quote:Op zondag 28 juli 2013 08:51 schreef VMSDKR het volgende:
Als je in je verzonnen klacht doet alsof je nachtverpleegster bent en zelfs dat niet geloofwaardig kunt brengen, dan kun je maar beter uitloggen en nooit weer terug komen, Aberkullie.
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwal????godverdomme
Doos
Flikker maar op ook
ik ga mijn moeder bellen
Feeks
Ja wat?????quote:
Het is alleen een koffertje met een stethoscoop, maar ik heb weleens een film gezien in het ziekenhuis.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:30 schreef BlueMage het volgende:
TS speelt vaak doktertje en dacht laat ik maar eens wat op FOK! posten over dat ik in 'n ziekenhuis werk dat geloven ze vast want ik heb immers ervaring.
Je hebt nog steeds geen excuses aangeboden, troelaquote:Op zondag 28 juli 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het is alleen een koffertje met een stethoscoop, maar ik heb weleens een film gezien in het ziekenhuis.
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat?????
Alle fatsoensnormen zijn hier overschreden
Helaas heeft mijn moeder tegenwoordig nummermelding dus mijn verhaal kon ik ook al niet kwijt
Voor jouw normen onbereikbaarquote:Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Mijn standaarden zijn inderdaad heel erg hoog.quote:
Dude hallo doe dit ranzige gedoe eens niet in mijn topicquote:Op zondag 28 juli 2013 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics van je moeder. Is ze een beetje lekker?
Het enige dat hier van jou is, is wat je achterlaat in het toilet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dude hallo doe dit ranzige gedoe eens niet in mijn topic
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef donald_dick het volgende:
TS werkt als schoonmaker in een ziekenhuis en heeft teveel Grey's Anatomy gekeken
Ja hee bedankt he.quote:
er is vast wel iemand die op de telefoon kan letten zodat je een knuffeldekentje kunt pakkenquote:Op maandag 29 juli 2013 04:47 schreef Aberkullie het volgende:
Ja hallo daar ben ik weer, mijn volgende klacht is dat de warmtedekens zijn verplaatst van de recovery dus nu heb ik het maar frisjes
Die zijn gewoon draadloos tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die op de telefoon kan letten zodat je een knuffeldekentje kunt pakken
Ja hallo jij gaat er van tussen.quote:Op maandag 29 juli 2013 05:36 schreef Pulver het volgende:
Nah, ik vind Aberkullie totaal niet geschikt voor het ziekenhuiswezen.
Ik leg me hele ziel en zaligheid bloot maar ze zegt er helemaal niets over.
Maakt zich meer druk over d'r dekentje.
En dat moet dan een zetpil inbrengen als je daar ligt.
Of je arm ingipsen.
Of je arm ingipsen EN een zetpil inbrengen.
Heb ik wat moeite mee...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |