Dat noem je fixeren. Of is het een soort 'ziekenhuis' voor masochisten?quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Klacht: Patiënten die vastgebonden moeten worden in bed.
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat noem je fixeren. Of is het een soort 'ziekenhuis' voor masochisten?
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.
Die hebben het te druk met hun windwaaikapsels.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.. Vraag het maar aan zo'n assistent.
Als ik gelijk heb, wat ik overigens heb, verwacht ik wel een eerlijk antwoord Kullie.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, neuh, fixatie is ook een bewegingsbeperking.. Vraag het maar aan zo'n assistent.
Je zal vast gelijk hebben, maar patiënten binden we eigenlijk nooit vast. Alleen op psychiatrie maar dat is aan de andere kant.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, wat ik overigens heb, verwacht ik wel een eerlijk antwoord Kullie.
Je hebt over een patiënt fixeren, niet vast binden. Het is geen SM huis immers.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met hun windwaaikapsels.
Vooruit, houden we het in het midden.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben, maar patiënten binden we eigenlijk nooit vast. Alleen op psychiatrie maar dat is aan de andere kant.
Wij fixeren alleen binnenlopers met nekklachten na een aanrijding.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt over een patiënt fixeren, niet vast binden. Het is geen SM huis immers.
Hmm de meeste verpleegkundigen en artsen spreken nooit op deze toon over hun patiënten. Hoe erg ze ook zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
zoals jullie wellicht weten red ik levens in het ziekenhuis.
Zo ook 's nachts.
Zo was ik vanavond al 2 keer ineens een patiënt kwijt omdat een verpleegster niet oplette en moest ik het hele ziekenhuis door om te kijken waar die klootzak zat.
zaosl Frank_Drebin al aangaf. Fixeren kan je op verschillende manieren doen. Zoals de IC altijd doet, zonder M&M formulier in te vullen meestal met alleen de polsen gefixeerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Fixeren doe je met iemands wervels na een aanrijding Frankie.
Jij gaat duidelijk niet met artsen om.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:14 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Hmm de meeste verpleegkundigen en artsen spreken nooit op deze toon over hun patiënten. Hoe erg ze ook zijn.
Dat zou je toch moeten weten..
Nee, dat wist ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
zoals jullie wellicht weten red ik levens in het ziekenhuis.
Dit zinnetje doet uw leugen ontmaskeren. Immers, goede artsen zorgen ervoor dat patiënten niet weg willen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Aberkullie het volgende:
Zo was ik vanavond al 2 keer ineens een patiënt kwijt omdat een verpleegster niet oplette en moest ik het hele ziekenhuis door om te kijken waar die klootzak zat.
Toevallig nog een uurtje geleden.. maar goed. ik ga ZzZz Succes met je "nachtdienst".quote:Op zondag 28 juli 2013 01:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij gaat duidelijk niet met artsen om.
TS is in werkelijkheid een hoer, maar omdat "arts" interessanter klinkt noemt zij zichzelf zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
ik ga ZzZz Succes met je "nachtdienst".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |