quote:Reza Aslan is een Iraans-Amerikaanse godsdienstwetenschapper. Hij heeft vier studies afgerond en is doctor in de sociologie van religies. Hij heeft net een boek geschreven over het leven van Jezus. Aslan zelf is moslim. Dat gaat er bij presentator Lauren Green van Fox News niet in: hij is moslim, maar schrijft een boek over Jezus? Waarom? Dat is toch raar? Er volgt een bijzonder pijnlijk gesprek tussen de twee.
Echt vreselijk die moslimhaat die aangewakkerd wordt.quote:
en toch verdient een groot deel bovenmodaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef Yi-Long het volgende:
.... kun je nagaan dat het publiek dat FOX-'News' kijkt nog vele malen dommer is dan de werknemers.... (!)
Nee, want dat deed hij om te stellen dat hij het deed uit oogpunt van zijn vak. Eigenlijk hetzelfde als een autodealer schrijft over een toyota, terwijl hij prive in een volkswagen rijdt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Fides het volgende:
Al had dat gekoketteer met diploma's niet zo gehoeven, aangezien mevrouw Green dat ook als argument kan gebruiken als haar journalistieke kwaliteiten ter discussie gesteld worden....
Dat is nergens op gebaseerd, ze stelt gewoon vragen als : die en die meneer zei dit , wat vind u daarvan ?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:09 schreef Fides het volgende:
Hahahahahaha, tering wat is dat mokkel achterlijk.
Zij begint de hele tijd met "jij bent moslim, waarom schrijf je over jezus?"quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom dramt ie heel de tijd ' van ik ben een hooggeleerd persoon' in plaats van dat ie gewoon de vragen die ze stelt beantwoord? .. verder maak ik eruit op dat zijn mening is : Jezus = Ché
Die vrouw van Fox News praat opeens een stuk zachter wanneer ze erachter komt dat haar producers kneiterhard hebben lopen falen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:29 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom dramt ie heel de tijd ' van ik ben een hooggeleerd persoon' in plaats van dat ie gewoon de vragen die ze stelt beantwoord? .. verder maak ik eruit op dat zijn mening is : Jezus = Ché
Dat dus. Het is ook zeker geen blunder, maar precies de bedoeling.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
Niks vreemds aan, het is een interview van FOX News, wat had je dan verwacht?
Inderdaad. Beetje rechtlijnige visie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me geen blunder, maar pure onwil om daadwerkelijk interesse te tonen in het verhaal van die man.
Dan moet je wat vaker naar FOX kijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:59 schreef polderturk het volgende:
De domste interviewer die ik ooit heb gezien.
Met jou hier op Fok is het ook vermakelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker naar FOX kijken
Goeie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met jou hier op Fok is het ook vermakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |