Dat noem je fixeren. Of is het een soort 'ziekenhuis' voor masochisten?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Klacht: Patiënten die vastgebonden moeten worden in bed.
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem je fixeren. Of is het een soort 'ziekenhuis' voor masochisten?
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.
Die hebben het te druk met hun windwaaikapsels.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.. Vraag het maar aan zo'n assistent.
Als ik gelijk heb, wat ik overigens heb, verwacht ik wel een eerlijk antwoord Kullie.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.. Vraag het maar aan zo'n assistent.
Je zal vast gelijk hebben, maar patiënten binden we eigenlijk nooit vast. Alleen op psychiatrie maar dat is aan de andere kant.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, wat ik overigens heb, verwacht ik wel een eerlijk antwoord Kullie.
Je hebt over een patiënt fixeren, niet vast binden. Het is geen SM huis immers.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met hun windwaaikapsels.
Vooruit, houden we het in het midden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben, maar patiënten binden we eigenlijk nooit vast. Alleen op psychiatrie maar dat is aan de andere kant.
Wij fixeren alleen binnenlopers met nekklachten na een aanrijding.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt over een patiënt fixeren, niet vast binden. Het is geen SM huis immers.
Hmm de meeste verpleegkundigen en artsen spreken nooit op deze toon over hun patiënten. Hoe erg ze ook zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
zoals jullie wellicht weten red ik levens in het ziekenhuis.
Zo ook 's nachts.
Zo was ik vanavond al 2 keer ineens een patiënt kwijt omdat een verpleegster niet oplette en moest ik het hele ziekenhuis door om te kijken waar die klootzak zat.
zaosl Frank_Drebin al aangaf. Fixeren kan je op verschillende manieren doen. Zoals de IC altijd doet, zonder M&M formulier in te vullen meestal met alleen de polsen gefixeerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.
Jij gaat duidelijk niet met artsen om.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Hmm de meeste verpleegkundigen en artsen spreken nooit op deze toon over hun patiënten. Hoe erg ze ook zijn.
Dat zou je toch moeten weten..
Nee, dat wist ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Dit zinnetje doet uw leugen ontmaskeren. Immers, goede artsen zorgen ervoor dat patiënten niet weg willen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Zo was ik vanavond al 2 keer ineens een patiënt kwijt omdat een verpleegster niet oplette en moest ik het hele ziekenhuis door om te kijken waar die klootzak zat.
Toevallig nog een uurtje geleden.. maar goed. ik ga ZzZz Succes met je "nachtdienst".quote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij gaat duidelijk niet met artsen om.
TS is in werkelijkheid een hoer, maar omdat "arts" interessanter klinkt noemt zij zichzelf zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
ik ga ZzZz Succes met je "nachtdienst".
Oh wauw alle afdelingen van alle ziekenhuizen werken hetzelfde, ik ben weer een illusie armer!!!quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Toevallig nog een uurtje geleden.. maar goed. ik ga ZzZz Succes met je "nachtdienst".
p.s. om 3:00 doen arts assistenten geen rondesZou wat zijn.
Rollenspellen in verpleegsteroutfitjes enz.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:21 schreef Xenzo het volgende:
[..]
TS is in werkelijkheid een hoer, maar omdat "arts" interessanter klinkt noemt zij zichzelf zo.
Kom naar de nachtbagger.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik begin me al enge shit in te beelden. Wie weet er iets leuks te vertellen?
ga dan levens redden ipv hier een topic openen.quote:[b]Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Ja vind ie niet erg.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Prego het volgende:
[..]
ga dan levens redden ipv hier een topic openen.
Weet je baas trouwens dat je zit te internetten en patiënten uitschelt?
Ik heb het meegemaakt dat ergens een alarm begon te loeien terwijl de verpleegsters fijn in de koffiekamer zaten. Ik heb ze maar even op dat alarm geattendeerd. Ik kreeg toen een pieper in m'n handen geduwd met de mededeling 'ok, doe jij het maar'.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik begin me al enge shit in te beelden. Wie weet er iets leuks te vertellen?
Wat deed jij bij de verpleegsters in de koffiekamer dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt dat ergens een alarm begon te loeien terwijl de verpleegsters fijn in de koffiekamer zaten. Ik heb ze maar even op dat alarm geattendeerd. Ik kreeg toen een pieper in m'n handen geduwd met de mededeling 'ok, doe jij het maar'.
Ik ben blij dat ze mij niet gefixeerd hebben
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:00 schreef d12 het volgende:
deed ik ook gewoon, ik laat me niet door zo,n 21 jarig sletje vertellen wat ik niet en wel mag doen, daar hebben de dokter voor.
Artsen en andere medici zijn verplicht om te reanimeren, tenzij de patiënt een verklaring afgelegd heeft dit niet te willen.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:10 schreef Aberkullie het volgende:
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.
Eh nee.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Artsen en andere medici zijn verplicht om te reanimeren, tenzij de patiënt een verklaring afgelegd heeft dit niet te willen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 04:00 schreef d12 het volgende:
deed ik ook gewoon, ik laat me niet door zo,n 21 jarig sletje vertellen wat ik niet en wel mag doen, daar hebben de dokter voor.
Mag ik je aanraken? of zelfs een high five geven?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Zo ook 's nachts.
Persoonlijk denk ik dat er een sterke correlatie is tussen de tijden waarop ts werkt en de piek in sterfte van patiënten.quote:Op zondag 28 juli 2013 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? of zelfs een high five geven?
ik red levens, gratis en voor niets, bij nacht en ontij en zonder dienstrooster, met onze BRFT (big red fire truck)
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboomquote:
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboom
Dan mag ik hier wonenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.
Lol, dan word je nog vetter.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan mag ik hier wonen![]()
[ afbeelding ]
Middelen en Maatregelen..quote:
Ik ben alweer wakkerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Middelen en Maatregelen..
Als Aberkullie doorslaapt ga ik wel werken zometeen.. zonder 'over-the-top' ruige verhalen. Maar gewoon zorgen dat ze comfortabel de avond doorbrengen en minder ziek worden..
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:36 schreef Pharkus het volgende:
De geloofwaardigheid van TS is tot een nulpunt gedaald.
Je vertelt al de hele dag sprookjes, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboom
Ik heb nergens gezegd dat ik arts ben hoor, dat maakten jullie ervan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je vertelt al de hele dag sprookjes, dus dat zit wel goed
Je redt levens vertel je, in het ziekenhuis.... als je geen arts of schoonmaakster bent is dat dus gelul...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik arts ben hoor, dat maakten jullie ervan.
Maar ik ben ook geen verpleegster/schoonmaker
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je redt levens vertel je, in het ziekenhuis.... als je geen arts of schoonmaakster bent is dat dus gelul...
Net als dat verhaal met die wondlijm op je vingers... Als je geen verpleegkundige of arts bent is dat ook gewoon gelul...
Maar goed, toon mijn ongelijk aan en vertel dan eens wat jij wel bent dat je 's nachts aanwezig bent in het ziekenhuis om levens te redden?
Triage wordt uitgevoerd door een verpleegkundige zover mijn ervaring reikt, en zeker geen arts, dus wat is het nou?quote:
Dat leg ik toch net uit, kwal.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Triage wordt uitgevoerd door een verpleegkundige zover mijn ervaring reikt, en zeker geen arts, dus wat is het nou?
Ze noemde me kwal, ja....quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd welke vmbo-zwakstroom user achter deze kloon zit!
Kom je naar de anti-meet 29/8quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd welke vmbo-zwakstroom user achter deze kloon zit!
Ferdiquote:
op dat moment jank je niet meerquote:Op zondag 28 juli 2013 04:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.
quote:Op zondag 28 juli 2013 08:51 schreef VMSDKR het volgende:
Als je in je verzonnen klacht doet alsof je nachtverpleegster bent en zelfs dat niet geloofwaardig kunt brengen, dan kun je maar beter uitloggen en nooit weer terug komen, Aberkullie.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwal????godverdomme
Doos
Flikker maar op ook
ik ga mijn moeder bellen
Feeks
Ja wat?????quote:
Het is alleen een koffertje met een stethoscoop, maar ik heb weleens een film gezien in het ziekenhuis.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:30 schreef BlueMage het volgende:
TS speelt vaak doktertje en dacht laat ik maar eens wat op FOK! posten over dat ik in 'n ziekenhuis werk dat geloven ze vast want ik heb immers ervaring.
Je hebt nog steeds geen excuses aangeboden, troelaquote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het is alleen een koffertje met een stethoscoop, maar ik heb weleens een film gezien in het ziekenhuis.
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat?????
Alle fatsoensnormen zijn hier overschreden
Helaas heeft mijn moeder tegenwoordig nummermelding dus mijn verhaal kon ik ook al niet kwijt
Voor jouw normen onbereikbaarquote:Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Mijn standaarden zijn inderdaad heel erg hoog.quote:
Dude hallo doe dit ranzige gedoe eens niet in mijn topicquote:Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?
Het enige dat hier van jou is, is wat je achterlaat in het toilet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dude hallo doe dit ranzige gedoe eens niet in mijn topic
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef donald_dick het volgende:
TS werkt als schoonmaker in een ziekenhuis en heeft teveel Grey's Anatomy gekeken
Ja hee bedankt he.quote:
er is vast wel iemand die op de telefoon kan letten zodat je een knuffeldekentje kunt pakkenquote:Op maandag 29 juli 2013 04:47 schreef Aberkullie het volgende:
Ja hallo daar ben ik weer, mijn volgende klacht is dat de warmtedekens zijn verplaatst van de recovery dus nu heb ik het maar frisjes
Die zijn gewoon draadloos tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die op de telefoon kan letten zodat je een knuffeldekentje kunt pakken
Ja hallo jij gaat er van tussen.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:36 schreef Pulver het volgende:
Nah, ik vind Aberkullie totaal niet geschikt voor het ziekenhuiswezen.
Ik leg me hele ziel en zaligheid bloot maar ze zegt er helemaal niets over.
Maakt zich meer druk over d'r dekentje.
En dat moet dan een zetpil inbrengen als je daar ligt.
Of je arm ingipsen.
Of je arm ingipsen EN een zetpil inbrengen.
Heb ik wat moeite mee...
nee schat, dat was alleen nadat ze me arm gezet hadden.quote:
Dat heet karma omdat je over auto's wandelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
nee schat, dat was alleen nadat ze me arm gezet hadden.
En daarna nog een keer...
En daarna NOG een keer....
Ze hadden er lol in blijkbaar.
Om het een beetje goed te maken, het was wel me EIGEN auto.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat heet karma omdat je over auto's wandelt.
Ja he? Kan je dan meteen ook opsnuiven die lijnquote:Op maandag 29 juli 2013 06:11 schreef Pulver het volgende:
Zo achteraf vind ik het nog knap dat me arm weer netjes in één lijn is neergezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |