Tussen stand 2 en 3.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:15 schreef Scuidward het volgende:
Bij welke temperatuur kook jij je eitjes.
Ik kan me niet voorstellen dat dit is mislukt. Maar er zijn meer dingen die ik niet begrijp.quote:
hehequote:Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef Twiitch het volgende:
ik denk dat jij wel moeite heb met dingen hard maken ja.
TS heeft vannacht natuurlijk 'hard gewerkt' in het 'ziekenhuis', waar ze levens red.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:26 schreef Voszje het volgende:
[..]
TS heeft vannacht natuurlijk 'hard gewerkt' in het 'ziekenhuis', waar ze levens red.
Kan dat?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef Supersoep het volgende:
30-40 minuten? De fuck, TS.Waarschijnlijk waren ze na 10 minuten al hard, maar zijn ze daarna gewoon weer gesmolten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef Twiitch het volgende:
ik denk dat jij wel moeite heb met dingen hard maken ja.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]Hygiëne is van groot belang in een ziekenhuis inderdaad, dus het is best waar dat ze levens redt door daar de plee te schrobben
Als je je dat afvraagt weet je niets af van denaturalisatie van eiwitten en is het dus inderdaad een hoax die medische achtergrond van jequote:
beter pak je de waterkokerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:23 schreef Aaargh! het volgende:
• Vullen met water totdat ze net onder staan
• Op vuur, wachten tot het water kookt
Hoe vaak moet jij je waterkoker ontkalken?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Eieren kook je gewoon in de waterkoker. Gaat altijd goed.
Natuurlijk is dat een hoax.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je je dat afvraagt weet je niets af van denaturalisatie van eiwitten en is het dus inderdaad een hoax die medische achtergrond van je
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij je waterkoker ontkalken?
Ja, alleen jammer dat ze hem zelf ontkracht door blijk te geven van een compleet gebrek aan kennis, steeds weer...quote:
Eens. Maar goed, schone toiletten in het ziekenhuis zijn ook wat waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze hem zelf ontkracht door blijk te geven van een compleet gebrek aan kennis, steeds weer...
Een goede hoax is goud waard...
Hoe hou jij dan je waterkoker aan de kook? dat ding springt toch uit na 10 seconden koken? Of drink jij je ei het liefst?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.
wat kan er dan nog meer inquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.
Water in de waterkokerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe hou jij dan je waterkoker aan de kook? dat ding springt toch uit na 10 seconden koken? Of drink jij je ei het liefst?
Ik zit ook op het puntje van mijn tong van spanningquote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben benieuwt wat de volgende verzonnen klacht is
Mensen die benieuwt schrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben benieuwt wat de volgende verzonnen klacht is
Deze jaquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
En op KLB-meet : Iedereen eitjes meenemen voor Aberkullie want zelf bakt ze er niets van
Ik wil je wel een snelcursjes eikoken gevenquote:
Wie ben jijquote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Piger het volgende:
Als ik bij aberkullie ben laat ik haar eitjes meestal snel koken
Hoe herken jij kokend water? Want dat hele ding waarin het hard begint te worden heet bevriezing.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef Aberkullie het volgende:
Echter de eerste waren na 30 minuten koken nog zacht en glibberig dus die heb ik maar in de vuilnisbak geworpen.
Open er een topic over, bij voorkeur met een groot verzonnen verhaal zodat ik tl; dr plaatjes kan posten.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:17 schreef sturmpie het volgende:
men neme de waterkoker met voldoende water
kokend water in pannetje gieten op vuur zetten
eitjes er voorzichtig in lepelen
na 15-20 minuten zachtjes koken heb je een hard gekookt eitje
Als ik ze gewoon onderdompel in koud water en dan ga koken ben ik in 8 minuten klaar(3 minuten tot het kookt en vervolgens 5 minuten koken. 20 minuten wachten op een eitjequote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
beter pak je de waterkoker
kook je water in de waterkoker
en dan in de pan
dat gaat een stuk sneller
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
beter pak je de waterkoker
kook je water in de waterkoker
en dan in de pan
dat gaat een stuk sneller
Aan de bubbels.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe herken jij kokend water? Want dat hele ding waarin het hard begint te worden heet bevriezing.
Hoezo? Dat lijkt me helemaal niet nodig.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de eieren langzaam met het water mee opwarmen.
maakt niks uitquote:Op zondag 28 juli 2013 15:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de eieren langzaam met het water mee opwarmen.
bij mij duurt het veel langer, ik ook op gas, zal daar wel aan liggen, als ik jouw 8 minuten neem is het water bij mij net aan het kokenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:19 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
[..]
Als ik ze gewoon onderdompel in koud water en dan ga koken ben ik in 8 minuten klaar(3 minuten tot het kookt en vervolgens 5 minuten koken. 20 minuten wachten op een eitje
bij masterchef was er ook een opdracht zacht ei kokenquote:Op zondag 28 juli 2013 15:28 schreef Supersoep het volgende:
Wel een goed topic trouwens. De fijne kneepjes van het eieren koken komen hier naar boven. Hier ga ik mensen echt mee verrassen.
Minder kans dat 't ei barst.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lijkt me helemaal niet nodig.
Ja maakt wel uit, als je een ei laat opwarmen met het water heb je meer kans op een perfect eitje waar het eigeel net wel net niet gestold is...quote:Op zondag 28 juli 2013 15:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
maakt niks uit
een ei is niet complex en kan je hardcore koken
okquote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja maakt wel uit, als je een ei laat opwarmen met het water heb je meer kans op een perfect eitje waar het eigeel net wel net niet gestold is...
Deze methode werkt perfect:quote:Op zondag 28 juli 2013 15:33 schreef sturmpie het volgende:
een ei pocheren is ook zoiets, dat vergt enige oefening
TS loopt ook maar wat in de ruimte te lullen. Op een of andere manier vind TS het leuk dat ze op ons overkomt als een domme doos.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
TS loopt ook maar wat in de ruimte te lullen. Op een of andere manier vind TS het leuk dat ze op ons overkomt als een domme doos.
Nee bah het eigeel moet ook hard zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Warm water, eitjes indoen.
Daarna op hoog vuur totdat het water kookt.
Dan timen en vuur matig zetten.
En na 2.5 minuut het vuur uit en de eitjes laten schrikken.
Zacht eigeel en hard eiwit
Nee man, lekker zacht.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee bah het eigeel moet ook hard zijn.
Deze weetquote:Op zondag 28 juli 2013 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Warm water, eitjes indoen.
Daarna op hoog vuur totdat het water kookt.
Dan timen en vuur matig zetten.
En na 2.5 minuut het vuur uit en de eitjes laten schrikken.
Zacht eigeel en hard eiwit
Haha.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef Supersoep het volgende:
30-40 minuten? De fuck, TS.Waarschijnlijk waren ze na 10 minuten al hard, maar zijn ze daarna gewoon weer gesmolten.
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn standaarden zijn inderdaad heel erg hoog.
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil je eitjes anders wel verwennen TS.
Cool hequote:
gewoon wat citroensap meekoken, easy does itquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij je waterkoker ontkalken?
zwart aan de onderkant, bovenop rauwquote:
Met een omelet.quote:
Vlak TS niet uitquote:Op zondag 28 juli 2013 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met een omelet.
Als je dat met een roerei voor elkaar krijgt dan hoor je in een verzorgingstehuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |