quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:02 schreef m.k het volgende:
Maar anders dan R&P brengen wij wel onze lui veilig op weg naar huis
Dit. Tevens heb ik niks laten staan! Dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat was wél heel even waar ik vanavond aan moest denken. En
Thaboel en M.k. dat jullie je biertje lieten staan. Jullie krijgen een nieuwe van mij
Jij niet, notoire zuipschuit, M.k. wélquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit. Tevens heb ik niks laten staan! Dat zou zonde zijn
Jups, maar was wel een toppertje!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij niet, notoire zuipschuit, M.k. wél
En dan nog, heb je geloof ik maar een biertje gedronken.
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:11 schreef m.k het volgende:
Nog een keertje over doen vind ik, maar dan met meer bier
Meer bier altijd goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:11 schreef m.k het volgende:
Nog een keertje over doen vind ik, maar dan met meer bier
Nou... Altijd?quote:
quote:
En voor je haar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je genoeg gedronken hebt kan je er nog in gaan baden, de gist en hop in bier schijnt goed te zijn voor je huid
Ow ja, dank jequote:
Prima plan, ik ook.quote:
Hij mag toch nog helemaal geen drank?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dus. Hoeveel heeft die jongen nou gezopen?
Dat is hartstikke zonde!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]als je genoeg gedronken hebt kan je er nog in gaan baden, de gist en hop in bier schijnt goed te zijn voor je huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |