Dit soort sarcasme dus. Topuser ben je.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:13 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Dit soort sarcasme dus. Topmod ben je, jij bent echt op je plaats hier.
Hij heeft wel een punt. Je mag wel een beetje in de spiegel kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We houden het alleen vol omdat we één ding zeker weten. Wij vinden onszelf grappiger dan zij zichzelf vinden.
Toch wel een jaar of 2, dat is een eeuwigheid.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
zolang ben je nu ook weer geen mod geweest whiskey_tango
Dat had ik nou nooit verwacht, dat jij de user die ik daar quote gelijk geeft. Dank. Dat vind ik echt fijnquote:Op maandag 29 juli 2013 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Je mag wel een beetje in de spiegel kijken.
Tuurlijk had jij dat wel verwacht. Jij weet immers net zo goed als ik dat jij volstrekt het tegenovergestelde bent van mij. Zeker wat betreft dit soort zaken....quote:Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit verwacht, dat jij de user die ik daar quote gelijk geeft. Dank. Dat vind ik echt fijn
Geen probleem zuipertje van me.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef sp3c het volgende:
dat vind ik nou ook
duimpje omhoog voor de mods idd, thanks mutant
Nou ja, ik ken je totaal niet. Maar ik geloof je onmiddellijk. Maar toch vind ik het heel fijn dat je dit onderschrijftquote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk had jij dat wel verwacht. Jij weet immers net zo goed als ik dat jij volstrekt het tegenovergestelde bent van mij. Zeker wat betreft dit soort zaken....
Voel ik me toch een beetje gewaardeerdquote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Voor wat het waard is boys, maar ik heb op een bepaald level toch wel respect voor jullie. Vrijwillig gaan modden tussen een stel ********** ******** (zelfcensuur) en elke dag maar weer dezelfde domme one-liners en smart-ass opmerkingen te lezen krijgen van dezelfde users die zichzelf ow zo geweldig en grappig vinden en daarnaast ook nog 300% er van overtuigd zijn dat ze gelijk hebben en dé waarheid verspreiden.
Bij de gedachte alleen word ik al depressief, dus dat jullie dat al zolang volhouden (zonder medicatie mag ik hopen) verdiend toch wel een duimpje omhoog.
Sorry.....geen linkje.
Ik ken jou ook niet. Puur op basis van je gedrag op het forum. Is al genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik ken je totaal niet. Maar ik geloof je onmiddellijk. Maar toch vind ik het heel fijn dat je dit onderschrijft
Hoezo weg, ik ben er nog.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:
Deze moet ik onthouden, for future reference.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien zijn uitbarstingen: niet lang.
jullie houden van elkaar he?quote:
We hebben een intieme haat-liefde relatie, die zich voornamelijk enkel op fok manifesteert als haat.quote:
pas op hoor hij zat net al met mij te flirtenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben een intieme haat-liefde relatie, die zich voornamelijk enkel op fok manifesteert als haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |