Ik vermoed dat ik de fout wel weet. Wel grappig dat dat zo is trouwensquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie trouwens een veelgemaakte fout die punten kan kosten. Zal het vrijdag na sluitingstijd zeggen, wat de fout is.
Bedoel je verdedigers opstellen van ploegen die waarschijnlijk geen een van de eerste 2 wedstrijden gaan winnen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de fout wel weet. Wel grappig dat dat zo is trouwens
Dat is voor sommige een bewuste keuze toch? Beter dan verdedigers die wel basis spelen van Cambuur en Go Ahead Eagles die 6 goals om de oren krijgen. Als je niet speelt, kun je ook geen minpunten krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bedoel je verdedigers opstellen van ploegen die waarschijnlijk geen een van de eerste 2 wedstrijden gaan winnen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bedoel je verdedigers opstellen van ploegen die waarschijnlijk geen een van de eerste 2 wedstrijden gaan winnen?
Heel benieuwd welke dat dan zou zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de fout wel weet. Wel grappig dat dat zo is trouwens
Ach, ik had zelf ook nog vrolijk wat geschorste spelers opgesteldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:51 schreef SnuggLe het volgende:
Janmaat schijnt een twijfelgeval te zijn....
[..]
Heel benieuwd welke dat dan zou zijn.
Alleen Guyon zal bij mij invallen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, ik had zelf ook nog vrolijk wat geschorste spelers opgesteld
Nu hopelijk 11 man die spelen.
Ja over Guyon twijfel ik ook nog. Mokhtar is wat zekerder van zn plaatsje maar wat minder zeker van kools.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Alleen Guyon zal bij mij invallen denk ik.
Joh, sinds die manager openging heb ik alleen maar zitten twijfelen wat ik zou doen. Vorig jaar begon ik gelijk in de top 20/30 volgens mij na speelronde 1quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja over Guyon twijfel ik ook nog. Mokhtar is wat zekerder van zn plaatsje maar wat minder zeker van kools.
Je team lijkt trouwens wel heel erg op het mijne
Damn, even team wijzigen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor schorsingen en blessures: http://www.fcupdate.nl/buitenspel/
Helemaal geen problemen dus .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor schorsingen en blessures: http://www.fcupdate.nl/buitenspel/
Scherp opgemerktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:06 schreef HungryHippocrite het volgende:
Cambuur en Go Ahead Eagles staan helaas niet op http://www.fcupdate.nl/buitenspel/
OMG! Held!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:41 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Koolwijk blessure, kan niet spelen.
Ik ben een goed mens
Duarte is schijnbaar ook niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:41 schreef DeepSeaNinja het volgende:
[..]
Koolwijk blessure, kan niet spelen.
Ik ben een goed mens
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | ADO Den Haag Onzeker: Ninos Gouriye (ziek). Ajax Geen. AZ Dirk Marcellis (knie), Celso Ortiz (knie), Denni Avdic (knie) SC Cambuur Marco van der Heide (hoofd), Bart van Brakel (bovenbeen) Feyenoord Jean-Paul Boëtius (knie), Joey Sleegers (niet wedstrijdfit), Elvis Manu (geschorst). Go Ahead Eagles Tom Oostinjen (geschorst), Bart Vriends (geschorst), Joey Godee (lies), Joost Krijns (niet wedstrijdfit), Kevin Spanjaard (knie), Patrick ter Mate (enkel). FC Groningen Michael de Leeuw (bovenbeen), Henk Bos (knie), Nick Bakker (knie), Luciano da Silva (niet wedstrijdfit), Hilal Ben Moussa (niet wedstrijdfit), Género Zeefuik (niet wedstrijdfit). SC Heerenveen Joey van den Berg (geschorst), Marco Pappa (schouder), Jukka Raitala (enkel). Heracles Almelo Jason Davidson (geschorst). Onzeker: Lerin Duarte (niet wedstrijdfit). NAC Breda Mark Looms (heup), Danny Verbeek (niet wedstrijdfit), Anouar Hadouir (lies), Rydell Poepon (hamstring). NEC: Ryan Koolwijk (knie), Søren Rieks (knie), Marcel Stutter (knie), Tobias Haitz (kuit), Michel Breuer (hamstring). PEC Zwolle Daryl Lachman (geschorst). PSV Luciano Narsingh (knie). RKC Waalwijk: Dennis Rommedahl (geschorst, foto), Imad Najah (knie), Mart Lieder (knie) Roda JC Kerkrade Frank Demouge (spierblessure), Guy Ramos (peesontsteking), Davy De Beule (enkel), Martijn Monteyne (enkel) en Mark-Jan Fledderus (geschorst). FC Twente Wout Brama (hiel), Robbert Schilder (niet wedstrijdfit), Sonny Stevens (schouder). FC Utrecht Adam Sarota (knie), Kenny Teijsse (enkel), Edouard Duplan (enkel), Cedric van der Gun (knie). Onzeker: Steve De Ridder (niet wedstrijdfit). Vitesse Marko Vejinovic (geschorst), Giorgi Chanturia (geschorst). Onzeker: Gaël Kakuta (hamstring), Mike Havenaar (niet wedstrijdfit), Adnana Tighadouini (lies), Davy Pröpper (enkel). |
Potverdrie..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duarte is schijnbaar ook niet helemaal zeker
Nou Stinho, vertel eens over die veelgemaakte foutquote:
Oh... Wie dan? Ik zie dat de helft die Eikrem heeft, is dat 'em?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag velen dezelfde speler erin zetten die in feite geschorst is. Niets spannends aan.
Nee, die Lachmanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh... Wie dan? Ik zie dat de helft die Eikrem heeft, is dat 'em?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:01 schreef RudyL het volgende:
En nu ben ik benieuwd naar de fout Ajacied422
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag velen dezelfde speler erin zetten die in feite geschorst is. Niets spannends aan.
quote:
Ik dacht Frommeldahlquote:
Zag er vrij veel. Overwoog m zelf ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoeveel die hebben toch?
Heb niet echt vertrouwen in RKC, gezien hun schema. Vond andere spelers interessante optiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zag er vrij veel. Overwoog m zelf ook.
Swinkels wordt niet de eerste keeper van Cambuur, las/hoorde ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Swinkels
Derijck
Kashia
Martina
Wolff Eikrem
Holla
Mokotjo
Bakker
Finnbogason
Reis
Bakkali
Forum Opties | |