Mij!quote:
Mijn hart, wat doe je.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
komt me ergens bekend voor maar mweh, komen en gaan hier op het reservestoeltje man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Waar is het eerste topic dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn topic is trouwens dubbel.
NWS / Amerikaanse moslim 'aangevallen' om boek over Jezus
Doe maar dicht.
Och, het valt me gewoon op dat het lang duurt, termijn is 12-7 gesloten. Niemand durft denk ik, ze zijn bang voor je.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
das meer iets wat je met de FA's moet bespreken
Je spreekt jezelf tegen. Als je GeenStijl "hier en daar toestaat" als bron, gooi je vervolgens dus niet een topic dicht waarin GS als bron wordt aangehaald. Zo overdreven vaak is GS hier niet de bron van een OP.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:52 schreef sp3c het volgende:
omdat het een waardeloos artikel is
als je op geenstijl artikelen wilt reageren dan kun je dat daar doen ... we staan het hier en daar toe maar dit is wel een hele slechte
ook Knevel en vd Brink kunnen besproken worden in het desbetreffende topic in het desbetreffende forum, met NWS heeft het verder niets te maken
Dat is jouw subjectieve mening. Des te kwalijker dat je daarom zomaar het topic sluit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:55 schreef sp3c het volgende:
beleid op fok! is sowieso niet set in stone
allemaal context enzo, dit was gewoon een heel slecht artikel dat niet echt ergens over ging
misschien was ik onduidelijk maar met "hier en daar" bedoelde ik dus niet "ten aller tijden" maar meer dat ik het soms wel en soms niet dichtgooi als je het in dat licht terugleest dan zul je tot de conclusie komen dat er van enige vorm van mezelf tegenspreken geen sprake wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als je GeenStijl "hier en daar toestaat" als bron, gooi je vervolgens dus niet een topic dicht waarin GS als bron wordt aangehaald. Zo overdreven vaak is GS hier niet de bron van een OP.
mjah dan had de schrijver zijn mening over de beide heren wat meer onder stoelen en banken moeten stekenquote:Deze gebeurtenis staat verder los van het feit dat het zich afspeelde in KvdB. Het heeft op zichzelf nieuwswaarde.
das gewoon de aankondiging van het interviewquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is jouw subjectieve mening. Des te kwalijker dat je daarom zomaar het topic sluit.
NB: hier nog een andere bron:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)gen-situatie-egypte/
Dat is het niet, maar het zegt veel over je beoordelingsvermogen dat je het daar voor aanziet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
das gewoon de aankondiging van het interview
dat is het welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar het zegt veel over je beoordelingsvermogen dat je het daar voor aanziet.
bron:quote:Egyptedeskundige Monique Samuel vertelt maandagavond in Knevel en Van den Brink dat ze bedreigd wordt door Nederlandse moslims vanwege haar uitlatingen over de situatie in Egypte.
...
vlotjesquote:Einde discussie wat mij betreft; ben er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |