Is wel te doen hoor, maar alleen als je dan een of twee weggooispelers in je verdediging zet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alles op de aanval gooien en de verdediging compleet vergeten. De mensen die ergens onderin het klassement gaan eindigen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dan koop je ze straks net als ik.
Ik heb een goede verdediging en aanval. Wat nu?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alles op de aanval gooien en de verdediging compleet vergeten. De mensen die ergens onderin het klassement gaan eindigen
Jij gaat het heel aardig doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb een goede verdediging en aanval. Wat nu?
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Bayswater het volgende:
Eagles schat ik wat hoger in dan Differdange, die winnen gewoon de eerste 2 wedstrijden.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijn
Eagles zijn vorig jaar met hetzelfde team 6e geworden, hebben nauwelijks gekocht of verkocht. Voor Cambuur geldt hetzelfde en die werd 1e.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind zelf dat de Eagles wel flink onderschat worden. Zelfs mensen die hen onder Cambuur plaatsen. Vind juist dat die veel minder zijn
Burnet is wat duur voor een jongen die niet speelt, en Spanjaard zal ook niet spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, is het wat?
[ afbeelding ]
Mmm nou ja als dat het enige isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Burnet is wat duur voor een jongen die niet speelt, en Spanjaard zal ook niet spelen.
Van je eerste 11 wellicht 7 (Luciano, Martina, Burnet, Spanjaard, El Makrini, Holla, Jahanbakhsh) die niet in de basis starten. Tja, ook een tactiek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, is het wat?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:35 schreef RudyL het volgende:
[..]
Van je eerste 11 wellicht 7 (Luciano, Martina, Burnet, Spanjaard, El Makrini, Holla, Jahanbakhsh) die niet in de basis starten. Tja, ook een tactiek.
Holla, staat er wedstrijd twee wel gewoon in trouwens. El Makrini, Jahanbakhsh inval/basis nog onduidelijk. Spanjaard mag al blij zijn als hij bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]wat suf. Nou ja misschien mogen ze invallen
ja er zitten een paar "opvullertjes" bij die niet duur mochten zijn. Spanjaard was een goedkope.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:41 schreef RudyL het volgende:
[..]
Holla, staat er wedstrijd twee wel gewoon in trouwens. El Makrini, Jahanbakhsh inval/basis nog onduidelijk. Spanjaard mag al blij zijn als hij bij de selectie zit.
Dit dus. Daarom ga ik eerst voor een solide verdediging. Een keer de nul houden is meer dan 1 doelpunt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze Cambuur aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom natuurlijk om Roda-spelers te kiezen.
verdediging wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk dom natuurlijk om Roda-spelers te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |