Teut wat mij betreft ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En tipsy ook niet. Dat is net VOOR het dronken zijn.
Ging om gradaties van dronkenschap, dus wel terecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook. Stomme vraag dus. Of eigenlijk, stomme antwoorden.
Oh gradaties, ik dacht synoniemen. ja dan is het wel goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ging om gradaties van dronkenschap, dus wel terecht.
Marit blijkt toch een dom blondje te zijn, had ze hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef snellejelle het volgende:
Hanna is best wel veel slimmer dan de rest.
Wie is dat dan?quote:
Zit die in Lola Kite ja?quote:
Nou dan leren we vandaag wat van elkaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit die in Lola Kite ja?Maar ik wist tot voor kort ook niet dat Gardner in Lola Kite zit
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En kinderen op TV die zingen moeten gewoon naar een heropvoedingskamp
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kanquote:
Tuurlijk en je weet dat ik je dan meteen bijval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kan
get a room.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk en je weet dat ik je dan meteen bijval.
Is het iets uit je jeugd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kan
Dat blijkt. Maar ik weet weinig van Lola Kite. Ik kwam het tegen toen ik meer over Jacco opzocht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan leren we vandaag wat van elkaar
War mijn intense haat voor zingende kinderen vandaan komt, weet ik niet. Dat hij nog even vurig brand als ooit, weet ik welquote:
Maar ook nog dommer.quote:
quote:
Hehe, ik liep iets achter hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:08 schreef Ironisch het volgende:
[..]
wow jij zegt het en het gebeurt jij bent mijn held
Jawel, Gijs.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Eh correctie, neef van Hanneke. Zij heeft geen kinderen.
Nee. Juist niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef superniger het volgende:
Heb je voordeel als je een van de laatste gasten bent?
Nou die Wikipedia van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweestquote:
Correct. Beide niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nou die Wikipedia van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweestMaar bedankt, ik heb mijn feiten graag compleet. Hij heeft op zijn beurt overigens een relatie met Aaf Brandt Corstius.
Die zal best eens ver komen denk ik!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef snellejelle het volgende:
Hanna is best wel veel slimmer dan de rest.
Hanneke heeft een of twee zonen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef alors het volgende:
Eh correctie, neef van Hanneke. Zij heeft geen kinderen.
Dat ben ik niet met je eens.quote:
Wordt binnen de kwaliteitsjournalistiek ook totaal niet serieus genomen. Het is een roeptoeter.quote:
Die Hanna komt ver denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hanna is wel slim an sich, charly mag de dommigheden van anderen vaak inkoppen.
Schijn bedriegtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef timmmmm het volgende:
Die man ziet er in ieder geval al intelligent uit
Ah, ik dacht dat hij het vorig jaar al had gemeld in de uitzending. Of gaat het zo traag?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
Gohdat is raar want hij heeft net zijn eerste ingestuurd.
Ah, die lees ik niet. Lees sowieso weinig tijdschriften trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:26 schreef alors het volgende:
Hanna heeft die trui zeker in alle kleurenze had de vrijdag dezelfde aan in het roze.
Oh kan ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hij het vorig jaar al had gemeld in de uitzending. Of gaat het zo traag?
Had ik wel in de zomerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welke 15-jarige maakt ene werkweek van 40 uur?
Vakantiekrachtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de vakantie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja idd, ik zou het als ouder ook verbieden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Vind ik wel echt stom trouwens, als je als 15-jarige 40 uur per week gaat werken in je vakantie.
Als 15-jarige überhaupt werkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Vind ik wel echt stom trouwens, als je als 15-jarige 40 uur per week gaat werken in je vakantie.
Doe dan mijn bazenremix posten jonge.quote:
B I R G I Tquote:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die BNers in dit programma? Met onbekenden is dit minstens zo leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:40 schreef Poc. het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die BNers dat zij die vragen stellen
Ja maar alles is tegenwoordig met BN'ers. Dus dit ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die BNers in dit programma? Met onbekenden is dit minstens zo leuk.
Gebeurt tegenwoordig bij bijna elk programma, volgeplompt met BN'ers, ook WIDM etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die BNers in dit programma? Met onbekenden is dit minstens zo leuk.
ER hebben ze er ook mee om zeep geholpenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar alles is tegenwoordig met BN'ers. Dus dit ook.
Echt zo stom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:40 schreef Poc. het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van die BNers dat zij die vragen stellen
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt zo stom.En dan ook dat domme 'voordeel' dat je als eerst mag kiezen.
Net zoals toen wanneer Bassie meedeed aan een spelprogrammaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Zou grappig zijn als 'pas/pass' een antwoord zou zijn
Is weleens voorgekomen in de Belgische versie dacht ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Zou grappig zijn als 'pas/pass' een antwoord zou zijn
Charly graag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef Chai het volgende:
Hoop dat Kees erin blijft en dat Hanna of Charly eruit gaat.
Hanna svpquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef Chai het volgende:
charlyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:43 schreef Chai het volgende:
En dat voor een bioloog hequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Geen spreekwoorden met een kat wetenFaler
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Makkelijk dit, omdat ze op alfabetische volgorde staan.
Neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij staan ze op woordwaarde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Niet helemaalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Alleen dat klote NCRV-logo.
Heb je dat niet? Mijn vriendin heeft m altijd hoor, voor als ze zich niet kan inhouden...quote:
Ja bij bijna iedereen wel toch? Iig veeeeel vaker dan naald en draad.quote:
en terecht. Zo dom om dat op camera te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef Baszh het volgende:
Dit fragment zal hem altijd blijven achtervolgen
Naald en draadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij bijna iedereen wel toch? Iig veeeeel vaker dan naald en draad.Klopt niks van die lijst.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die gast rechts, dat is bioloog Kees Moeliker!!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je dat niet? Mijn vriendin heeft m altijd hoor, voor als ze zich niet kan inhouden...
condooms.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]nee ik heb meer mannendingen in mijn tas denk ik
Niet eens tampons. Wel sigaretten en autopapieren.
En een multitool?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]nee ik heb meer mannendingen in mijn tas denk ik
Niet eens tampons. Wel sigaretten en autopapieren.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Kees zich er zo snel mogelijk uit wil laten spelen.
je hele radio?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee wel een sleutelbos. Oh en mijn autoradioIk heb nog zo een ouderwetse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |