SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door alors op 28-07-2013 20:52:49 ]know'm sayin?
word? word.![]()
Wat gek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:33 schreef alors het volgende:
Wie er te gast zijn deze zomer is nog niet bekend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zo erg is Van Veen nu ook weer niet, maar ik ben geen fan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of met Simek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:34 schreef Reya het volgende:
Je zou maar dagelijks met Herman moeten werken![]()
Nee, ik begrijp het wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Vuige moraalridder.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo erg is Van Veen nu ook weer niet, maar ik ben geen fan.![]()
Snap wel dat dit op de lachspieren werkt ja, wat een gebrabbel
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik kan die man niet uitstaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo erg is Van Veen nu ook weer niet, maar ik ben geen fan.![]()
Martin SimekJe zal wel in een grachtenpandje in Amsterdam moeten wonen om hem leuk te vinden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
"Ik vind het fantastisch dat je jezelf durft te vergelijken met een puma... "![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Simek is leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Herman van Veen. Of zoals wij thuis zeggen 'de verschrikkelijke Herman van Veen'."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niets mis met herman jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef marcodej het volgende:
Herman van Veen. Of zoals wij thuis zeggen 'de verschrikkelijke Herman van Veen'.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Jij luistert echt? Knap!quote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat een onzinverhaal van Herman van Veen![]()
Dit is gewoon hilarisch.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Zet hem maar tegenover Hansquote:Op zondag 28 juli 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Ik vind het fantastisch dat je jezelf durft te vergelijken met een puma... "![]()
![]()
:')![]()
Heb het geprobeerd ja. Nu volledig het spoor bijsterquote:Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
Bek dicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Reya het volgende:
Zoals Koosvogels zou zeggen: Herman verdient klappen.![]()
Die viool op zijn kop kapot slaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Reya het volgende:
Zoals Koosvogels zou zeggen: Herman verdient klappen.![]()
Met zijn valse lucht zangtechniek...quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Teeuwen doet het er om he, om zo'n draak van een fragment te kiezen.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Ik kan bijna niet geloven dat hij serieus is, maar aan gezien ik ook vermoed dat Herman geen gevoel voor humor heeft ben ik bang dat hij het toch echt meentquote:![]()
![]()
Vergelijkt ie nu zich ook al met Ronald Koeman
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Jezus, dit is wel heel erg narcistisch van Herman van Veen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Kijk mij enorm diepzinnig nadenken over mijn podiumloopje.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Inderdaadquote:
wat een gelul, de begrrrroeting als een vogel, de haredanseres, de poema met het publiek blablabla:')![]()
Ik ben Herman al lang kwijt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat was ook al zo'n communistenshow.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Friek_ het volgende:
Herman geniet immuniteit dankzij Alfred J. Kwak, maar als hij dit niet gemaakt had..![]()
"De haremdanseres!"I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Zou ie zich ook vergelijken met Louis van Gaal? Die heeft immers ook alles ontdekt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Open jezelf!Curiosity cultured the cat
Een opmerking over de strijkstok lijkt me overbodig.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die viool op zijn kop kapot slaan.![]()
Ik moet aan goatse denken als hij zegt "dan open ik mij helemaal"...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dít is nou Zomergasten voor mij.
Dat de gast je of iets laat zien wat je normaal gesproken nooit kijkt, of met een heel andere blik laat kijken naar iets waar je normaal niet zo over nadenkt.Als het pannen van daken waait
Alfred J. Kwak was een GroenLinkser.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook al zo'n communistenshow.![]()
Was dat niet Noach?quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dat is toch een prima woord?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Mag je hier schelden? Ik wil graag 'ouwehoer' zeggen.
Ik zeg: zeikerd met zijn zeikstem.![]()
Ja, leuk, beetje mijn grapje stelen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel een leuke haardracht heeft Herman. Kan mooi een lok over zijn kale kop kammen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Signalen van van Veen is een goed nummer.
Dit fragment is hilarisch. Wat een gezwam.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dat ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een prima woord?
Ik zeg: zeikerd met zijn zeikstem.![]()
Klopt, maar of dit daar onder valt?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef shmoopy het volgende:
Dít is nou Zomergasten voor mij.
Dat de gast je of iets laat zien wat je normaal gesproken nooit kijkt, of met een heel andere blik laat kijken naar iets waar je normaal niet zo over nadenkt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Obv dit fragment wel terecht....quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Had Theo Maassen ook niet zo'n grap over hem aan het begin van zijn laatste voorstellingquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet aan goatse denken als hij zegt "dan open ik mij helemaal"...![]()
![]()
Ik loop meestal gewoon op en dan begin ik.Curiosity cultured the cat
Vroeger heeft Herman best leuke stukjes gemaakt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij had het hele half uur moeten uitzenden inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje apart om iemand op basis van een fragmentje van 5 minuten te beoordelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik lach me rot om iets wat ik normaal ter kennisgeving aan zou nemen, ja.quote:Als het pannen van daken waait
Herman maakt altijd contact met het publiek nu weet ik dat hij daar heel goed over nadenkt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Neem je dat de gast nou kwalijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Het feit dat hij er daarna wel op in gaat zegt veel meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat maakt het juist ook weer interessant.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.![]()
Nah, ontstaat nu wel een interessant gesprek dus..quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.![]()
Vind het nogal meevallen. Was al bang dat ie de hele avond grappend en grollend probeerde door te komen. Is best serieus voor zijn doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
Is dat erg?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Adrie072 het volgende:
en dit van oa mijn belastingcenten, triest zooitje.dit soort opmerkingen
![]()
![]()
Voor straf moet jij je laten pijpen door die wijven van halal.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Adrie072 het volgende:
en dit van oa mijn belastingcenten, triest zooitje.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
en dit van oa mijn belastingcenten, triest zooitje.![]()
![]()
![]()
Zeker, al ben ik meer fan van Laurel and Hardy.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
en dit van oa mijn belastingcenten, triest zooitje.
:')![]()
goeie slapstick[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wilfried doet echt z'n uiterste best om de regie te 'behouden'
Helaas werkt Hans niet echt mee.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.
Helaas werkt Hans niet echt mee.we kijken naar het zelfde programma??
![]()
Waarom helaas?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.
Helaas werkt Hans niet echt mee.:')![]()
Van de VPRO moet je verplicht zulk soort fragmenten inlassen om haar ledenbestand tevreden te houden.quote:![]()
Lekker juist, die luchtigheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
![]()
Helaas werkt Hans niet echt mee.Curiosity cultured the cat
Wat zit jij te kijken? Hij grapt en geeft tussendoor meer dan genoeg serieuze antwoorden. Hij ligt niet bij de psych op de bank met zelfmoordneigingen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas werkt Hans niet echt mee."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wat had je dan verwacht? Het lijkt me de bedoeling dat de gasten zo natuurlijk en puur mogelijk neergezet worden door de interviewer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas werkt Hans niet echt mee.2000 light years from home![]()
Eensch.quote:
Zo oubollig dit.Als het pannen van daken waait
![]()
Tot nu toe nog weinig diepgang inderdaad. Maar volgens mij heeft Hans Teeuwen daar niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.
Voor mij juist wel een reden waarom ik Zomergasten meestal zo interessant vind.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Je had de Zomergasten moeten zien met Ad Verbrugge. Een soort Herman van Veen van de filosofie.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Wat een kut uitzending. Best oninteressante man eigenlijk.![]()
Ik had gehoopt dat Hans Teeuwen een keer de mens Hans Teeuwen zou laten zien. Maar het lijkt alsof hij er nog steeds als de cabaretier Hans Teeuwen zit.I'm not the girl in the picture..![]()
Dit soort fragmenten zijn voor de doorsnee Zomergasten kijkers toch het einde?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je dit oubollig en 'lollige slapstick' noemt dan weet je echt niet waar je het over hebt. Buster Keaton was een geweldig vakman.Koel en donker bewaren![]()
Ik vind het wel een spektakel.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Same here, maar ik vind het dan dus juist leuk het een keer te zien. Ben benieuwd wat Hans er over te melden heeft verderquote:![]()
![]()
Leg mij dan eens uit wat hier bijzonder aan is.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Als je dit oubollig en 'lollige slapstick' noemt dan weet je echt niet waar je het over hebt. Buster Keaton was een geweldig vakman.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het valt wel onder de slapstick. Maar wel eens: geweldige timing natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Als je dit oubollig en 'lollige slapstick' noemt dan weet je echt niet waar je het over hebt. Buster Keaton was een geweldig vakman.![]()
Die vindt zichzelf ook enorm belangrijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had de Zomergasten moeten zien met Ad Verbrugge. Een soort Herman van Veen van de filosofie.![]()
Verdorie, de tv van m'n buurman loopt voor en met alles open is dat niet zo handig
Live for now, forget forever![]()
Een vakman, wat ik je brom.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Als je dit oubollig en 'lollige slapstick' noemt dan weet je echt niet waar je het over hebt. Buster Keaton was een geweldig vakman.![]()
Zou me niets verbazen als ie ook nog een porno fragment laat zien.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef remlof het volgende:
Volgens mij trolt Teeuwen de vpro gewoon met die oubollige fragmentenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: