Sarpong staat erbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef RudyL het volgende:
Kijk ik er gewoon overheen of staat Sarpong niet in de lijst? Niet dat ik van plan ben deze tribune klant die totaal niet kan voetballen wil opnemen in mijn selectie....
Die gaan we zsm toevoegen. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mis Joshua Brenet van PSV in de voetbalmanager
PSVers in het elftal?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie trouwens een veelgemaakte fout die punten kan kosten. Zal het vrijdag na sluitingstijd zeggen, wat de fout is.
Spelers opstellen die hoogstwaarschijnlijk op de bank zitten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie trouwens een veelgemaakte fout die punten kan kosten. Zal het vrijdag na sluitingstijd zeggen, wat de fout is.
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Spelers opstellen die hoogstwaarschijnlijk op de bank zitten?
Amieux van RKC in je verdediging en Holla als kaartenpakker, gaat je zeker veel minpunten opleveren!quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als je de geschorste Lachman in de basis hebt, kom je ook niet veel verderquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:33 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Amieux van RKC in je verdediging en Holla als kaartenpakker, gaat je zeker veel minpunten opleveren!
Daar lijkt het wel op, Eriksen vind ik wel een risico, kan zomaar naar Liverpool gaan.....quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:52 schreef DeepSeaNinja het volgende:
Mijn team![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand of dit allemaal basisspelers zijn?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |