lurlingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, zeg het maar, is het wat?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
anders was het ook wel opgevallen
That's what she said.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:36 schreef shinji_united het volgende:
[..]
maar het blijft (vrijwillig) handwerk
Die van AZ had ik ook overwogen ja. Higdon niet maar ik hoop alsnog dat ie niet teveel scoort want tis wel een aardige.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Haha, wat is de definitie van 'stoppen' ja. "Uit het doel kijken" blijkbaar ook....
Ik hoop dat die Higdon van NEC en Aron Johanssen van AZ niet teveel punten pakken, want eigenlijk had ik die ook op willen stellen
Wat doet iedereen met die Wolf Eikrem van Heerenveen? Scoort die kerel veel ofzo, of wat?
stop·pen (werkwoord; stopte, heeft, is gestopt) - tot stilstand brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Haha, wat is de definitie van 'stoppen' ja. "Uit het doel kijken" blijkbaar ook....
dan moet je even een weekje wachten. Kun jij je alsnog inschrijvenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef alors het volgende:
Ohja ik wilde ook nog eens meedoen, bedacht ik me net
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je even een weekje wachten. Kun jij je alsnog inschrijven
Hoezo 15?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Finnbogason heeft 15 punten, niet 14.
Ik voel je pijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, Finnbogason op het allerlaatst gewissseld met oog op transfers.
Gerekend? Er is nog niets bijgewerkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef DonRaja het volgende:
5 wedstrijden en nog steeds -3, fml...
Oh nee, ik heb niet gerekend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerekend? Er is nog niets bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |