Teut wat mij betreft ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En tipsy ook niet. Dat is net VOOR het dronken zijn.
Ging om gradaties van dronkenschap, dus wel terecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook. Stomme vraag dus. Of eigenlijk, stomme antwoorden.
Oh gradaties, ik dacht synoniemen. ja dan is het wel goed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ging om gradaties van dronkenschap, dus wel terecht.
Marit blijkt toch een dom blondje te zijn, had ze hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef snellejelle het volgende:
Hanna is best wel veel slimmer dan de rest.
Wie is dat dan?quote:
Zit die in Lola Kite ja?quote:
Nou dan leren we vandaag wat van elkaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit die in Lola Kite ja?Maar ik wist tot voor kort ook niet dat Gardner in Lola Kite zit
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En kinderen op TV die zingen moeten gewoon naar een heropvoedingskamp
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kanquote:
Tuurlijk en je weet dat ik je dan meteen bijval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kan
get a room.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk en je weet dat ik je dan meteen bijval.
Is het iets uit je jeugd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kan je de klok op gelijk zetten he, dat ik over kinderen kom klagen als het kan
Dat blijkt. Maar ik weet weinig van Lola Kite. Ik kwam het tegen toen ik meer over Jacco opzocht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan leren we vandaag wat van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |