve selectie nadat ik hem met Fifa13 (Ajax - PSV) inmaakte.
Maar de noobs van PSV:
Willems
Matavz <- Oppermongool
Wijnaldum_!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Twee vingers in de lucht, kom op, kom op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |