abonnement Unibet Coolblue
pi_55304320
Deze jongeling liet in de KNVB-beker tegen ADO ook al een goede indruk achter maar was wat onzuiver in de afronding.

Vandaag zijn debuut in de eredivisie en als 18 jarige debutant twee keer scoren, dat verdient een eigen topic.



Naam: Paulo Henrique Carneiro Filho
Geboortedatum: 13 Maart 1989
Nationaliteit: Braziliaanse
Geboorteplaats: Belo Horizonte
Positie: Aanvaller
Vorige clubs: Atletico Mineiro
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55304415
Veel leuke verhalen over zijn wedstrijden in het 2de gehoord

Gaat het maken natuurlijk.
pi_55304421
De nieuwe Alves?
pi_55305067
toen ik coach was van heerenveen bij FM2008 deed tie het ook al aardig
pi_55305116
Is dit nog een aankoop van Riemer geweest?
pi_55305210
Goede speler in FM08 idd.

Maar dat zegt nog niet zo veel, dus bij deze tvp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55306266
Enthousiast, die 001
><(({°>
pi_55306551
Leuk spitsje, zit in 2010 in de WK selectie van Brazilie.
pi_55315271
Leuk debuut natuurlijk. Hij kreeg wel een fijne assist van Penders, maar kopte toch overtuigend in het hoekje. En die tweede was goed afgerond. We gaan hem vast zien tegen Quick Boys in januari?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55325758
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Leuk debuut natuurlijk. Hij kreeg wel een fijne assist van Penders, maar kopte toch overtuigend in het hoekje. En die tweede was goed afgerond. We gaan hem vast zien tegen Quick Boys in januari?
Normaal gesproken wel, tenzij hij met het oog op de thuiswedstrijd tegen AZ op 19 januari bij de selectie van het eerste elftal wordt gehouden en niet mee kan/mag doen...

Zeer beloftevolle speler. Bleek nog geen goaltjesdief bij de Beloften, ondanks veel dreiging, maar maakt zo een mooi debuut op 18-jarige leeftijd
Gaan we de komende jaren nog veel van horen denk ik
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55325874
Wie heeft hem gekocht? Hoelang zit hij al bij heerenveen?
lollig
pi_55326623
Sinds afgelopen zomer bij de club, gescout op jeugdtoernooi in Terborg... Naar ik heb begrepen heeft Afonso Alves ook nog een rolletje gespeeld (bemiddeling?) in de transfer, precieze details ken ik echter niet.
Nouja, en hij is dus gekocht door SC Heerenveen voor een bedrag van ik geloof rond de 1,8 miljoen (maar of dat klopt.. MaxPower zal daar wel meer over weten)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55327319
Leuk ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
AFC AJAX
pi_55334700
Waren natuurlijk ook niet de meeste moeilijke doelpunten.
pi_55336771
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sinds afgelopen zomer bij de club, gescout op jeugdtoernooi in Terborg... Naar ik heb begrepen heeft Afonso Alves ook nog een rolletje gespeeld (bemiddeling?) in de transfer, precieze details ken ik echter niet.
Nouja, en hij is dus gekocht door SC Heerenveen voor een bedrag van ik geloof rond de 1,8 miljoen (maar of dat klopt.. MaxPower zal daar wel meer over weten)
Bedrag is mij niet bekend, maar hij was niet goedkoop inderdaad.
pi_55336803
Vanavond trouwens samen met Alves in de spits bij de beloften.
pi_55339265
Wie heeft hem nu gehaald?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55340482
Riemer.
pi_55340624
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef MaxPower het volgende:
Riemer.
Wie anders?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55341444
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:24 schreef MaxPower het volgende:
Riemer.
Riemer is niet in Brazilie geweest hoor.

Heerenveen heeft overigens maar 70% van de transferrechten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55342591
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Riemer is niet in Brazilie geweest hoor.
Vandaar dat 'ie ook in Terborg en Duitsland op jeugdtoernooien is gescout... Daarnaast heeft Alves nog een rolletje kunnen spelen
quote:
Heerenveen heeft overigens maar 70% van de transferrechten
Bron??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55342608
Hij is op een jeugdtoernooi in Terborg en in Duitsland door Riemer gezien. Wie er daarna nog in Brazilie is geweest weet ik niet, maar dat kan jij me vast vertellen.
pi_55342818
Nee, weet ik niet.

De bron is niet boeiend maar dat is wel zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55342913
Zou me niet verbazen, van Alves hebben we immers ook maar 75% rechten. Je bron zal wel de hoofd scouting van Heerenveen zijn.
pi_55342985
Nee, die is het niet en ik heb zo´n vermoeden dat hij het mij ook niet gaat vertellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')