Inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
Apeldoorn en Zwolle konden allebei niet meer.
Sabinequote:
Sanne?quote:
Knevel approves.quote:
Als je niets weet heb je een probleem. Ze speelde het goed door te wachten.quote:
Als ze het meest had geweten had ze niet zo ver achtergestaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef timmmmm het volgende:
Wel matig. Die chick wist duidelijk het meest, ook veel intelligenter dan die charly. Maar die speelt het spelletje het best dus wint.
Als je nou een beetje moeite doet om verder te kijken dan je neus lang is, zie je mijn verklaring daarvoor al in mijn post staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als ze het meest had geweten had ze niet zo ver achtergestaan.
Dus al die keren dat ze paste wist ze de antwoorden wel, maar gaf ze ze niet omdat ze het spelletje niet zo goed begreep?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nou een beetje moeite doet om verder te kijken dan je neus lang is, zie je mijn verklaring daarvoor al in mijn post staan.
Ik zal het morgen nog wel eens uitleggen, dan met kleine en eenvoudige woorden met weinig lettergrepen zodat jij het ook kan bevattenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus al die keren dat ze paste wist ze de antwoorden wel, maar gaf ze ze niet omdat ze het spelletje niet zo goed begreep?
Schrijfster Karin Amatmoekrimquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken, maar begin stond er niet op.
Wie was dat meisje die Karin heet?
En waar zou ik haar van moeten kennen?
Soapie ofzo?
Oh, ze is veel ouder dan de ca. 25 jarige leeftijd die ik haar gaf.quote:
Hij deed wel mooi 3^5quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef LucvanDijk het volgende:
Die antwoorden op de rekenvraag. Lieve hemel.
FOK!gemiddelde met het Nederlands gemiddelde vergelijkenquote:
Nog groter dan die Afrikanenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij halen het gemiddelde wel ernstig omhoog
Door zijn hoge brombeergehalte?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Van Rossem lijkt me ook wel iemand die flink snurkt.
Das dus fout he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |