Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboomquote:
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboom
Dan mag ik hier wonenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.
Lol, dan word je nog vetter.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan mag ik hier wonen![]()
[ afbeelding ]
Middelen en Maatregelen..quote:
Ik ben alweer wakkerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Middelen en Maatregelen..
Als Aberkullie doorslaapt ga ik wel werken zometeen.. zonder 'over-the-top' ruige verhalen. Maar gewoon zorgen dat ze comfortabel de avond doorbrengen en minder ziek worden..
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:36 schreef Pharkus het volgende:
De geloofwaardigheid van TS is tot een nulpunt gedaald.
Je vertelt al de hele dag sprookjes, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboom
Ik heb nergens gezegd dat ik arts ben hoor, dat maakten jullie ervan.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je vertelt al de hele dag sprookjes, dus dat zit wel goed
Je redt levens vertel je, in het ziekenhuis.... als je geen arts of schoonmaakster bent is dat dus gelul...quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik arts ben hoor, dat maakten jullie ervan.
Maar ik ben ook geen verpleegster/schoonmaker
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je redt levens vertel je, in het ziekenhuis.... als je geen arts of schoonmaakster bent is dat dus gelul...
Net als dat verhaal met die wondlijm op je vingers... Als je geen verpleegkundige of arts bent is dat ook gewoon gelul...
Maar goed, toon mijn ongelijk aan en vertel dan eens wat jij wel bent dat je 's nachts aanwezig bent in het ziekenhuis om levens te redden?
Triage wordt uitgevoerd door een verpleegkundige zover mijn ervaring reikt, en zeker geen arts, dus wat is het nou?quote:
Dat leg ik toch net uit, kwal.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Triage wordt uitgevoerd door een verpleegkundige zover mijn ervaring reikt, en zeker geen arts, dus wat is het nou?
Ze noemde me kwal, ja....quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd welke vmbo-zwakstroom user achter deze kloon zit!
Kom je naar de anti-meet 29/8quote:Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd welke vmbo-zwakstroom user achter deze kloon zit!
Ferdiquote:
op dat moment jank je niet meerquote:Op zondag 28 juli 2013 04:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |