quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef clauwheee het volgende:[..]
![]()
Nog ff wat betreft de sfeer. SCH-supporters probeerden het alleen af en toe in de eerste helft, en zo overweldigend was dat nou ook weer niet. Voor de rest denk ik dat je of je oren niet open hebt gehad, of het geluid gewoon slecht door komt in die vissekom, zoals jullie dat zeggen.
Dat klopt denk ik wel - ik zag de Z-side wel springen maar hoorde helemaal niks, dat klopt natuurlijk niet.
Ik vond de sfeer in het uitvak ontzettend kut gisteravond, als je niet verder komt dan afzeikliederen over groenwitte homo's, cambuur en dat samaras maar snel naar arsenal moet, vind ik dat maar matig. Kreeg het nog bijna aan de stok met gasten die over Samaras stonden te kwelen.
Van ons uit een kutwedstrijd al zag ik in de samenvatting dan wel weer dat Heerenveen de meeste en beste kansen heeft gehad, maar de overwinning van Groningen was volledig terecht. Op strijd en vechlust en daardoor het geluk afdwingen en natuurlijk was de scheids onder de indruk van zo'n nieuw stadion en wou hij de sfeer niet verpesten
![]()
Heerenveen heeft het gewoon laten liggen, slechte opstelling, slecht gewisseld maar vooral ontzettend onsamenhangend en lui gespeeld. Als dit Heerenveen erg wordt gestoord in de opbouw, wat minder goed voetballende ploegen als Groningen doen, dan heeft het het ontzettend moeilijk.
Voor de rest ben ik laaiend over hoe de uitsupporters naar buiten moesten maar daar schrijf ik los nog wel eens wat over. Als je een keer 100 doden wil bij een voetbalwedstrijd, moet je het zo doen als in de Euroborg (enorme lange smalle gang met 1 bouwlamp, gisteren werd er ergens 1 vuurwerkbommetje afgestoken, er was meteen veel rook, als er iets ergers gebeurt
![]()
)