quote:
Sorry C4, daar bedoelde ik jou niet meequote:
Maar dat is voor grote jongensquote:
Kutte is alleen C4 is modje, dus die kan magisch de TT alsnog veranderenquote:
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kutte is alleen C4 is modje, dus die kan magisch de TT alsnog veranderen
Echtenie. Alleen voor die ekte brede broeders. En daar is er maar éen van.quote:
bier ==> Guinness, nah geloof ik ook welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.
Nu we toch bezig zijn: Lopend naar de trein: BB Hoeveel heb je gedronken? Ja dat, dat en die... en zus en zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Echtenie. Alleen voor die ekte brede broeders. En daar is er maar éen van.
Doe eensch vertellen van die chick op dat bankje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn: Lopend naar de trein: BB Hoeveel heb je gedronken? Ja dat, dat en die... en zus en zo
(hihi, ik zei zus)
mk duidelijk nee schuddend
Oeh oehquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Doe eensch vertellen van die chick op dat bankje.
M.k. is zich aan het bezatten nu, kwam ook veel te nuchter thuis vrees ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oeh oeh
Die mag mk doen. Hij had een duidelijke klik met haar.
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.
In dat geval:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
M.k. is zich aan het bezatten nu, kwam ook veel te nuchter thuis vrees ik
Komt geheel overeen met de samenvatting die M.k. verbaal heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval:
BB maar op een bankje neergezet. En hem duidelijk uitgelegd dat hij de dame op het bankje niet mocht bang maken.
Wat doet BB?! Juist! Naast deze dame gaan zitten natuurlijk! Na wat gepraat tussen mk en mijzelf kwam de dame in kwestie even informeren waarom hij daar zat en of het wel goed met hem ging
Zou hier ook niet over gaan liegenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt geheel overeen met de samenvatting die M.k. verbaal heeft gedaan
Mwah, als je erbij was geweest had je denk ik ook wel eenquote:
Wilde het maar even duidelijk stellen, omdat 'men' vaak de echte verhalen als onwaar aanneemtquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:35 schreef Thaboel het volgende:
En dat terwijl wij in een super leuk gesprek zaten!
ach.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde het maar even duidelijk stellen, omdat 'men' vaak de echte verhalen als onwaar aanneemt
Ja, en Vlieger en ik maar verontschuldigen naar de kroegbaas, terwijl jullie 'gezellig' 10 minuutjes op het CS haddenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach.
Maja de 10 minuten waren heel gezellig.
20! hele minuten! Zei ze er nog iets over?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en Vlieger en ik maar verontschuldigen naar de kroegbaas, terwijl jullie 'gezellig' 10 minuutjes op het CS hadden
20 dat jullie moesten wachten was wel klotequote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
20! hele minuten! Zei ze er nog iets over?
Dus we hadden geen moment later moeten weggaan..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
20 dat jullie moesten wachten was wel klote![]()
Niet zo'n beetje ook, Jullie waren net weg kwam kwam de politie langs 'ter controle', nog discussie gehad met haar dat BB echt 16 was en dus echt legaal mocht drinken, dat het onze inschattingsfout was enzo.
Ik was allang blij dat ze mijn gezicht vergeten was, maar ik ben bang dat ik nu eeuwig in haar geheugen gegrift sta
Absoluut géén minuut laterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus we hadden geen moment later moeten weggaan..
Ik heb hem niet eens zien drinkenquote:
Godverquote:
Ja, een frisdrankorgel, met zoveel mogelijk kleurtjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:49 schreef m.k het volgende:
Zo, ook thuis. Nog ff biertje op mn werk gedaan
Alle verhalen hier zijn waar. BB is een drankorgel
Ik gooi er nog een Duvel inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, een frisdrankorgel, met zoveel mogelijk kleurtjes
Kijk je uit! Is al je 2equote:
Goffer, zelfs ik wil er nu nog eentje opentrekken. Bijna totaal nuchter van een meet komen is toch niet normaalquote:
Dat is het probleem niet. Meer gewoon die afloop +sterke verhalen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, zelfs ik wil er nu nog eentje opentrekken. Bijna totaal nuchter van een meet komen is toch niet normaal
Oh kut nou je het zegt. Ik trek nog een fristi open dan maarquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Oh kut nou je het zegt. Ik trek nog een fristi open dan maar
Welke sterke verhalen, BB kwam, dronk, sliep, stapte nog net niet kotsend de trein in terwijl hij op een bankje nog wel even een chickie zou scorenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Meer gewoon die afloop +sterke verhalen.
Hoeveelheid hij kan/kon drinken vooraf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke sterke verhalen, BB kwam, dronk, sliep, stapte nog net niet kotsend de trein in terwijl hij op een bankje nog wel even een chickie zou scoren
quote:
Of hij had vooraf al gedronken? Is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeveelheid hij kan/kon drinken vooraf.
Nah, zn laatste bus verhaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of hij had vooraf al gedronken? Is ook een mogelijkheid.
Iets met kotsen toch?quote:
siquote:
Ja, dat kotsen, maar dan nu nog je grenzen niet kennen. Misschien was ik vroeg volwassen als 16 jarige, en tijden zijn veranderd, maar vorig jaar nog een 17 jarige op een wél veranwoorde manier in diezelfde kroeg met bier zien omgaan.quote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:02 schreef m.k het volgende:
Maar anders dan R&P brengen wij wel onze lui veilig op weg naar huis
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:02 schreef m.k het volgende:
Maar anders dan R&P brengen wij wel onze lui veilig op weg naar huis
Dit. Tevens heb ik niks laten staan! Dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat was wél heel even waar ik vanavond aan moest denken. En
Thaboel en M.k. dat jullie je biertje lieten staan. Jullie krijgen een nieuwe van mij
Jij niet, notoire zuipschuit, M.k. wélquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit. Tevens heb ik niks laten staan! Dat zou zonde zijn
Jups, maar was wel een toppertje!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij niet, notoire zuipschuit, M.k. wél
En dan nog, heb je geloof ik maar een biertje gedronken.
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:11 schreef m.k het volgende:
Nog een keertje over doen vind ik, maar dan met meer bier
Meer bier altijd goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:11 schreef m.k het volgende:
Nou... Altijd?quote:
quote:
En voor je haar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je genoeg gedronken hebt kan je er nog in gaan baden, de gist en hop in bier schijnt goed te zijn voor je huid
Ow ja, dank jequote:
Prima plan, ik ook.quote:
Hij mag toch nog helemaal geen drank?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dus. Hoeveel heeft die jongen nou gezopen?
Dat is hartstikke zonde!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je genoeg gedronken hebt kan je er nog in gaan baden, de gist en hop in bier schijnt goed te zijn voor je huid
Filmpjes, nog beterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:44 schreef EllaN het volgende:
Komen er nog foto's bij deze spannende verhalen?
Daar hebben ze shampoo met hop extract voor uitgevondenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je haar gaat ervan dansen heb ik me laten vertellen
Een Chouffe en 2 Duvelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dus. Hoeveel heeft die jongen nou gezopen?
En 16 jarige chicks ipv 16 venten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:11 schreef m.k het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens ik moet zeggen dat de Glenn 18 er als limonade in gaatIk dacht dat 15 al erg lekker was
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef m.k het volgende:
Bb ging het chickie regelen in de trein beter als toen we op de trein wachten?
Nou er wordt nu niet zo gevloekt om mij heen!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Hahaha Huppel![]()
Missen als kiespijn zeker?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er wordt nu niet zo gevloekt om mij heen!!
Dus heb ik net onderweg hierheen een postbode pissed off gemaakt
ow dacht van 'Hoi, mooi schoenen. Neuqon?'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik: Hi
Zij: Hey
Ik: How are you doing?
Zij: Fine, how about you?
Ik: I'm good
Zij: Uh.. Okay
![]()
Maar sws dat was een chick vriend, heb je die foto gezien?
Vriend/vriendje/collega/klasgenoot whatever zat er naastquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ow dacht van 'Hoi, mooi schoenen. Neuqon?'
Ik stond voor de brug, je weet wel die ondingen hier in het dorp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoezo de postbezorger pissed off gemaakt Huppel?
(Op de een of andere manier kan ik niet quoten, functie werkt niet grrrr)
Dat moet het hier ook even gaan doen!! Ik heb net waspoeder op het balkon gestrooid dusquote:
Lekker voor de katten om te likken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet het hier ook even gaan doen!! Ik heb net waspoeder op het balkon gestrooid dus
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens word je wakker op de keukenvloer![]()
Ik kan echt heel slecht tegen de warmte
Oei. Vergeet niet genoeg (non-alchoholis) vocht tot je te nemen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Genoeg (lauw) water drinken en gooi er ook wat zouts bij zoals bouillon, chips of drop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
BOA en voorbeeldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
Zojuist bij het tuincentrum op de parkeerplaats; zie ik één van de lokale flitsauto's rijden. De BOA was duidelijk niet bezig met zijn werk; gezien het vrouwtje wat naast hem zat. Probeerde als een baas over de parkeerplaats te rijden; raampjes open, 1 hand aan het stuurHij werd ook nog bijna aangereden door een geldwagen die achteruit begon te rijden
Maar wat voor voorbeeld geef je dan als BOA zijnde, privézaken regelen in een dienstauto
Hoe was je vacance?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Papa is weer thuis uit Spanje scatjuhhhss. Uur geleden geland in Rotterdam. Huis voor mezelf, jippie.
Lekker schijten met de deur openquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Papa is weer thuis uit Spanje scatjuhhhss. Uur geleden geland in Rotterdam. Huis voor mezelf, jippie.
En dan huppelmuts bellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk ja, met een peuk en bak koffie en de smartphone
Bellen lukt je, dus het gaat over de peuk of de koffie.quote:
Eh voornamelijk zon, zee en strand. Gemixt met wat uit eten en m'n ma die bijna in tranen uitbrak van angst toen ik over steile bergweggetjes reed met de auto 30 min lang.quote:
Wil je uit mijn DM blijven? Ik vind je een zielig, sneu pokkejong en als je mijn kind was geweest had ik je in de kelder opgesloten!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier is het ook weer goed te doen, ff wachten op regen en dan hardlopen
Knip.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je uit mijn DM blijven? Ik vind je een zielig, sneu pokkejong en als je mijn kind was geweest had ik je in de kelder opgesloten!
Bvd.
TR machen oder nicht?quote:
Knip.quote:
Ook vooral niet doen ER, ga jij maar in 't zonnetje siësta houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me nergens mee bemoeien. Zit hier voor mijn rust
Jij zal echt een enorme aanwinst zijn voor het leger. Echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |