Absoluut géén minuut laterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus we hadden geen moment later moeten weggaan..
Ik heb hem niet eens zien drinkenquote:
Godverquote:
Ja, een frisdrankorgel, met zoveel mogelijk kleurtjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:49 schreef m.k het volgende:
Zo, ook thuis. Nog ff biertje op mn werk gedaan
Alle verhalen hier zijn waar. BB is een drankorgel
Ik gooi er nog een Duvel inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, een frisdrankorgel, met zoveel mogelijk kleurtjes
Kijk je uit! Is al je 2equote:
Goffer, zelfs ik wil er nu nog eentje opentrekken. Bijna totaal nuchter van een meet komen is toch niet normaalquote:
Dat is het probleem niet. Meer gewoon die afloop +sterke verhalen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, zelfs ik wil er nu nog eentje opentrekken. Bijna totaal nuchter van een meet komen is toch niet normaal
Oh kut nou je het zegt. Ik trek nog een fristi open dan maarquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Oh kut nou je het zegt. Ik trek nog een fristi open dan maar
Welke sterke verhalen, BB kwam, dronk, sliep, stapte nog net niet kotsend de trein in terwijl hij op een bankje nog wel even een chickie zou scorenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Meer gewoon die afloop +sterke verhalen.
Hoeveelheid hij kan/kon drinken vooraf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke sterke verhalen, BB kwam, dronk, sliep, stapte nog net niet kotsend de trein in terwijl hij op een bankje nog wel even een chickie zou scoren
quote:
Of hij had vooraf al gedronken? Is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoeveelheid hij kan/kon drinken vooraf.
Nah, zn laatste bus verhaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of hij had vooraf al gedronken? Is ook een mogelijkheid.
Iets met kotsen toch?quote:
siquote:
Ja, dat kotsen, maar dan nu nog je grenzen niet kennen. Misschien was ik vroeg volwassen als 16 jarige, en tijden zijn veranderd, maar vorig jaar nog een 17 jarige op een wél veranwoorde manier in diezelfde kroeg met bier zien omgaan.quote:
Goede zaak.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:02 schreef m.k het volgende:
Maar anders dan R&P brengen wij wel onze lui veilig op weg naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |