quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:02 schreef m.k het volgende:
Bb ging het chickie regelen in de trein beter als toen we op de trein wachten?
Nou er wordt nu niet zo gevloekt om mij heen!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Hahaha Huppel![]()
Missen als kiespijn zeker?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er wordt nu niet zo gevloekt om mij heen!!
Dus heb ik net onderweg hierheen een postbode pissed off gemaakt
ow dacht van 'Hoi, mooi schoenen. Neuqon?'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik: Hi
Zij: Hey
Ik: How are you doing?
Zij: Fine, how about you?
Ik: I'm good
Zij: Uh.. Okay
![]()
Maar sws dat was een chick vriend, heb je die foto gezien?
Vriend/vriendje/collega/klasgenoot whatever zat er naastquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ow dacht van 'Hoi, mooi schoenen. Neuqon?'
Ik stond voor de brug, je weet wel die ondingen hier in het dorp.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoezo de postbezorger pissed off gemaakt Huppel?
(Op de een of andere manier kan ik niet quoten, functie werkt niet grrrr)
Dat moet het hier ook even gaan doen!! Ik heb net waspoeder op het balkon gestrooid dusquote:
Lekker voor de katten om te likken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet het hier ook even gaan doen!! Ik heb net waspoeder op het balkon gestrooid dus
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens word je wakker op de keukenvloer![]()
Ik kan echt heel slecht tegen de warmte
Oei. Vergeet niet genoeg (non-alchoholis) vocht tot je te nemen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Genoeg (lauw) water drinken en gooi er ook wat zouts bij zoals bouillon, chips of drop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |