quote:
Sorry C4, daar bedoelde ik jou niet meequote:
Maar dat is voor grote jongensquote:
Kutte is alleen C4 is modje, dus die kan magisch de TT alsnog veranderenquote:
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kutte is alleen C4 is modje, dus die kan magisch de TT alsnog veranderen
Echtenie. Alleen voor die ekte brede broeders. En daar is er maar éen van.quote:
bier ==> Guinness, nah geloof ik ook welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.
Nu we toch bezig zijn: Lopend naar de trein: BB Hoeveel heb je gedronken? Ja dat, dat en die... en zus en zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Echtenie. Alleen voor die ekte brede broeders. En daar is er maar éen van.
Doe eensch vertellen van die chick op dat bankje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn: Lopend naar de trein: BB Hoeveel heb je gedronken? Ja dat, dat en die... en zus en zo
(hihi, ik zei zus)
mk duidelijk nee schuddend
Oeh oehquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Doe eensch vertellen van die chick op dat bankje.
M.k. is zich aan het bezatten nu, kwam ook veel te nuchter thuis vrees ikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oeh oeh
Die mag mk doen. Hij had een duidelijke klik met haar.
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donker bruin vermoeden dat hij het niet heel erg vind.
In dat geval:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
M.k. is zich aan het bezatten nu, kwam ook veel te nuchter thuis vrees ik
Komt geheel overeen met de samenvatting die M.k. verbaal heeft gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval:
BB maar op een bankje neergezet. En hem duidelijk uitgelegd dat hij de dame op het bankje niet mocht bang maken.
Wat doet BB?! Juist! Naast deze dame gaan zitten natuurlijk! Na wat gepraat tussen mk en mijzelf kwam de dame in kwestie even informeren waarom hij daar zat en of het wel goed met hem ging
Zou hier ook niet over gaan liegenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt geheel overeen met de samenvatting die M.k. verbaal heeft gedaan
Mwah, als je erbij was geweest had je denk ik ook wel eenquote:
Wilde het maar even duidelijk stellen, omdat 'men' vaak de echte verhalen als onwaar aanneemtquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:35 schreef Thaboel het volgende:
En dat terwijl wij in een super leuk gesprek zaten!
ach.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde het maar even duidelijk stellen, omdat 'men' vaak de echte verhalen als onwaar aanneemt
Ja, en Vlieger en ik maar verontschuldigen naar de kroegbaas, terwijl jullie 'gezellig' 10 minuutjes op het CS haddenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach.
Maja de 10 minuten waren heel gezellig.
20! hele minuten! Zei ze er nog iets over?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en Vlieger en ik maar verontschuldigen naar de kroegbaas, terwijl jullie 'gezellig' 10 minuutjes op het CS hadden
20 dat jullie moesten wachten was wel klotequote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
20! hele minuten! Zei ze er nog iets over?
Dus we hadden geen moment later moeten weggaan..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
20 dat jullie moesten wachten was wel klote![]()
Niet zo'n beetje ook, Jullie waren net weg kwam kwam de politie langs 'ter controle', nog discussie gehad met haar dat BB echt 16 was en dus echt legaal mocht drinken, dat het onze inschattingsfout was enzo.
Ik was allang blij dat ze mijn gezicht vergeten was, maar ik ben bang dat ik nu eeuwig in haar geheugen gegrift sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |