Vind het nogal meevallen. Was al bang dat ie de hele avond grappend en grollend probeerde door te komen. Is best serieus voor zijn doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.
Is dat erg?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Tegen Wilfried zeggen dat je al bang was dat ie er serieus op in zou gaan geeft al een beetje aan hoe Teeuwen in deze uitzending zit.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Adrie072 het volgende:
en dit van oa mijn belastingcenten, triest zooitje.
Voor straf moet jij je laten pijpen door die wijven van halal.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef Adrie072 het volgende:
Zeker, al ben ik meer fan van Laurel and Hardy.quote:
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wilfried doet echt z'n uiterste best om de regie te 'behouden'
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.
Helaas werkt Hans niet echt mee.
Waarom helaas?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zit voorop het puntje van z'n stoel om Hans serieus erbij te houden en niet in de clown te laten veranderen.
Van de VPRO moet je verplicht zulk soort fragmenten inlassen om haar ledenbestand tevreden te houden.quote:
Lekker juist, die luchtigheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
![]()
Wat zit jij te kijken? Hij grapt en geeft tussendoor meer dan genoeg serieuze antwoorden. Hij ligt niet bij de psych op de bank met zelfmoordneigingen.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Het lijkt me de bedoeling dat de gasten zo natuurlijk en puur mogelijk neergezet worden door de interviewer.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Eensch.quote:
Tot nu toe nog weinig diepgang inderdaad. Maar volgens mij heeft Hans Teeuwen daar niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef golfer het volgende:
Je had de Zomergasten moeten zien met Ad Verbrugge. Een soort Herman van Veen van de filosofie.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Wat een kut uitzending. Best oninteressante man eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |