quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Swinkels wordt niet de eerste keeper van Cambuur, las/hoorde ik.
quote:SC Cambuur heeft nog niet besloten welke doelman er komend seizoen als eerste keus onder de lat fungeert. Hoofdcoach Dwight Lodeweges heeft de beschikking over Ruud Swinkels en Leonard Nienhuis. Volgens keepertrainer René Grotenhuis wordt die beslissing na de laatste oefenwedstrijd genomen.
Zaterdag neemt Cambuur het op tegen Elazigspor. Nienhuis zal keepen in dat duel, terwijl Swinkels dinsdag tegen Real Mallorca het Friese doel verdedigde. "Nienhuis gaat in de laatste oefenwedstrijd keepen. Daarna wordt een besluit genomen. Zo staan de zaken", liet Grotenhuis weten aan het Friesch Dagblad.
Dinsdag sprak Lodeweges woorden van gelijke strekking. "Swinkels speelde vandaag (dinsdag, red.), zaterdag speelt Nienhuis. En dan zien we het wel. We zijn er nog niet uit", aldus de keuzeheer. Op internet verschenen berichten waarin stond dat de goalie die zaterdag speelt ook bij de competitiestart mag aantreden.
"Dat klopt niet", aldus Grotenhuis. "De één heeft dinsdag gekeept, de ander speelt nog eenmaal en daarna wordt een besluit genomen. Het is dus nog niet duidelijk wie onze eerste man wordt." Swinkels werd deze zomer aangetrokken door de promovendus, Nienhuis was vorig seizoen reservekeeper achter Dennis Telgenkamp.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_nemen#ixzz2apgHv1Hi
quote:
quote:Het doel van SC Cambuur wordt in de Eredivisie verdedigd door Leonard Nienhuis. Dat heeft trainer Dwight Lodeweges besloten, meldt de Leeuwarder Courant vrijdag.
Nienhuis heeft de concurrentiestrijd met Ruud Swinkels in zijn voordeel beslist. Beide doelmannen kregen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen evenveel speeltijd, Nienhuis liet de beste indruk achter op Lodeweges. SC Cambuur opent het Eredivisie-seizoen komend weekend tegen NAC Breda.
Afgelopen seizoen was Nienhuis geen eerste doelman van SC Cambuur. Dit seizoen mag de 23-jarige keeper zijn klasse tonen onder de deklat. Swinkels zal zich voorlopig moeten schikken in een rol als tweede doelman. De 26-jarige keeper kwam deze zomer transfervrij over van PSV.
Heel veel pingels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Erik Bakker had vorig seizoen in de Jupiler League 10 goals gescoord, die gaat er dit seizoen ook een paar maken.
Heb jij iets beters tegen dezelfde prijs danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens wordt dat, al die mensen met NEC en Roda verdedigers. Succes tegen de Depays en de Fischers van deze wereld.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Heb jij iets beters tegen dezelfde prijs dan
Nee. Ik heb duurdere verdedigers gekocht met die reden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Met een beetje slim rekenen kan je nog een goede verdediging opstellenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:11 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Mooi, gegarandeerd geen minpunten, Cambuur gaat veel tegendoelpunten slikken, perfect dus.quote:
Ah bedankt, de shirts lijken teveel op elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh en NAC was een vrij solide keus.
Yep, RKC is de hele verdediging kwijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind RKC en Cambuur de minste clubs imo.
Ja maar goed programma enzo. Ik vond het extreem lastig gezien de gunstige spelers veelal geschorst/geblesseerd zijn of tegen topclubs spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef Bayswater het volgende:
NAC is ook ruk, iets beter dan Cambuur. PEC gaat het goed doen dit jaar denk ik.
Zag ze spelen tegen Ajax, wat een drama qua coaching was dat zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, RKC is de hele verdediging kwijt.
Noem eens voorbeelden dan voor deze twee speelronden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar goed programma enzo. Ik vond het extreem lastig gezien de gunstige spelers veelal geschorst/geblesseerd zijn of tegen topclubs spelen.
Dat zijn mensen die alles op de aanval gooien en de verdediging compleet vergeten. De mensen die ergens onderin het klassement gaan eindigenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens wordt dat, al die mensen met NEC en Roda verdedigers. Succes tegen de Depays en de Fischers van deze wereld.
Ja, en dan koop je ze straks net als ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden dan voor deze twee speelronden?
Is wel te doen hoor, maar alleen als je dan een of twee weggooispelers in je verdediging zet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alles op de aanval gooien en de verdediging compleet vergeten. De mensen die ergens onderin het klassement gaan eindigen
.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dan koop je ze straks net als ik.
Ik heb een goede verdediging en aanval. Wat nu?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alles op de aanval gooien en de verdediging compleet vergeten. De mensen die ergens onderin het klassement gaan eindigen
Jij gaat het heel aardig doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb een goede verdediging en aanval. Wat nu?
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Bayswater het volgende:
Eagles schat ik wat hoger in dan Differdange, die winnen gewoon de eerste 2 wedstrijden.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijn
Eagles zijn vorig jaar met hetzelfde team 6e geworden, hebben nauwelijks gekocht of verkocht. Voor Cambuur geldt hetzelfde en die werd 1e.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijn
Burnet is wat duur voor een jongen die niet speelt, en Spanjaard zal ook niet spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, is het wat?
[ afbeelding ]
Mmm nou ja als dat het enige is Ik wilde eigenlijk wat meer Ajacieden, maar die waren te duur. Hopelijk volgende ronde wat schuiven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Burnet is wat duur voor een jongen die niet speelt, en Spanjaard zal ook niet spelen.
Van je eerste 11 wellicht 7 (Luciano, Martina, Burnet, Spanjaard, El Makrini, Holla, Jahanbakhsh) die niet in de basis starten. Tja, ook een tactiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
wat suf. Nou ja misschien mogen ze invallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:35 schreef RudyL het volgende:
[..]
Van je eerste 11 wellicht 7 (Luciano, Martina, Burnet, Spanjaard, El Makrini, Holla, Jahanbakhsh) die niet in de basis starten. Tja, ook een tactiek.
Holla, staat er wedstrijd twee wel gewoon in trouwens. El Makrini, Jahanbakhsh inval/basis nog onduidelijk. Spanjaard mag al blij zijn als hij bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
wat suf. Nou ja misschien mogen ze invallen
ja er zitten een paar "opvullertjes" bij die niet duur mochten zijn. Spanjaard was een goedkope.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef RudyL het volgende:
[..]
Holla, staat er wedstrijd twee wel gewoon in trouwens. El Makrini, Jahanbakhsh inval/basis nog onduidelijk. Spanjaard mag al blij zijn als hij bij de selectie zit.
Dit dus. Daarom ga ik eerst voor een solide verdediging. Een keer de nul houden is meer dan 1 doelpunt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze Cambuur aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom natuurlijk om Roda-spelers te kiezen.
verdediging wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom natuurlijk om Roda-spelers te kiezen.
2 punten voor 700 is niet ideaal, maar volgende week 5 punten is natuurlijk prima te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en spitsen en middenvelders.
En de keeper.
En volgende week verwacht ik tenminste 5 voor Donald en 9 voor Luijckx. Verder speelt Roda de twee weken daarop tegen Vitesse thuis en ADO uit, waar ook zeker mogelijkheden liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 punten voor 700 is niet ideaal, maar volgende week 5 punten is natuurlijk prima te doen.
In principe zijn alle uitslagen op maandag om 00.15 verwerkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:58 schreef RinkoWingMan het volgende:
Wanneer worden de punten toegekend? Ik had verwacht per gespeelde wedstrijd. Maar eind van de ronde is ook een mogelijkheid.. Ik heb het nergens kunnen vinden in de uitleg.
Hangt er vanaf of de spelbeheerders tussen de wedstrijden door tijd en zin hebben om de punten bij te werken of niet, maar meestal (vrijwel altijd) werken ze zondag avond alles bij en voordat de zaak weer open gaat voor spelers kopen/verkopen heb je al je punten en je geld gekregen waar je recht op hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:58 schreef RinkoWingMan het volgende:
Wanneer worden de punten toegekend? Ik had verwacht per gespeelde wedstrijd. Maar eind van de ronde is ook een mogelijkheid.. Ik heb het nergens kunnen vinden in de uitleg.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:37 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de spelbeheerders tussen de wedstrijden door tijd en zin hebben om de punten bij te werken of niet, maar meestal (vrijwel altijd) werken ze zondag avond alles bij en voordat de zaak weer open gaat voor spelers kopen/verkopen heb je al je punten en je geld gekregen waar je recht op hebt
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:36 schreef shinji_united het volgende:
[..]
In principe zijn alle uitslagen op maandag om 00.15 verwerkt.
Vaak zul je tussentijds al wel punten zien verschijnen, maar het blijft (vrijwillig) handwerk
vanavond alleen wolff eikrem hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond komen er 4 kerels van mij in actie (Van Duinen, Chery, Gutierrez en Rosales)
Haha, wat is de definitie van 'stoppen' ja. "Uit het doel kijken" blijkbaar ook....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef Bayswater het volgende:
Kenneth Vermeer is bezig aan een unieke reeks. De Ajax doelman is al vijf penalties zonder tegengoal. De keeper stopte zelf penalties van De Graaf, Djuricic, Braber en Immers. Bij Roda JC - Ajax schoot Pluim hoog over.
Volgens de statuten en reglementen moet een keeper de penalty stoppen om 3 punten te verdienen. Weg dus met die 3 punten voor die Vermeer.
Ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
Wat doet iedereen met die Wolf Eikrem van Heerenveen? Scoort die kerel veel ofzo, of wat?
Iedereen doet elkaar gewoon na.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Haha, wat is de definitie van 'stoppen' ja. "Uit het doel kijken" blijkbaar ook....
Ik hoop dat die Higdon van NEC en Aron Johanssen van AZ niet teveel punten pakken, want eigenlijk had ik die ook op willen stellen
Wat doet iedereen met die Wolf Eikrem van Heerenveen? Scoort die kerel veel ofzo, of wat?
Let maar op vanavond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ik hoop voor je dat PSV verliest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag ff de bovenste plek claimen met Depay, Bakkali, Finnbogason, Wolff Eikrem en Braber
Ik ben voor Ajax, dus wat ze ook doen, ik win altijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat PSV verliest.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:39 schreef Mavcovic het volgende:
Ik zat bij iemand(Team De Bottels (Themeparktommy) ) in de top10 te kijken. Die heeft voor Boilesen geen punten gekregen. Hij is wel ingevallen, en heeft dus ook gewonnen. Zou 4 punten moeten zijn?
beiden aangepastquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fledderus was geschorst.
Viespeuk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fledderus was geschorst.
lurling sorry dit is dus niks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
anders was het ook wel opgevallen
That's what she said.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:36 schreef shinji_united het volgende:
[..]
maar het blijft (vrijwillig) handwerk
Die van AZ had ik ook overwogen ja. Higdon niet maar ik hoop alsnog dat ie niet teveel scoort want tis wel een aardige.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Haha, wat is de definitie van 'stoppen' ja. "Uit het doel kijken" blijkbaar ook....
Ik hoop dat die Higdon van NEC en Aron Johanssen van AZ niet teveel punten pakken, want eigenlijk had ik die ook op willen stellen
stop·pen (werkwoord; stopte, heeft, is gestopt) - tot stilstand brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
dan moet je even een weekje wachten. Kun jij je alsnog inschrijvenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef alors het volgende:
Ohja ik wilde ook nog eens meedoen, bedacht ik me net
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je even een weekje wachten. Kun jij je alsnog inschrijven
Hoezo 15?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Finnbogason heeft 15 punten, niet 14.
Ik voel je pijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, Finnbogason op het allerlaatst gewissseld met oog op transfers.
Gerekend? Er is nog niets bijgewerkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef DonRaja het volgende:
5 wedstrijden en nog steeds -3, fml...
Oh nee, ik heb niet gerekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerekend? Er is nog niets bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |