abonnement Unibet Coolblue
pi_42339234


Na 6 wedstrijden staat SC Heerenveen op een gedeelde 7e plaats in de competitie. Waar de wedstrijden tegen ADO Den Haag (2-3), Willem II (5-0) en NEC (3-0) winnend werden afgesloten, moesten de uitwedstrijden tegen Excelsior (3-1) en Utrecht (1-0) met een nederlaag op zak worden afgesloten. Afgelopen zondag werd regerend landskampioen PSV thuis op 0-0 gehouden, waar een overwinning voor onze jongens zeker niet onverdiend zou zijn geweest. Tussendoor werd middels een 0-3 uitoverwinning en een 0-0 thuis tegen Vitoria Sétubal nog wel de volgende ronde UEFA-Cup bereikt. Daarnaast bleek Roda JC in de KNVB-beker te sterk. In een gelijkwaardige wedstrijd bleken de gasten net even wat slimmer en nauwkeuriger in de afwerking (0-2). Vanmiddag vond de loting voor de UEFA-Cup plaats. Heerenveen speelt op 19 oktober eerst een uitwedstrijd tegen Osasuna. Op 2 november komt Odense op bezoek in Heerenveen. Drie weken later, op 23 november moet het team van Verbeek in Italië aantreden tegen Parma. Op 14 december wordt de laatste wedstrijd in de poule gespeeld. Het Franse Lens komt dan op bezoek in het Abe Lenstra stadion.

Tot slot namen afgelopen zondag, na 23 jaar voorzitterschap, Riemer van der Velde en zijn Annie afscheid als voorzittersechtpaar van de club. Bij deze gelegenheid werd Riemer, na eerder al te zijn benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau, benoemd tot Erevoorzitter van SC Heerenveen. Daarnaast werd de voorzittershamer overgedragen aan Koos Formsma. Ook werd in de rust een film vertoond over 23 jaar Riemer



De Zuid tribune


En de Noordtribune


Eerst volgende competitiewedstrijd: 15 Oktober Heracles Almelo - SC Heerenveen
Eerst volgende UEFA cup wedstrijd: 19 Oktober Osasuna - SC Heerenveen

De clubsite
De selectie
Het Frysk Folksliet


[Centraal] SC Heerenveen #1 Nu al een finale
[Centraal] SC Heerenveen #2
[Centraal] SC Heerenveen #3 We gaan europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #4 Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen #5 Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen #6 Alweer Europa in !!!!!
[Centraal] SC Heerenveen #7
[Centraal] SC Heerenveen #8
[Centraal] SC Heerenveen #9
[Centraal] SC Heerenveen #10
[Centraal] SC Heerenveen #11
[Centraal] SC Heerenveen #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 Ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start

Sportstad Heerenveen inclusief nieuwe stadion:



Abe Lenstra





De laatste wedstrijd:

Een bij vlagen aantrekkelijke wedstrijd tegen PSV, waarin de grootste kansen voor de thuisploeg waren. De tweede helft leek het zware programma van de afgelopen weken z'n tol te eisen en werd PSV de bovenliggende partij. Helaas voor de ruim 26.000 bezoekers in het uitverkochte Abe Lenstra-stadion wisten de gastheren voor de vierde wedstrijd op rij niet het net te vinden. Pluspunt is wel dat er dit seizoen thuis in de competitie én Europees nog geen tegentreffer is geïncasseerd.


[ Bericht 2% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 03-10-2006 19:21:46 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:30:28 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42339512
Goeie OP
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_42339531
Mooi OP ja

En in die poule gewoon voor de 1e plek gaat toch
pi_42340236
Hele zware poule, maar ook weer niet onmogelijk.

Normaal gesproken zal Osasuna te sterk zijn, Lens misschien ook, maar Parma is niet meer zo goed als voorheen en Odense moet ook kunnen. En dan nog, paar jaar terug overleefde Heerenveen in een poule met Benfica en Stuttgart volgens mij en vorig jaar met CSKA Moskou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:11:13 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42340288
Derveld voetalt bij Odense
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_42340769
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef One_conundrum het volgende:
Derveld voetalt bij Odense
Voetbalde. Voor hij naar Heerenveen kwam, speelde Derveld voor Odense, momenteel staat hij bij Esbjerg onder contract.
Are you watching Paul Scholes!
pi_42341844
speelt derveld niet meer voor heerenveen? was toch altijd een aardig voetballer als je hem zag bij heerenveen
pi_42342355
Op 2 November moeten ze tegen Odense thuis en moeten 4 november alweer tegen Sparta thuis
Op 23 November moeten ze tegen Parma uit en moeten 25 november alweer tegen AZ thuis

Kan dit wel zo snel? of krijgen we dan uitgeputte spelers :p of worden de wedstrijden naar zondag gezet.
pi_42345128
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef MasterMido het volgende:
Op 2 November moeten ze tegen Odense thuis en moeten 4 november alweer tegen Sparta thuis
Op 23 November moeten ze tegen Parma uit en moeten 25 november alweer tegen AZ thuis

Kan dit wel zo snel? of krijgen we dan uitgeputte spelers :p of worden de wedstrijden naar zondag gezet.
daar had ik ook al op gewezen maar ik denk dat het wel verplaatst word ja
pi_42345414
Die gaan 100% zeker naar de zondag ja.
pi_42349695
Kat in het bakkie
pi_42351430
Mooi, weer 2 wedstrijden op zondag!
pi_42357355
Ik heb juist een ontzettende hekel aan de zondagwedstrijden. Het is helaas een noodzakelijk kwaad meekomend met het Europees voetbal. De sfeer op een zaterdagavond is vele malen beter dan op een zondagmiddag wanneer een deel nog een kater staat te verwerken en een ander deel net klaar is met het spelen van een eigen wedstrijd.
Are you watching Paul Scholes!
pi_42361000
Ik zit met 't probleem dat ik zaterdag moet werken tot 19:30.
Ik kan meestal wel om 19:00 weg, maar moet wel uit Drachten komen. Echt een gestress/gevlieg om dan pas weg te kunnen..
Het komt er op neer dat we (ik & paps) meestal net het volkslied of de eerste minuten missen.
Zondagmiddag daarentegen (14:30 dan), ideaal. Ik drink dan zaterdag gewoon een becootje minder, dan valt dat katertje ook wel mee.

Zo heeft iedereen wel wat
pi_42362018
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:00 schreef FrisianReds het volgende:
Ik heb juist een ontzettende hekel aan de zondagwedstrijden.
Ik ook, ik woon, werk en leef in Amsterdam. En op zaterdag zijn er hier allerlei leuke feestjes.
Als Heerenveen dan op zaterdag voetbalde kon ik beide combineren en nu gaat dat nogal lastig.
pi_42366668
Hmm... ik vind persoonlijk de zaterdagavond toch ook lekkerder. Kan me voorstellen dat zij die op zaterdag werken er af en toe mee in de problemen (kunnen) komen. Met een zaterdagavondwedstrijd heb je in ieder geval lekker de hele zondag vrij om te doen wat je wilt. Voor zondagmiddag ben je (tenminste ik) toch van minimaal 13-17u onder de pannen, waardoor het lastig is nog wat anders in te plannen. Bovendien voetbal ik zelf (als oproepkracht) ook op zaterdag, aansluitend naar 't Abe Lenstra-stadion vind ik een prima combinatie (alhoewel af en toe de 'eigen' Derde Helft dan in gevaar komt). Sfeer tijdens avond-wedstrijden is voor m'n gevoel ook beter.
(dus waarom wordt er überhaupt op zondagmiddag gevoetbald )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_42369322
Ik ga naar Parma
pi_42375371
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm... ik vind persoonlijk de zaterdagavond toch ook lekkerder. Kan me voorstellen dat zij die op zaterdag werken er af en toe mee in de problemen (kunnen) komen. Met een zaterdagavondwedstrijd heb je in ieder geval lekker de hele zondag vrij om te doen wat je wilt. Voor zondagmiddag ben je (tenminste ik) toch van minimaal 13-17u onder de pannen, waardoor het lastig is nog wat anders in te plannen. Bovendien voetbal ik zelf (als oproepkracht) ook op zaterdag, aansluitend naar 't Abe Lenstra-stadion vind ik een prima combinatie (alhoewel af en toe de 'eigen' Derde Helft dan in gevaar komt). Sfeer tijdens avond-wedstrijden is voor m'n gevoel ook beter.
(dus waarom wordt er überhaupt op zondagmiddag gevoetbald )
Omdat Paul de Leeuw op zaterdag op komt

Bij mij maakt het niet zo uit. De ene keer komt zaterdag beter uit en de andere keer zondag.
Ik hoop dat ze dit keer naar de zondag worden gezet.
pi_42381070
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:51 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga naar Parma
pi_42381201
Jij ging toch ook?



Erg prettig vertoeven daar volgens mij.
pi_42381364
Mooi man, ik ben er deze zomer nog langs gereden. Ik ben al blij als ik de thuiswedstrijden haal - heb nou eenmaal niet zo'n luizenleventje

Maar het zou toch zo maar weer kunnen

Zolang ik maar niet met andere supporters in een bus hoef.
pi_42384712
Ik ga ook naar Pamplona

YEEEEEEEESSSSSSSS!
pi_42393953
Hmm... kost dat eigenlijk ongeveer? Kun je een schatting geven?

* Proud2beDiepfries heeft stiekum toch eigenlijk best wel zin om eens met een Europese uitwedstrijd mee te gaan..

In het ABL ben ik er in ieder geval weer bij.. En als we daar 2x weten te winnen, dan zijn we al een heel eind
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_42395519
Ik rij met iemand mee, benzinekosten schat ik tussen de 80-100 euro pp. Verder betaal ik 70 euro voor 2 nachten in een hotel, en 30 euro voor een kaartje. Wat de drankrekening wordt weet ik nog niet.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:24:07 #25
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_42422304
quote:
Uitstel AZ-duels door UEFA Cup
De KNVB heeft vrijdag twee Eredivisieduels van AZ verschoven. AZ - FC Groningen heeft niet op zaterdag 16 december plaats, maar een dag later. SC Heerenveen - AZ verhuist ook naar zondag en wordt nu op 26 november afgewerkt. Reden voor de programmawijzigingen zijn de UEFA Cup-verplichtingen van de Alkmaarders.
Dat is al één nu de ander nog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')