Helden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Bombshell het volgende:
Wat vind men hier van deze helden?
Kijk eens naar dit filmpje ze brengen inmiddels aardig wat man op de been.
Nou, dat klopt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
En dat noemt zich dan de hoeders van de Engelse cultuur.
Ontevreden mensen zijn er altijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Bombshell het volgende:
Een welkom tegengeluid tegen de extremistische moslims
Hadden de moslims zich gedragen dan was er geen EDL.
De EDL, of haar leden, waren er altijd al. Maar als jij neo-nazi's als welkom tegengeluid ziet ben je een nog grotere mafketel dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Bombshell het volgende:
EDL lift mee met de anti-moslimsentimenten, terwijl zij een paar decennia geleden sterk anti-semitisch waren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Bombshell het volgende:
Het tegengeluid zou in mijn ogen welkom zijn als het kwam van een groep intellectuelen die het probleem zouden afbakenen en binnen de kaders van de wet (of de heersende moraal) de maatschappij constructief zou kunnen werken aan het promoten van de seculiere en op wetenschap gebaseerde normen en waarden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Bombshell het volgende:
Idd een Fortuijn en Theo van Gogh waren nog beter. Helaas weten wat daarmee gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Het tegengeluid zou in mijn ogen welkom zijn als het kwam van een groep intellectuelen die het probleem zouden afbakenen en binnen de kaders van de wet (of de heersende moraal) de maatschappij constructief zou kunnen werken aan het promoten van de seculiere en op wetenschap gebaseerde normen en waarden.
Roepen dat islam kut is en paki's in elkaar bashen brengt mensen die werkelijk last hebben van opkomend islamisme niet dichterbij een oplossing.
Dan zou men beter zijn aandacht kunnen richten op de volgende Pim Fortuyn (die ik stiekem in mijn achterhoofd had), dan deze wanhopige debielen aandacht schenken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:28 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Idd een Fortuijn en Theo van Gogh waren nog beter. Helaas weten wat daarmee gebeurd is.
Tja, denk niet echt dat er zo veel rustige gasten bij zitten, alleen de naam zegt al genoeg denk ik, ze willen hun vaderland 'verdedigen', en zien zichzelf als een soort soldaten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Bombshell het volgende:
Misschien zitten er een paar fouten mensen tussen maar de rest is gewoon trots op hun land.
Niet allemaal over 1 kam scheren aub.
nog ja..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:31 schreef iwanttobelieve het volgende:
[..]
Trouwens de vergelijking met Nederland loop een beetje scheef, echt een heel andere situatie daar.
Bestond de edl 20 jaar geleden al ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
EDL lift mee met de anti-moslimsentimenten, terwijl zij een paar decennia geleden sterk anti-semitisch waren.
Nogmaals, niet meer dan tuig van het richel, niet veel beter dan de inteeltjihadi's en de antifa-beroepsparasieten waartegen EDL zich zogenaamd verzet.
Een discussie over dit soort onderwerpen is beter dan de boel stilzwijgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef gelly het volgende:
Maar het is goed om te zien dat FOK! dit soort idioten al geruime tijd gewoon de ruimte geeft, vrijheid van meningsuiting moet er zijn nietwaar?
Verkeerd gelezen. Groepen vergelijkbaar met EDL.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:58 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Bestond de edl 20 jaar geleden al ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |