ga dan levens redden ipv hier een topic openen.quote:[b]Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Zo was ik vanavond al 2 keer ineens een patiënt kwijt omdat een verpleegster niet oplette en moest ik het hele ziekenhuis door om te kijken waar die klootzak zat.
Ja vind ie niet erg.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:35 schreef Prego het volgende:
[..]
ga dan levens redden ipv hier een topic openen.
Weet je baas trouwens dat je zit te internetten en patiënten uitschelt?
Ik heb het meegemaakt dat ergens een alarm begon te loeien terwijl de verpleegsters fijn in de koffiekamer zaten. Ik heb ze maar even op dat alarm geattendeerd. Ik kreeg toen een pieper in m'n handen geduwd met de mededeling 'ok, doe jij het maar'.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:59 schreef Aberkullie het volgende:
Ik begin me al enge shit in te beelden. Wie weet er iets leuks te vertellen?
Wat deed jij bij de verpleegsters in de koffiekamer dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 03:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt dat ergens een alarm begon te loeien terwijl de verpleegsters fijn in de koffiekamer zaten. Ik heb ze maar even op dat alarm geattendeerd. Ik kreeg toen een pieper in m'n handen geduwd met de mededeling 'ok, doe jij het maar'.
Ik ben blij dat ze mij niet gefixeerd hebben
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:00 schreef d12 het volgende:
deed ik ook gewoon, ik laat me niet door zo,n 21 jarig sletje vertellen wat ik niet en wel mag doen, daar hebben de dokter voor.
Artsen en andere medici zijn verplicht om te reanimeren, tenzij de patiënt een verklaring afgelegd heeft dit niet te willen.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:10 schreef Aberkullie het volgende:
Dan ook niet komen janken als er niemand komt om je te reanimeren.
Eh nee.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Artsen en andere medici zijn verplicht om te reanimeren, tenzij de patiënt een verklaring afgelegd heeft dit niet te willen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 04:00 schreef d12 het volgende:
deed ik ook gewoon, ik laat me niet door zo,n 21 jarig sletje vertellen wat ik niet en wel mag doen, daar hebben de dokter voor.
Mag ik je aanraken? of zelfs een high five geven?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
zoals jullie wellicht weten red ik levens in het ziekenhuis.
Zo ook 's nachts.
Persoonlijk denk ik dat er een sterke correlatie is tussen de tijden waarop ts werkt en de piek in sterfte van patiënten.quote:Op zondag 28 juli 2013 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? of zelfs een high five geven?
ik red levens, gratis en voor niets, bij nacht en ontij en zonder dienstrooster, met onze BRFT (big red fire truck)
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboomquote:
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt cool vinden, de hele dag bij de sprookjesboom
Dan mag ik hier wonenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Solliciteer er, ze kunnen er altijd nog wel een heks gebruiken.
Lol, dan word je nog vetter.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan mag ik hier wonen![]()
[ afbeelding ]
Middelen en Maatregelen..quote:
Ik ben alweer wakkerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Middelen en Maatregelen..
Als Aberkullie doorslaapt ga ik wel werken zometeen.. zonder 'over-the-top' ruige verhalen. Maar gewoon zorgen dat ze comfortabel de avond doorbrengen en minder ziek worden..
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:36 schreef Pharkus het volgende:
De geloofwaardigheid van TS is tot een nulpunt gedaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |