Het staat al lang op andere sitesquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:11 schreef dagizmo het volgende:
Doe maar geen mails naar andere sites: ik ken de gastouders ook.
Was een besloten feest, geen openbare kroeg.
Maar het getuigd echt niet van een slimme houding, maar goed sibon heeft gewoon de voorkeur weer dus t zal Paulo zijn kont ook roesten denk ik.
Ik vind het ook wel belangrijk, het zegt toch veel over zo'n jongen. Interesseert het hem dan geef ene mallemoer???quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef dagizmo het volgende:
Omdat de bron dan ook gelijk bekend is en ik deze mensen zowel zakelijk als prive regelmatig tegenkom.
Maar goed ik heb me mond al voorbijgesproken, dus dat is al te laat. Ik wilde t nieuws wel natuurlijk even delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 't was leuker geweest als deze post 3 minuten eerder was gekomen![]()
Helemaal mee eens, heb je zo'n relaxte baan, weiger je alsnog er ook maar een beetje voor te levenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel belangrijk, het zegt toch veel over zo'n jongen. Interesseert het hem dan geef ene mallemoer???
Ik snap het ook niet, dat is echt Sollied weer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef dagizmo het volgende:
Trouwens: waarom speelt Sibon weer? Hij gaat vast lopen zeuren als ie merkt dat ie 2 grote verdedigers treft.
En dan kunnen we weer fijn de hele avond kijken naar een Sibon die zijn go-go-gadget benen tegen elke pass aanzet, en daarmee t spel enorm loopt te vertragen.
Hij had inderdaad een mooie redding op het eind, maar voor het overige (vooral het meevoetballende deel) was ook Steppe gisteravond toch ook niet al te best..quote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
Pluspuntje van de laatste tijd is dat Steppe toch wel zijn waarde bewijst en minder klunzig is dan VdB, op gisteren dat eerste trapje na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |