Dat is jouw subjectieve mening. Des te kwalijker dat je daarom zomaar het topic sluit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:55 schreef sp3c het volgende:
beleid op fok! is sowieso niet set in stone
allemaal context enzo, dit was gewoon een heel slecht artikel dat niet echt ergens over ging
misschien was ik onduidelijk maar met "hier en daar" bedoelde ik dus niet "ten aller tijden" maar meer dat ik het soms wel en soms niet dichtgooi als je het in dat licht terugleest dan zul je tot de conclusie komen dat er van enige vorm van mezelf tegenspreken geen sprake wasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als je GeenStijl "hier en daar toestaat" als bron, gooi je vervolgens dus niet een topic dicht waarin GS als bron wordt aangehaald. Zo overdreven vaak is GS hier niet de bron van een OP.
mjah dan had de schrijver zijn mening over de beide heren wat meer onder stoelen en banken moeten stekenquote:Deze gebeurtenis staat verder los van het feit dat het zich afspeelde in KvdB. Het heeft op zichzelf nieuwswaarde.
das gewoon de aankondiging van het interviewquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is jouw subjectieve mening. Des te kwalijker dat je daarom zomaar het topic sluit.
NB: hier nog een andere bron:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)gen-situatie-egypte/
Dat is het niet, maar het zegt veel over je beoordelingsvermogen dat je het daar voor aanziet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
das gewoon de aankondiging van het interview
dat is het welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar het zegt veel over je beoordelingsvermogen dat je het daar voor aanziet.
bron:quote:Egyptedeskundige Monique Samuel vertelt maandagavond in Knevel en Van den Brink dat ze bedreigd wordt door Nederlandse moslims vanwege haar uitlatingen over de situatie in Egypte.
...
vlotjesquote:Einde discussie wat mij betreft; ben er wel klaar mee.
Het is vandaag uitgebracht, en gisteren uitgezonden. Zouden ze wel een beetje laat mee zijn toch?quote:
Dat het artikel in de (ietwat verwarrende) tegenwoordige tijd is geschreven, maakt het nog geen aankondiging. Er staat een foto bij van Samuel tijdens de uitzending gisterenavond (29-7) en het artikel is zelfs op 30-7 gedateerd, dus na de uitzending geschreven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:10 schreef timmmmm het volgende:
Het is een soort van verslag van de uitzending, maar dus wel duidelijk een 'wij van WC-eend' verhaal
Jawel, ik heb net de goede link gepost daar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:18 schreef ReplaR het volgende:
DeWareReligie wil ronselaar ruilen
Deze weer open graag, is helemaal niet dubbel...
Dat zeg ik tohochhhhh.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat het artikel in de (ietwat verwarrende) tegenwoordige tijd is geschreven, maakt het nog geen aankondiging. Er staat een foto bij van Samuel tijdens de uitzending gisterenavond (29-7) en het artikel is zelfs op 30-7 gedateerd, dus na de uitzending geschreven.
Het is een oprukkend verschijnsel: de tegenwoordig verleden tijd, zoals columnist Jan Kuitenbrouwer het noemt. De TVT houdt in dat je gebeurtenissen uit het verleden omschrijft in de tegenwoordige tijd.
Zie ook punt 4 hier: TTK / Grammaticale fouten waar je je stuk aan ergert
Sorry, was al bezig met die post. Moest de link over de TVT er nog bij zoeken en dat duurde even.quote:
Nee, die deedquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook totaal geen moeite mee onaardig terug te doen als je hier onaardig komt doen, maar ik denk dat het voor iedereen prettiger is gewoon normaal tegen elkaar te doen, of niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het écht vervelend dat het allemaal meteen zo aanvallend moet als er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent.
Bijna elke user die hier komt omdat ze het ergens niet mee eens zijn, komen hier op hoge poten heen, te roepen wat we allemaal wel niet fout doen en te eisen dat we het liefst gisteren nog precies doen wat ze willen.
Doe gewoon normaal, vraag iets, zeg iets, op normale toon. We geven heus toe als we iets fout doen, deed ik gisteren nog. En al dat onaardige gedoe eromheen helpt je helemaal niets. En ik vind het heel vervelend. Ik ben je hond niet, ik ben hier om jullie en NWS te helpen, niet op jullie te pesten of om op af te geven als er eens een keer iets gebeurt van je niet zint.
Dus kunnen we in heel NWS, en vooral hier, alsjeblieft een beetje normaal met elkaar omgaan?
Ik ben een hele lieve gevoelige aardige aaibare jongen als je ook een beetje lief tegen mij doet.
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook totaal geen moeite mee onaardig terug te doen als je hier onaardig komt doen, maar ik denk dat het voor iedereen prettiger is gewoon normaal tegen elkaar te doen, of niet?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:03 schreef Terminator2000bc het volgende:
Nog genoeg Tsjetsjeense beesten in Moscou die best een kopje kleiner gemaakt mogen worden. Waarom richten zij zich niet daarop?
mehh, toch maar fixed. Behoorlijk nasty welquote:
Ik weet niet of ik laatst hierover tegen jou of betyar heb gerant, het moraal van het verhaal echter: als je er niks mee te maken hebt, kom dan ook niet trollen.quote:
PM het hem. Ik hou er niet zo van dat FB gebruikt wordt om mensen nog even aan te vallen, als je het niet heel erg vind. We houden een uitgebreid notebestand bij, dus dit soort geheugensteuntjes hebben we al ingebouwd, zoals je heel goed weet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef De_Coulance het volgende:
Die Terminator is sowieso nogal extremistisch. Niet de eerste keer ook.
Wat denk jij, ik gooi er nog even een bash tegenaan, ook al heb ik het gereport?quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat denk jij, ik gooi er nog even een bash tegenaan, ook al heb ik het gereport?
Maak je de boel alleen maar erger mee. Als je wil dat het topic opgeschoond wordt, moet je hierheen komen, en als je een ordinaire scheldpartij wil moet je zo reageren. Het allebei doen snap ik niet, vind je dat nou zelf niet een beetje tegenstrijdig?
Kan je het me uitleggen?
En dan helemaal zijn frustratie op mij botvieren. Die jongen roept hier al maanden hele zieke dingen, maar als ik er een keer iets van zeg krijg ik een hele donderpreek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef gelly het volgende:
Het probleem is denk een beetje, als ik het mag zeggen, dat zo'n figuur keer op keer dat soort opmerkingen maakt en er niets gebeurd behalve een ferme note en het dus niet echt loont om het uberhaupt te melden.
Maar dat is de koers die FOK! wil varen, prima toch. Hier nog zo'n parel die regelmatig in NWS post :
GC / EDL
Jullie kiezen er bewust voor dit soort figuren de toon van NWS te laten bepalen. Begrijp je dan werkelijk niet dat je daar meer mensen mee wegjaagt dan dat er positief op reageren ?
Wij kiezen er niet voor mensen met een andere mening dan de jouwe de toon te laten bepalen, wij kiezen ervoor mensen met een andere mening dan de jouwe niet te censureren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef gelly het volgende:
Het probleem is denk een beetje, als ik het mag zeggen, dat zo'n figuur keer op keer dat soort opmerkingen maakt en er niets gebeurd behalve een ferme note en het dus niet echt loont om het uberhaupt te melden.
Maar dat is de koers die FOK! wil varen, prima toch. Hier nog zo'n parel die regelmatig in NWS post :
GC / EDL
Jullie kiezen er bewust voor dit soort figuren de toon van NWS te laten bepalen. Begrijp je dan werkelijk niet dat je daar meer mensen mee wegjaagt dan dat er positief op reageren ?
Wij ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef timmmmm het volgende:
En ik geef het toe, ik ben niet zo vrolijk vanavondIk hou nog wel van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |