abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_129431817
Beelden BEKERFINALE




Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH!
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude!
SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer
SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?
SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin
sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho!
sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?
sc Heerenveen #40
Het grote Solliede Heerenveentopic # 41
Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!
sc Heerenveen #44: Op naar de Kuip
sc Heerenveen #45: 1 ding is zeker...
SC Heerenveen #46: Drie maal is (ook nu) scheepsrecht
SC Heerenveen #47, Wie wordt de nieuwe Held?
VBL / SC Heerenveen #48, Nu met betrouwbare keeper!
VBL / SC Heerenveen #49: Gert en Jan maken er wat van
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!


Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan
Het grote Paulo Henrique - topic, #001.
Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Roy Beerens #2 Bert kom eens kijken naar deze jongen!
Christian Grindheim topic #1
Het Grote Gerald Sibon-topic
VBL / Het grote Trond Sollied topic #1
sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie!


Officiele site SC Heerenveen: http://www.sc-heerenveen.nl
Supportersvereniging Nieuw Noord: http://www.nieuwnoord.org
Supportersclub Feanfan: http://www.feanfan.nl
SC Heerenveen Headliner: [url]http://heerenveen.headliner[/url]
Foto fansite Feanfans: http://www.feanfans.nl
Fansite Feanonline: http://www.feanonline.nl
Fansite Frisian Pride: http://www.frisianpride.nl
Fansite Forza Heerenveen: http://www.forzaheerenveen.nl
Forum SC Heerenveen: http://sc.heerenveen.org

OP bijgewerkt door GGMM

[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 16-03-2015 12:58:18 ]
  Forum Admin zondag 28 juli 2013 @ 14:08:06 #2
35723 crew  GGMM
pi_129431967


Oke dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129431998
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Oke dan
:')
pi_129432048
quote:
IJslands talent naar jeugdopleiding sc Heerenveen

De 16-jarige IJslandse aanvallende middenvelder Albert Gudmundsson heeft een driejarig contract bij sc Heerenveen getekend. Hij komt over van KR Reykjavik en speelde al in IJsland onder 17. Het talent voegt zich bij de B-junioren die worden getraind door de nieuwe trainer en oud-Heerenveenspeler Ronnie Pander. Op IJsland is Gudmundsson geen onbekende naam in het voetbal, zijn overgrootvader was de eerste IJslandse voetbalprof die onder andere voor Arsenal en AC Milan speelde en zijn loopbaan in Frankrijk besloot.

Technisch directeur Johan Hansma: “Albert komt uit een echte voetbalfamilie. In zijn leeftijdscategorie is hij één van de grootste talenten van IJsland. Voor hem waren ook Arsenal en Hoffenheim in de race, maar hij komt naar Heerenveen. Uiteraard zijn we daar zeer blij mee. Het toont aan dat onze jeugdopleiding een prima uitstraling heeft en we talenten een goed perspectief kunnen bieden. Het aantrekken van jeugdige talenten, zoals eerder Stefan Gartenmann en nu Albert Gudmundsson, past binnen ons beleid. We willen jongens van dit kaliber al vroeg aan ons binden, zodat we ze verder op kunnen leiden. Natuurlijk met als doel ze uiteindelijk door te laten groeien naar onze eerste selectie.”
  zondag 28 juli 2013 @ 14:18:04 #5
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_129432238
Wat ik me al lange tijd afvraag: nu is Veenstra weg, de directie weg, iedereen weg die weg moest (hypothetisch).
Wat is nu de bedoeling precies? Wat moet er precies beter voor de grote groep klagende supporters? Ik heb alle (lokale) berichtgeving een beetje gevolgd, maar dit is me nog steeds onduidelijk.

Dan lees ik bijvoorbeeld over een boze scout, een clubman, die "ineens weg moest van Veenstra". Uithuilen in alle media, iedereen boos. Hij overtreedt hiermee sowieso de afspraak om niet met dit verhaal naar buiten te treden en doet aan stemmingmakerij. Maar als je deze keuze eens met een andere bril benadert, bedrijfseconomisch dus puur rationeel: was dit niet gewoon een verstandige zet van Veenstra? Er was gewoon geen geld om deze lieden mee te kunnen betalen. Zo saneer je een organisatie en dit zijn helaas de gevolgen. Zo gaat het in elke organisatie die rode cijfers produceert. Uiteraard niet leuk, maar noodzakelijk kwaad.

Ergo: ik vraag mij heel sterk af of de grote groep klagers wel een punt hebben. Het is me althans nog steeds niet duidelijk. En dat kan ik prima beoordelen als buitenstaander. Geen emotionele band met deze voetbalclub.

Detail: Ik heb ooit een onderzoek gedaan voor deze voetbalclub. Dus ken de club intern een beetje.
pi_129432377
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Oke dan
Ik vermoed dat dat rechtsbackje over een paar jaar wel naar een grotere Nederlandse club kan en die Narsingh is ook een talentje....mark my words.
  Forum Admin zondag 28 juli 2013 @ 14:24:14 #7
35723 crew  GGMM
pi_129432399
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat rechtsbackje over een paar jaar wel naar een grotere Nederlandse club kan
Ja, ik zou maar snel z'n contract verlengen, anders loopt hij gratis de deur uit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:24:57 #8
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129432417
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef Schurkenstaat het volgende:
Wat ik me al lange tijd afvraag: nu is Veenstra weg, de directie weg, iedereen weg die weg moest (hypothetisch).
Wat is nu de bedoeling precies? Wat moet er precies beter voor de grote groep klagende supporters? Ik heb alle (lokale) berichtgeving een beetje gevolgd, maar dit is me nog steeds onduidelijk.

Dan lees ik bijvoorbeeld over een boze scout, een clubman, die "ineens weg moest van Veenstra". Uithuilen in alle media, iedereen boos. Hij overtreedt hiermee sowieso de afspraak om niet met dit verhaal naar buiten te treden en doet aan stemmingmakerij. Maar als je deze keuze eens met een andere bril benadert, bedrijfseconomisch dus puur rationeel: was dit niet gewoon een verstandige zet van Veenstra? Er was gewoon geen geld om deze lieden mee te kunnen betalen. Zo saneer je een organisatie en dit zijn helaas de gevolgen. Zo gaat het in elke organisatie die rode cijfers produceert. Uiteraard niet leuk, maar noodzakelijk kwaad.

Ergo: ik vraag mij heel sterk af of de grote groep klagers wel een punt hebben. Het is me althans nog steeds niet duidelijk. En dat kan ik prima beoordelen als buitenstaander. Geen emotionele band met deze voetbalclub.

Detail: Ik heb ooit een onderzoek gedaan voor deze voetbalclub. Dus ken de club intern een beetje.
er moest wel gesaneerd worden om de kosten terug te dringen. Maar hij heeft er ook voor gezorgd met zijn botte gedrag dat de sponsoren boos werden en wegliepen zodat de inkomsten hard terugliepen.
Zie dit stukje uit het rapport
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 28 juli 2013 @ 15:08:07 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129433748
Hoe doet Dijks het totnogtoe?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129434279
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Hoe doet Dijks het totnogtoe?
Las dat hij gisteren bij een oefenwedstrijd tegen Osasuna een tegengoal inluidde en er meerdere keren slecht uitzag.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:50:56 #11
123170 alors
zlata1234
pi_129435083
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef Schurkenstaat het volgende:
Wat ik me al lange tijd afvraag: nu is Veenstra weg, de directie weg, iedereen weg die weg moest (hypothetisch).
Wat is nu de bedoeling precies? Wat moet er precies beter voor de grote groep klagende supporters? Ik heb alle (lokale) berichtgeving een beetje gevolgd, maar dit is me nog steeds onduidelijk.

Dan lees ik bijvoorbeeld over een boze scout, een clubman, die "ineens weg moest van Veenstra". Uithuilen in alle media, iedereen boos. Hij overtreedt hiermee sowieso de afspraak om niet met dit verhaal naar buiten te treden en doet aan stemmingmakerij. Maar als je deze keuze eens met een andere bril benadert, bedrijfseconomisch dus puur rationeel: was dit niet gewoon een verstandige zet van Veenstra? Er was gewoon geen geld om deze lieden mee te kunnen betalen. Zo saneer je een organisatie en dit zijn helaas de gevolgen. Zo gaat het in elke organisatie die rode cijfers produceert. Uiteraard niet leuk, maar noodzakelijk kwaad.

Ergo: ik vraag mij heel sterk af of de grote groep klagers wel een punt hebben. Het is me althans nog steeds niet duidelijk. En dat kan ik prima beoordelen als buitenstaander. Geen emotionele band met deze voetbalclub.

Detail: Ik heb ooit een onderzoek gedaan voor deze voetbalclub. Dus ken de club intern een beetje.
Het probleem was niet dat er mensen weg moesten. Maar dat mensen met kritiek er allemaal uitgewerkt werden en in hun plaats werden gewoon dure interims aangesteld of vriendjes van Veenstra. Dat is geen saneren, dat kost alleen maar geld. Sponsoren die slecht behandeld worden en vervolgens weggaan, dat kost alleen maar geld.

Verder zijn er op internet legio voorbeelden van de omgang van Veenstra met zijn personeel te vinden, ook al zou maar de helft waar zijn dan nog is het een schande. Het zou alleen maar doorsudderen en steeds weer zouden er zulke verhalen naar buiten komen, dat is pas slecht voor de club. En dat hij de club financieel gezond heeft gemaakt is ook lariekoek, het gaat helemaal niet goed.

En wat er nu moet gebeuren? Meer clubmensen en geen baantjesjager en snelle jongens. En natuurlijk weer een gezonde bedrijfs/clubcultuur waar niet de angst regeert maar waar mensen kunnen zeggen wat ze denken zonder de dreiging met ontslag. En een andere opzet van het bestuursmodel. Voor de uitgebreide versie moet je het rapport maar lezen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_129463059
quote:
Marco van Basten heeft afgelopen weekeinde zijn zorgen geuit over het technisch beleid van SC Heerenveen. De trainer is er niet blij mee dat technisch manager Johan Hansma momenteel demissionair is, net als de directie en het stichtingsbestuur.
Van Basten vreest dat de club in deze belangrijke maand met mogelijke transfers niet slagvaardig kan handelen. 'Het technisch beleid moet wel doorgaan', zei Van Basten zaterdag. 'Ik heb de laatste weken veel contact met Hansma gehad en met hem gekeken naar de selectie. We waren met spelers bezig, maar ik heb geen idee hoe het daar nu verder mee gaat. We hebben weliswaar nog vijf weken (de transferperiode sluit na 31 augustus, red.), maar het is wel zaak dat we als club adequaat kunnen blijven reageren.'

Afgelopen vrijdag werden de conclusies gepresenteerd van het onderzoek naar de bestuursperikelen van de Friese club. De club wordt aan de top opnieuw ingericht, de mensen uit de huidige leiding zijn al weg of moeten nog vertrekken.

De vraag is wie nu nog een transfer kan afhandelen bij de club. Dat zal normaliter de verantwoordelijkheid zijn van de nieuwe driekoppige raad van commissarissen, waarin echter geen mensen zitten die ervaring hebben met voetbaltechnische zaken.

Het verontrust Van Basten, die nu in een onzekere positie verkeert. De trainer nam vrijdag en zaterdag de tijd om het rapport van de onderzoekscommissie door te nemen. 'Er staan veel zaken in waarmee ik als trainer niet veel te maken heb, maar als de technische kant van het verhaal gaat haperen dan ga ik het wel merken. Als het niet snel wordt ingevuld, dan heeft de club een probleem. Wie doet het? Hoe gaat het? Dat baart me zorgen. Ik ken de mensen in de nieuwe rvc niet. Kunnen zij voetbalzaken regelen? Zeg het maar.'

Door: redactie 29-7-13 - 07:45
pi_132825024
Zo. Dit topic loopt echt fantastisch!
pi_132828930
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:18 schreef Schurkenstaat het volgende:
Wat ik me al lange tijd afvraag: nu is Veenstra weg, de directie weg, iedereen weg die weg moest (hypothetisch).
Wat is nu de bedoeling precies? Wat moet er precies beter voor de grote groep klagende supporters? Ik heb alle (lokale) berichtgeving een beetje gevolgd, maar dit is me nog steeds onduidelijk.

Dan lees ik bijvoorbeeld over een boze scout, een clubman, die "ineens weg moest van Veenstra". Uithuilen in alle media, iedereen boos. Hij overtreedt hiermee sowieso de afspraak om niet met dit verhaal naar buiten te treden en doet aan stemmingmakerij. Maar als je deze keuze eens met een andere bril benadert, bedrijfseconomisch dus puur rationeel: was dit niet gewoon een verstandige zet van Veenstra? Er was gewoon geen geld om deze lieden mee te kunnen betalen. Zo saneer je een organisatie en dit zijn helaas de gevolgen. Zo gaat het in elke organisatie die rode cijfers produceert. Uiteraard niet leuk, maar noodzakelijk kwaad.

Ergo: ik vraag mij heel sterk af of de grote groep klagers wel een punt hebben. Het is me althans nog steeds niet duidelijk. En dat kan ik prima beoordelen als buitenstaander. Geen emotionele band met deze voetbalclub.

Detail: Ik heb ooit een onderzoek gedaan voor deze voetbalclub. Dus ken de club intern een beetje.
Onder Gertjan Verbeek had SC Heerenveen een grote inkomstenstroom uit transfers.
Toch beklaagde het toenmalige driemans-bestuur toen over, dat Gertjan Verbeek in de gewonnen wedstrijd tegen Ajax zijn uitblinkende speler Suljemani zodanig aanprees, dat hij voor 15 miljoen wel te koop zou zijn.

In de tussentijd werd de huishouding van Sc Heerenveen veel te duur, en de miljoenen vlogen letterlijk de deur uit. Het eigen vermogen waarvan in eerste instantie een deel voor zou worden gebruikt voor stadionuitbreiding was in no time weggeslonken.

Onder de ook al verguisde Ron Jans kon men de financiën alleen op peil houden door de complete uitverkoop van de voorhoede (Dost, Assaidi, Narsingh) daarna. Ook onder Marco van Basten werden/worden de beste spitsen weer verkocht.

Ik bedoel hiermee alleen maar te zeggen dat structureel de bedrijfsvoering bij SC Heerenveen niet gezond is, en men toch nog te afhankelijk is van transferopbrengsten. Dat laatste had voor meevallers moeten zorgen, en geen onderdeel moeten uitmaken van de jaarlijkse exploitatie.
pi_132829352
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zo. Dit topic loopt echt fantastisch!
Vooral de selectie 2008/2009 is mooi om te zien :D
Dit subforum is helemaal doodgebloed in de afgelopen jaren, helaas. Vooral de grote drie hebben nog wel aanloop en het live-topic, maar voor de rest...
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zondag 3 november 2013 @ 10:01:04 #16
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_132846446
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zo. Dit topic loopt echt fantastisch!
Net zo fluisterstil als in het stadion. :')
pi_133704380
Nu gaat de nieuwe voorzitter, Wiebe Wieling (voorzitter elfstedenbestuur), al na een paar maanden ook al weg. Dus de topictitel dekt hier de lading wel.

SC Heerenveen doet mij denken aan de Trygië-strips van vroeger. En waar Riemer van der Velde de hoofdpersoon is in de opkomst en de ondergang.
pi_133705383
Ja, het rommelt weer lekker. Het lijkt erop dat het Riemer en co nooit goed genoeg kan zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin woensdag 4 december 2013 @ 08:57:54 #19
35723 crew  GGMM
pi_133900020
quote:
Heerenveen ontvangt dreigbrief van harde kern
Het stichtingsbestuur van sc Heerenveen heeft bij de politie aangifte gedaan van een dreigbrief die de stichting heeft ontvangen van een deel van de eigen harde kern.

Dat meldde Omrop Fryslân vandaag. De aanhang die zich achter de inhoud van de brief schaart en die zichzelf 'Knokploeg Heerenveen' noemt, stelt dat het stichtingsbestuur hun club kapot maakt.

In de brief wordt gewelddadige taal gebruikt en worden de leden van het stichtingsbestuur 'weerzinwekkende kankerhonden' genoemd. De leden zouden moeten doen wat de supporters hun vragen, anders volgen er keiharde maatregelen. Zo wordt er gedreigd met het doorzagen van remleidingen van de auto's van bestuursleden.
Daarnaast worden de woningen van bestuursleden in brand gestoken die ongehoorzaam blijven in de ogen van de groep.

Afgelopen week legde voorzitter Wiebe Wieling zijn taken bij het stichtingsbestuur neer vanwege een verschil van inzicht over het te voeren beleid. Ook dat is slecht gevallen bij Knokploeg Heerenveen. De groepering wil dat Wieling opnieuw wordt aangesteld en dat hij een nieuw stichtingsbestuur vormt. Daarin mogen geen 'klootzakken van Hollanders' zitting nemen, maar alleen nog 'echte Friezen'.

Bestuurlijk is het al tijden onrustig in Heerenveen. Een intern onderzoek wees uit dat oud-voorzitter van de club Robert Veenstra een schrikbewind voerde. Hij stapte in juni na druk van de supportersverenigingen op. Enkele weken later volgde de raad van commissarissen zijn voorbeeld. Ook het stichtingsbestuur stapte al eens op.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)van-harde-kern.dhtml
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133901730
quote:
Harde Kern bij Heerenveen?
pi_133906155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:33 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Harde Kern bij Heerenveen?
Rensie.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport woensdag 4 december 2013 @ 15:26:14 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133910237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:46 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Vooral de selectie 2008/2009 is mooi om te zien :D
Dit subforum is helemaal doodgebloed in de afgelopen jaren, helaas. Vooral de grote drie hebben nog wel aanloop en het live-topic, maar voor de rest...
Na de rel in 2009 zijn de topics van de clubs in de marge bijna allemaal dood ja, behalve NEC.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 1 april 2014 @ 02:58:16 #23
362014 richarddv95
Support your local.
pi_138388630
Zieke bump maar ik was even benieuwd;

Meningen over de aanstelling van lodeweges?
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:29:08 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_138393410
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat rechtsbackje over een paar jaar wel naar een grotere Nederlandse club kan en die Narsingh is ook een talentje....mark my words.
Dit elftal zou de beker nog weleens kunnen winnen. Die popov wordt ook wel een aardige speler, Roorda lost zijn belofte nooit in en Pranjic gaat het schoppen tot Bayern.

Overigens: Paolo Henrique, Beerens, Elyounoussi _O_
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:45:18 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138393870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 02:58 schreef richarddv95 het volgende:
Zieke bump maar ik was even benieuwd;

Meningen over de aanstelling van lodeweges?
Lijkt me een prima kandidaat voor Heerenveen. Wat Derksen gisteren ook zei: no-nonsense, realistisch en heeft Cambuur leuk aan het voetballen gekregen.

Alleen wat pijnlijk dat hij van Cambuur overkomt misschien :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:48:36 #26
362014 richarddv95
Support your local.
pi_138395486
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Lijkt me een prima kandidaat voor Heerenveen. Wat Derksen gisteren ook zei: no-nonsense, realistisch en heeft Cambuur leuk aan het voetballen gekregen.

Alleen wat pijnlijk dat hij van Cambuur overkomt misschien :')
Ik zit idd ook met hetzelfde dubbele gevoel
pi_138604915
Nog 3 wedstrijden waar me misschien nog wel 9 punten klaar spelen, als we maar 6de blijven. Ongelofelijk zin in de play-offs dit jaar want dit jaar kunnen we van iedereen winnen die mee doet aan de play-offs.
  maandag 7 april 2014 @ 23:00:34 #28
362014 richarddv95
Support your local.
pi_138634107
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:51 schreef Seconde het volgende:
Nog 3 wedstrijden waar me misschien nog wel 9 punten klaar spelen, als we maar 6de blijven. Ongelofelijk zin in de play-offs dit jaar want dit jaar kunnen we van iedereen winnen die mee doet aan de play-offs.
Ja dat is ook niet gek als je naar de eredivisie van dit jaar kijkt haha, maar ik heb er ook zin in. Kom ik niet in zeker met mijn seizoenskaart, of hoe werkt dat ook alweer?
pi_138634471
Hee een Heerenveen topic. Was ik al weer vergeten.

Goede kansen op Europees voetbal inderdaad ^O^
pi_138637300
Van wat ik weet over de club SC Heerenveen is dat die club en zijn fans al heel lang veel waarde heeft gehecht aan oude tradities, normen en waarden. Wat in de huidige tijd vrijwel onmogelijk is om overeind te houden. Hun volksheld Abe Lenstra vertolkt die waarden die altijd innig trouw is gebleven aan de club, net als Riemer van der Velde en Foppe de Haan. Zij gaven vrijwel hun hele leven aan de club en dachten er "vrijwel" niet over na om voor het grote geld te verhuizen. Ik denk dat de Heerenveense fan zich graag mee wilt identificeren met het clubgevoel wat daar heerst. En waar nu steeds meer de kille macht de overhand krijgt, voelt de fan zich in de steek gelaten. Ik denk dat dit ook het verschil is tussen een stadsclub en een streekclub als ik het zo mag noemen.
pi_138661400
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:00 schreef richarddv95 het volgende:

[..]

Ja dat is ook niet gek als je naar de eredivisie van dit jaar kijkt haha, maar ik heb er ook zin in. Kom ik niet in zeker met mijn seizoenskaart, of hoe werkt dat ook alweer?
Wil nog wel eens verschillen, maar meestal is je plekje terug kopen ook niet zo duur. Heb zelf namelijk ook een seizoenskaart.
pi_138661501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:30 schreef MakkieR het volgende:
Van wat ik weet over de club SC Heerenveen is dat die club en zijn fans al heel lang veel waarde heeft gehecht aan oude tradities, normen en waarden. Wat in de huidige tijd vrijwel onmogelijk is om overeind te houden. Hun volksheld Abe Lenstra vertolkt die waarden die altijd innig trouw is gebleven aan de club, net als Riemer van der Velde en Foppe de Haan. Zij gaven vrijwel hun hele leven aan de club en dachten er "vrijwel" niet over na om voor het grote geld te verhuizen. Ik denk dat de Heerenveense fan zich graag mee wilt identificeren met het clubgevoel wat daar heerst. En waar nu steeds meer de kille macht de overhand krijgt, voelt de fan zich in de steek gelaten. Ik denk dat dit ook het verschil is tussen een stadsclub en een streekclub als ik het zo mag noemen.
Klopt helemaal. Nu is het wel zo dat na het vertrek van dictator Robert Veenstra de club bezig is met een wederopstanding. Clubmensen behouden en terug halen en meer gebruik maken van de jeugdopleiding.

Mooi om te zien hoe dit vruchten afwerpt met talenten als Ziyech, Sinkgraven, Otigba, Bilal, van Anholt en nu ook van Aaken. Schitterend!
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:31:10 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138661564
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:30 schreef Seconde het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Nu is het wel zo dat na het vertrek van dictator Robert Veenstra de club bezig is met een wederopstanding. Clubmensen behouden en terug halen en meer gebruik maken van de jeugdopleiding.

Mooi om te zien hoe dit vruchten afwerpt met talenten als Ziyech, Sinkgraven, Otigba, Bilal, van Anholt en nu ook van Aaken. Schitterend!
Ik vind het schitterend hoe Heerenveen nu de jeugd gebruikt ja en niet meer al die rare buitenlanders in het elftal ^O^ . Al zaten daar ook wel een paar goede bij :P.
Oh.
pi_138661770
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het schitterend hoe Heerenveen nu de jeugd gebruikt ja en niet meer al die rare buitenlanders in het elftal ^O^ . Al zaten daar ook wel een paar goede bij :P.
Klopt maar ook heel veel miskopen, zoals Matusiak die voor 1,5 mln is gehaald en nu bij de amateurs speelt. Het is leuk geweest met die vreemde aankopen, uit gaan van eigen kracht. Jong scouten is natuurlijk niks mis mee, zo hebben we uiteindelijk Djuricic weten te halen en ook Varga zit nu tegen het eerste aan.
  dinsdag 8 april 2014 @ 19:38:58 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138662006
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 19:34 schreef Seconde het volgende:

[..]

Klopt maar ook heel veel miskopen, zoals Matusiak die voor 1,5 mln is gehaald en nu bij de amateurs speelt. Het is leuk geweest met die vreemde aankopen, uit gaan van eigen kracht. Jong scouten is natuurlijk niks mis mee, zo hebben we uiteindelijk Djuricic weten te halen en ook Varga zit nu tegen het eerste aan.
En financieel natuurlijk beter. Ik gun jullie dan wel Europees voetbal, ook goed voor die talenten dan :)
Oh.
pi_139182134
quote:
Van La Parra kan verlengen, Kum moet vertrekken

Rajiv van La Parra kan zijn contract verlengen bij SC Heerenveen. De rechtsbuiten is na dit seizoen transfervrij en heeft momenteel een aanbieding van de Friezen in beraad. Christian Kum moet vertrekken.

De aflopende verbintenis van Van La Parra (22) werd door Heerenveen volgens procedure formeel opgezegd. Nu heeft hij zoals verwacht een nieuwe contractaanbieding voorgeschoteld gekregen. Technisch directeur Hans Vonk verwacht deze week uitsluitsel van de aanvaller.

Van La Parra heeft er bijna drie seizoenen op zitten in Friesland. Daarin speelde hij 96 keer mee en scoorde in die duels zestien keer.

Kum is wel bezig aan zijn laatste wedstrijden voor de Friezen. De verdediger komt niet meer in aanmerking voor een contractverlenging. De 28-jarige mandekker speelde twee seizoen voor Heerenveen, waarin hij tot 41 optredens kwam.

Eerder werd Arnold Kruiswijk, tevens verdediger, een verlaagde aanbieding gedaan. Hij heeft daar nog geen uitsluitsel over gegeven.

http://www.vi.nl/nieuws/v(...)moet-vertrekken-.htm
pi_139183916
He. Een post in het heerenveentopic.
pi_139264734
Ik heb zin in zondag! Hoop dat men het fatsoen heeft om na de wedstrijd afscheid te nemen van de personen die vertrekken :)
pi_139310049
Het moment van de tegengoal :')
Ik zei van tevoren nog: het zal toch niet zo zijn dat vdB nu nog even gaat klungelen en jawel. Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.

Verder leuke wedstrijd gezien! Met name de tweede helft was attractief.
pi_139416033
Gelukking kon iedereen lachen om de tegengoal. Jammer, maar niet te veel druk om maken.

Zin in RKC uit waalwijk en daar nog 3 punten weg halen en hopen dat de concurrentie steken laat vallen. Anders met opgeheven hoofd naar de Play-Offs, ik heb er zin in!
pi_139519840
Ik ook, al volg ik hem vanaf de laptop. Verwacht niet dat er nog een vierde plek in zit, maar ik laat me graag verrassen :)
pi_139618896
Geen vierde plek, wel play-offs. Ik denk dat we een goede kans maken, AZ mist Johansson, Avdic, Beerens, Poulsen en Lewis en AZ is totaal uit vorm. Dat terwijl wij juist in vorm zijn en 4 keer achter elkaar gewonnen hebben.. Ontzettend zin in morgen!
pi_139681765
Heb de wedstrijd voornamelijk via de radio gevolgd, dus kan er inhoudelijk niet veel over zeggen. Erg jammer dit. Al hadden we maar 1 tegendoelpunt gemaakt, dat had al geholpen... Nu nog maar hopen op een stunt zaterdag.
pi_139801585
Vermakelijke wedstrijd gezien, maar het was helaas niet genoeg.
Erg zonde dat we het woensdag zo hebben laten liggen.
Desalniettemin trots op mijn club, volgend jaar zijn we er weer bij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 juli 2014 @ 23:08:56 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_142939226
ViborgFod twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:50:43 Dear @scHeerenveen. We have sent you a gift today. Here is the instruction manual: 1: place in front of goal. 2: pass ball. 3: celebrate reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_142945664
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef rubbereend het volgende:
ViborgFod twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:50:43 Dear @scHeerenveen. We have sent you a gift today. Here is the instruction manual: 1: place in front of goal. 2: pass ball. 3: celebrate reageer retweet
:D
Ik zou zelf geen 30-jarige spits van een gedegradeerde Deense club kopen, maar deze tweet is hilarisch!
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_142946252
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 06:40 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

:D
Ik zou zelf geen 30-jarige spits van een gedegradeerde Deense club kopen, maar deze tweet is hilarisch!
Haha dit idd :D
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport woensdag 6 augustus 2014 @ 11:47:51 #48
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_143118829
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 06:40 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

:D
Ik zou zelf geen 30-jarige spits van een gedegradeerde Deense club kopen, maar deze tweet is hilarisch!
En dan toch topscorer worden van de competitie is ook wel weer een prestatie. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 augustus 2014 @ 12:59:17 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143120884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 06:40 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

:D
Ik zou zelf geen 30-jarige spits van een gedegradeerde Deense club kopen, maar deze tweet is hilarisch!
Parodieaccount he.
pi_143738950
Pele van Anholt heeft ontdekt dat een club interesse heeft en daar wil hij nu heen. U mag drie keer raden welke club het is.

FC Twente _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')