Hoe vaak moet jij je waterkoker ontkalken?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Eieren kook je gewoon in de waterkoker. Gaat altijd goed.
Natuurlijk is dat een hoax.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je je dat afvraagt weet je niets af van denaturalisatie van eiwitten en is het dus inderdaad een hoax die medische achtergrond van je
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij je waterkoker ontkalken?
Ja, alleen jammer dat ze hem zelf ontkracht door blijk te geven van een compleet gebrek aan kennis, steeds weer...quote:
Eens. Maar goed, schone toiletten in het ziekenhuis zijn ook wat waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze hem zelf ontkracht door blijk te geven van een compleet gebrek aan kennis, steeds weer...
Een goede hoax is goud waard...
Hoe hou jij dan je waterkoker aan de kook? dat ding springt toch uit na 10 seconden koken? Of drink jij je ei het liefst?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.
wat kan er dan nog meer inquote:Op zondag 28 juli 2013 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelden. Ik kook er alleen mn eitjes in.
Water in de waterkokerquote:Op zondag 28 juli 2013 14:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe hou jij dan je waterkoker aan de kook? dat ding springt toch uit na 10 seconden koken? Of drink jij je ei het liefst?
Ik zit ook op het puntje van mijn tong van spanningquote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben benieuwt wat de volgende verzonnen klacht is
Mensen die benieuwt schrijven.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben benieuwt wat de volgende verzonnen klacht is
Deze jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |