Dat ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een prima woord?
Ik zeg: zeikerd met zijn zeikstem.
Klopt, maar of dit daar onder valt?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef shmoopy het volgende:
Dít is nou Zomergasten voor mij.
Dat de gast je of iets laat zien wat je normaal gesproken nooit kijkt, of met een heel andere blik laat kijken naar iets waar je normaal niet zo over nadenkt.
Obv dit fragment wel terecht....quote:
Had Theo Maassen ook niet zo'n grap over hem aan het begin van zijn laatste voorstellingquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet aan goatse denken als hij zegt "dan open ik mij helemaal"...
Hij had het hele half uur moeten uitzenden inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje apart om iemand op basis van een fragmentje van 5 minuten te beoordelen.
Ik lach me rot om iets wat ik normaal ter kennisgeving aan zou nemen, ja.quote:
Neem je dat de gast nou kwalijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.
Het feit dat hij er daarna wel op in gaat zegt veel meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.
Dat maakt het juist ook weer interessant.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Nah, ontstaat nu wel een interessant gesprek dus..quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |