Inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
Apeldoorn en Zwolle konden allebei niet meer.
Sabinequote:
Sanne?quote:
Knevel approves.quote:
Als je niets weet heb je een probleem. Ze speelde het goed door te wachten.quote:
Als ze het meest had geweten had ze niet zo ver achtergestaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Wel matig. Die chick wist duidelijk het meest, ook veel intelligenter dan die charly. Maar die speelt het spelletje het best dus wint.
Als je nou een beetje moeite doet om verder te kijken dan je neus lang is, zie je mijn verklaring daarvoor al in mijn post staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als ze het meest had geweten had ze niet zo ver achtergestaan.
Dus al die keren dat ze paste wist ze de antwoorden wel, maar gaf ze ze niet omdat ze het spelletje niet zo goed begreep?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nou een beetje moeite doet om verder te kijken dan je neus lang is, zie je mijn verklaring daarvoor al in mijn post staan.
Ik zal het morgen nog wel eens uitleggen, dan met kleine en eenvoudige woorden met weinig lettergrepen zodat jij het ook kan bevattenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus al die keren dat ze paste wist ze de antwoorden wel, maar gaf ze ze niet omdat ze het spelletje niet zo goed begreep?
Schrijfster Karin Amatmoekrimquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken, maar begin stond er niet op.
Wie was dat meisje die Karin heet?
En waar zou ik haar van moeten kennen?
Soapie ofzo?
Oh, ze is veel ouder dan de ca. 25 jarige leeftijd die ik haar gaf.quote:
Hij deed wel mooi 3^5quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef LucvanDijk het volgende:
Die antwoorden op de rekenvraag. Lieve hemel.
FOK!gemiddelde met het Nederlands gemiddelde vergelijkenquote:
Nog groter dan die Afrikanenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij halen het gemiddelde wel ernstig omhoog
Door zijn hoge brombeergehalte?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Van Rossem lijkt me ook wel iemand die flink snurkt.
Das dus fout he?quote:
Ja precies. Ik weet er wel 100.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:41 schreef Baszh het volgende:
Zie maar eens 4 woorden uit zo'n gigantisch onderwerp te vissen
Ik vind Sjoerd nog de irritantste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Marit maar even blijven, die is niet zo irritant. Maar Charly speelt het goed in de 'gewone' ronden.
Zal er nu wel uit gaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:43 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Ik vind Sjoerd nog de irritantste.
Hier ook en mee eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Armand. De enige die ik weet.
Ze laten de tijd altijd valselijk zo lang lopen bij dze vragen
Ze moeten even iemand met een degelijk reactievermogen inhuren om dit te checken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Armand. De enige die ik weet.
Ze laten de tijd altijd valselijk zo lang lopen bij dze vragen
Dat lijstjesspel is wel het meest kromme.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:47 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker oneerlijk dat die tijd doorgaat tijdens het checken van de naam, en dat dat niet altijd even lang duurt.. Sowieso niet altijd even eerlijk spel imho.
Nee.quote:
marmelade?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Sjezus hoe heet die ene jam ook alweer die beetje zurige, oranjeachtig.
Die lijstjesvragen zijn vaak wazig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat oneerlijk, want eigen land is nog altijd een grote vakantiebestemming
Zou je niet als je de hele tijd tegen de achterkant van Freriks zit te loeren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi meisje in het publiek (met witte blouse), maar ze kijkt heel sip.
Die heeft tenminste humor iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
herman van der zandt zou dit stukken beter doen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het inmiddels niet meer over de ArenA he
Jupquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef LucvanDijk het volgende:
Gaat Philip nou elke dag vier keer zeggen dat het een voordeel is om te mogen beginnen in de finale?
hij vergeet het zelf, vandaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef LucvanDijk het volgende:
Gaat Philip nou elke dag vier keer zeggen dat het een voordeel is om te mogen beginnen in de finale?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het inmiddels niet meer over de ArenA he
Als hij 100 seconden achterstaatquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:00 schreef LucvanDijk het volgende:
Differdange thuis, altijd lastig.quote:
Niet te onderschatten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Differdange thuis, altijd lastig.
Nee ik doe niet meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nog meer mensen die het spel ook via de app spelen? Best geinig om te doen, alhoewel het typen op een mobiel en auto correct niet erg handig zijn
Ik heb hem net gedownload en een eerste ronde gespeeld. Best leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nog meer mensen die het spel ook via de app spelen? Best geinig om te doen, alhoewel het typen op een mobiel en auto correct niet erg handig zijn
Ja, ik speel het al een tijdje op de tablet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik vind die finale verre van optimaal. 30 seconde per vraag eraf is veel te veel en dat het typen van een antwoord op een telefoon 10 keer zo lang duurt als een antwoord roepen is ook wel een minpunt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
Niets mis met haar innerlijk.quote:
quote:
over die jabulani was zóveel ophefquote:
Inderdaad zegquote:
Tsja, ze zijn niet zo slim.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef alors het volgende:
!!! PvdD is sowieso een slechte gok aangezien die maar 2 leden hebben.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Oh kut ik zat op NED 3Ik dacht al: het is toch al begonnen?
te ver doorgezaptquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Oh kut ik zat op NED 3Ik dacht al: het is toch al begonnen?
Relevant zeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al een AS Roma shirtje gekocht van Strootpoep?
Ja maar het publiek is vrij luchtig gekleed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wanneer zijn de opnames van dit programma eigenlijk? Hanna heeft best een dikke trui aan
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar het publiek is vrij luchtig gekleed.
Ik dacht dat het gewoon los was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker arbitraire vragen ook weer
Loesoe != dronken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |