Inderdaad, ik moet daar gewoon een maand voor werken. Hij vangt het eventjes in vier dagen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef Wokkel het volgende:
Maar toch, 3 miljoen verdienen met 4 dagen ellende is niet slecht.
Drink en eet eens 3 dagen niet en kijk dan eens hoe rationeel je nog kunt handelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom heeft ie z'n bril niet gewoon stukgegooid dan, of kapot getrapt. Stop je toch niet in je waffel om het stuk te bijten. Verder lijkt het me wel een prima vergoeding toch?
als het een kleine bril is, met gehard glas met een niet te hoge sterkte kan dat knap lastig zijn...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom heeft ie z'n bril niet gewoon stukgegooid dan, of kapot getrapt. Stop je toch niet in je waffel om het stuk te bijten. Verder lijkt het me wel een prima vergoeding toch?
Dat zal het inderdaad wel zijn ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Drink en eet eens 3 dagen niet en kijk dan eens hoe rationeel je nog kunt handelen.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar hebben ze hem niet gehoord of hij heeft niet lopen roepen, één van de twee moet het toch zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef Matamalam het volgende:
Ze zijn hem gewoon vergeten.. leuk.. En geweldige geluidsisolatie ja..
Nee, precies. Je gaat pas dood na 5 dagen zonder vocht. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Ok, kut natuurlijk, maar 4 dagen is nou ook weer niet ZO lang dat je compleet doordraait, je eigen urine moet drinken en een bericht in je arm gaat krassenwtf
Waarschijnlijk moest hij zijn schoenen uitdoet, en dan is een stuk geslepen brillenglas nog moeilijk te breken hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Ok, kut natuurlijk, maar 4 dagen is nou ook weer niet ZO lang dat je compleet doordraait, je eigen urine moet drinken en een bericht in je arm gaat krassenwtf
Inderdaad, de gemiddelde fokker is dat wel gewend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Ja, als-ie nou ff had zitten balen dan hadden we dat nog wel begrepen, maar dit is wel erg overdreven hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Na twee dagen ga je je wel zorgen maken denk ik ja..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Vier dagen in complete isolatie zonder licht? Geboeid en al? Niet wetende of je nog ooit gevonden wordt? Dan is compleet doordraaien niet zo vreemd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |