Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan wordt het weer omin spang fittie mang?
Klein stukje mee voorin geweest. Totale overkill zoveel PK's voor vier bakken trein.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die Frontrunner wel een machtig mooi ding om te zien hoor
Ja die cabride was een beetje een mismaakte stuurstand of zo? Plek zat om een statiefje neer te zetten trouwens, magoe. Die kopbak zag er wel bruut uit. Maar idd als je dan elke anderhalf uur met 3 of 4 bakken dubbeldeks gaat rijden.... Zat er ook iemand in of?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Klein stukje mee voorin geweest. Totale overkill zoveel PK's voor vier bakken trein.
Ja ik moet Yvonne voorbijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mensenkinderen, wat een discussie zo diep in de nacht.
Die cabride was in de stuurstand. Ik moet ergens een foto hebben van in de cab van de dieselloc die ervoor zat maar die staat op mijn spiegelreflex en op de een of andere manier wil mijn laptop die kaart niet lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die cabride was een beetje een mismaakte stuurstand of zo? Plek zat om een statiefje neer te zetten trouwens, magoe. Die kopbak zag er wel bruut uit. Maar idd als je dan elke anderhalf uur met 3 of 4 bakken dubbeldeks gaat rijden.... Zat er ook iemand in of?
OV. Ik reageer zelden in dit topic. Maar het voorstel van OV is totale waanzin om dit zo in de media te brengen. En ik had toch gedacht dat dit soort organisaties wel beter wisten. Rover en al die andere belangenorganisaties geven wel nooit advies om water mee te nemen(flesje) als reiziger met dit soort temperaturen. Rover geeft nooit advies dat reizigers zelf hun rotzooi moeten opruimen(plastic zakje van thuis meenemen en je zooi bij de zuilen op het perron achterlaten). Nee maar wel janken dat de treinen niet schoon genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Hoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef J.B. het volgende:
Moest ik ook een drankje mogen nuttigen opteer ik graag voor een glaasje Kriek
Jij iteejer van de kouwe grond gaat dat echt wel oplossen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die cabride was in de stuurstand. Ik moet ergens een foto hebben van in de cab van de dieselloc die ervoor zat maar die staat op mijn spiegelreflex en op de een of andere manier wil mijn laptop die kaart niet lezen.
Ik heb The Hood overleefd dus dan lukt dit ook inderdaad. 100 meter van een café waar we waren was een vrouw gevonden, opgevouwen in een trash can.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij iteejer van de kouwe grond gaat dat echt wel oplossen.
Het is er ook de temperatuur voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer hoorp. Ik pak nog wel een biertje
Goede morgen, ummmm..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:23 schreef Dr_Flash het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2000772
Eindelijk
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Nicequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mensenkinderen, wat een discussie zo diep in de nacht.
Om het wat meer ontopic te trekken:
[ afbeelding ]
Op een zonnige septemberdag stond ik samen met een paar vrienden langs de toegangsweg van een klein dorpje in de buurt van Berlijn, om de oude trammetjes te fotograferen. Nadat we al een tijd stonden te wachten zonder trams te hebben gezien kwam deze combinatie voorbij. De achteroplopende blauwe tram (voorzien van reclame voor een lokale radiozender) was defect gegaan en kon niet meer zelfstandig verder rijden.
Omdat het traject vrijwel geheel enkelsporig is (met hier en daar een inhaalspoor) gooide deze kreupele tram de dienstregeling ernstig in het honderd. Deze "Thunderbird"-tram A95 kwam z'n soortgenoot ophalen om 'm naar de werkplaats te brengen.
Hier denk ik:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:22 schreef arkkey het volgende:
Wat was nou dat mysterieuze metro artikel? Al die krantjes waren hier al 100 keer op, anders had ik nog wel even een blik er op geworpen
Oké, maar dit was toch al niet meer op de HSL ... En hij zat wel onder die 200km/h max. van ASFA (maar ver boven de lokale 80km/h)quote:Er zijn twijfels gerezen of het Spaanse netwerk voor de hogesnelheidstrein voldoende is beveiligd door de Europese veiligheidsstandaard voor het spoorwegverkeer (ERTMS). De installatie van een dergelijk systeem had de treinramp bij Santiago de Compostela kunnen voorkomen, zei donderdag de leider van de Spaanse machinistenvakbond.
Ik denk meer aan:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:22 schreef Igen het volgende:
Ach, zoiets komt toch wel vaker voor? Typisch geval van
[ afbeelding ]
Dat is toch standaard hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef Duvel het volgende:
Ik zie dat mijn oproep om normaal te doen gesorteerd heeft in een halve nacht doorzeiken. Stik er maar in.
Rijssen spoor 1 (of is dat ondertussen verwijderd of vervangen door een echt perron?)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef _JdM_ het volgende:
Stroe, Rotterdam (over spoor 11 heen), Delft (verlenging alleen)
In welk dorp rijden deze trams?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mensenkinderen, wat een discussie zo diep in de nacht.
Om het wat meer ontopic te trekken:
[ afbeelding ]
Op een zonnige septemberdag stond ik samen met een paar vrienden langs de toegangsweg van een klein dorpje in de buurt van Berlijn, om de oude trammetjes te fotograferen. Nadat we al een tijd stonden te wachten zonder trams te hebben gezien kwam deze combinatie voorbij. De achteroplopende blauwe tram (voorzien van reclame voor een lokale radiozender) was defect gegaan en kon niet meer zelfstandig verder rijden.
Omdat het traject vrijwel geheel enkelsporig is (met hier en daar een inhaalspoor) gooide deze kreupele tram de dienstregeling ernstig in het honderd. Deze "Thunderbird"-tram A95 kwam z'n soortgenoot ophalen om 'm naar de werkplaats te brengen.
Dat de NS mogelijk de Spoorwegwet en de ARBO-wet heeft overtreden vind ik persoonlijk best heftig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:37 schreef arkkey het volgende:
Nouja niet echt heel sensationeel nieuws voor mij als leek
Rijssen heeft geen spoor 1 meer met een perron.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Rijssen spoor 1 (of is dat ondertussen verwijderd of vervangen door een echt perron?)
Deventer spoor 2 (maar ze zijn heel hard aan het werk aan een echt perron aan spoor 1)
De trammetjes komen oorspronkelijk uit de BRD. Gebouwd door Duwag, gereden bij Bogestra en dat soort bedrijfjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:36 schreef James1988 het volgende:
Die rijden op Berlin-Friedrichshagen - Schöneiche - Rüdersdorf, de maatschappij heet SRS.
Houten perron in Rijssen is weg, Deventer heeft (stalen) steigerperrons.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Rijssen spoor 1 (of is dat ondertussen verwijderd of vervangen door een echt perron?)
Deventer spoor 2 (maar ze zijn heel hard aan het werk aan een echt perron aan spoor 1)
Weetje.. een jaar of twee geleden was er een soortgelijk incident waar de ontruimingstijd dik 2,5 keer zo lang was. Dat is dus stukken verbeterd. Inderdaad is het nog niet op het wenselijke niveau en kan het echt nog beter maar in het kader van hoe fout het was vind ik eigenlijk dat je gewoon te ver gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat de NS mogelijk de Spoorwegwet en de ARBO-wet heeft overtreden vind ik persoonlijk best heftig.
Dat ze hier al eerder voor waren gewaarschuwd is ook geen kleinigheid.
Nee, daar gaat het niet om. Want met stevige inhoudelijke discussie is niets mis. Het gaat pas fout wanneer het beledigingen begint te regenen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Overigens denk ik dat het beter voor de sfeer is om geen VBOV te bespreken.
Regenen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Want met stevige inhoudelijke discussie is niets mis. Het gaat pas fout wanneer het beledigingen begint te regenen.
*wegrent en koffie drinken gaat*
Op de een of andere manier lokt die discussie wel irritatie uit. Nu vind ik het niet zo nodig om daar aan mee te doen maar dat is wel wat ik zie gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Want met stevige inhoudelijke discussie is niets mis. Het gaat pas fout wanneer het beledigingen begint te regenen.
*wegrent en koffie drinken gaat*
Dit boekje daar staat alles in, er zijn nog meer van die lijntjesquote:
Oh sorryquote:
Het speelt niet alleen hier, laatst op Skyscrapercity ben ik zelf eens in een soort flamewar geraakt met iemand die om een of andere reden een of ander groot probleem met MVBOV heeft. Ik vermoed dat het om dezelfde persoon gaat, en het lijkt me onzin om een heel gespreksonderwerp (dat nota bene vaak de landelijke media haalt!) taboe te verklaren omdat één user zo nodig moet trollen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lokt die discussie wel irritatie uit. Nu vind ik het niet zo nodig om daar aan mee te doen maar dat is wel wat ik zie gebeuren.
Ben ik met je oneens. Das wel belangrijk, want ik de top 500 staan kan je doen met posts die door niemand gewaardeerd worden, of met posts die wel een goede bijdrage leveren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorryIk bedoelde dat ik eindelijk van 3 naar 2 gestegen ben op de eeuwige Top 500. Maar goed, weinig belangrijks aan verder
Welnee, we hadden even een aanvaring, en inderdaad een ongebruikelijk harde ja. Daarna is er gewoon weer normaal gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:08 schreef Duvel het volgende:
Ik zie dat mijn oproep om normaal te doen gesorteerd heeft in een halve nacht doorzeiken. Stik er maar in.
Het hoeft niet zozeer een taboe te zijn maar ik denk dat de discussies niet te lang moeten doorlopen en dat er op een gegeven moment ook een punt achter gezet moet worden. Ik ben het ook regelmatig niet eens met VBOV maar daar hoeft niet zozeer een dogmatische discussie over gevoerd te worden en daarnaast denk ik wel dat de inzet van de personen achter VBOV wel goed bedoeld is. Maar overal spelen verschillen van inzichten een rol en die hoeven niet zozeer op de spits gedreven te worden denk ik. Belangrijk is dan wel dat iedereen snapt dat die verschillen er kunnen zijn en dat niet iedereen het met iedereen eens hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het speelt niet alleen hier, laatst op Skyscrapercity ben ik zelf eens in een soort flamewar geraakt met iemand die om een of andere reden een of ander groot probleem met MVBOV heeft. Ik vermoed dat het om dezelfde persoon gaat, en het lijkt me onzin om een heel gespreksonderwerp (dat nota bene vaak de landelijke media haalt!) taboe te verklaren omdat één user zo nodig moet trollen.
Dank jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ben ik met je oneens. Das wel belangrijk, want ik de top 500 staan kan je doen met posts die door niemand gewaardeerd worden, of met posts die wel een goede bijdrage leveren.
Ik moet er vaak hartelijk om lachen, dus ik wil je van de gelegenheid gebruik maken om je hiermee te feliciteren
Ik kan je droge opmerkingen vaak wel waarderen. Zo nu en dan moet ik erg hard lachen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeIk post heus weleens onzin idd, maar er zijn er zat die daar veel erger in zijn dan ik
Hoe vaak is dat het geval tijdens normaal bedrijf? Hoe vaak is dat het geval buiten normaal bedrijf? Als beiden in 1 jaar op mn vingers na te tellen zijn, zou ik dat niet heftig willen noemen. Het is heftig als het een structureel probleem betreft, alsin, de kans dat je als individu een dergelijke situatie gaat meemaken in een jaar is groot. Uitzonderingsgevallen kunnen altijd voorkomen, en ik denk dat het zeer onwenselijk is om te proberen dat geheel weg te managen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:37 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat de NS mogelijk de Spoorwegwet en de ARBO-wet heeft overtreden vind ik persoonlijk best heftig.
Dat ze hier al eerder voor waren gewaarschuwd is ook geen kleinigheid.
Ik wist het niet, vind het wel interessantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Igen het volgende:
Ik dacht altijd dat deze Oost-Duitse dubbeldekwagons:
[ afbeelding ]
een soort kwalitatief minderwaardige (geen gebogen ramen etc.) Oostblokkopie waren van deze:
[ afbeelding ]
Maar dat is dus niet waar. De DB had voor de Wende eigenlijk helemaal geen dubbeldekwagons. Het onderste plaatje is dus gewoon een doorontwikkeling van de DDR-dubbeldekwagens.
Was ik nou zo dom of is dit een interessant wetenswaardigheidje?
Gelukkig, dat doet me goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik kan je droge opmerkingen vaak wel waarderen. Zo nu en dan moet ik erg hard lachen.
Deventer (voor wie snel is, de verbouwing is inmiddels begonnen)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:10 schreef _JdM_ het volgende:
Stroe, Rotterdam (over spoor 11 heen), Delft (verlenging alleen)
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deventer (voor wie snel is, de verbouwing is inmiddels begonnen)
Spuit 11quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Rijssen spoor 1 (of is dat ondertussen verwijderd of vervangen door een echt perron?)
Deventer spoor 2 (maar ze zijn heel hard aan het werk aan een echt perron aan spoor 1)
helemaal weg krijg je het nooit, maar er rijden in Nederland treinen rond die structurele problemen met de airco hebben. DDZ staat met dit weer bijvoorbeeld met bosjes langs de kant en in de excuus-Benelux naar Brussel komt het vaak voor dat in een deel van de trein de airco niet werkt. Overstromende toiletten zijn daar ook een probleem, veroorzaakt door gebrekkig onderhoud.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:29 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat het geval tijdens normaal bedrijf? Hoe vaak is dat het geval buiten normaal bedrijf? Als beiden in 1 jaar op mn vingers na te tellen zijn, zou ik dat niet heftig willen noemen. Het is heftig als het een structureel probleem betreft, alsin, de kans dat je als individu een dergelijke situatie gaat meemaken in een jaar is groot. Uitzonderingsgevallen kunnen altijd voorkomen, en ik denk dat het zeer onwenselijk is om te proberen dat geheel weg te managen.
Brussel Centraal als een van de lelijkste stations ter wereld?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef J.B. het volgende:
Lelijkste stations ter wereld aldus The Guardian:
http://m.guardian.co.uk/a(...)ion-ugly-train-world
Nee precies, maar dat staat er ook niet. Er staat:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Igen het volgende:
Als je dat bij de top 10 lelijkste ter wereld zet, dan heb je gewoon geen kaas gegeten van architectuur.
quote:New York's Penn station – and other ugly train terminals around the world
Tja, leuke kop... Maar ook treinen die daar wel met ETCS rijden zullen echt nog niet 4km voor die bocht al afgeremd worden naar 80km/u.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:22 schreef _serial_ het volgende:
Treinreiziger kopt met dat ETCS niet was geactiveerd in de trein
http://www.treinreiziger.(...)ptrein_spanje-145485
Als je 4 km voor de bocht 80 km/h zou rijden dan zou je tussen Hilversum en Bussum ook niet harder gaan rijden dan 80 km/h. Het stukje 130 km/h is daar ook maar 6 kilometer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:47 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Tja, leuke kop... Maar ook treinen die daar wel met ETCS rijden zullen echt nog niet 4km voor die bocht al afgeremd worden naar 80km/u.
Ik vind Brussel-Centraal ook een mooi station, ik snap ook niet dat die in die lijst staat. Hadden Brussel-Zuid en/of -Noord erin gestaan had ik het logisch gevonden, wat een rotzooi is het daar....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Brussel Centraal als een van de lelijkste stations ter wereld?
Vijf jaar geleden allicht wel, maar er is intussen gerenoveerd. Een paar plaatjes:
[ afbeelding ]
Van buiten
[ afbeelding ]
Stationshal
[ afbeelding ]
Stationsnaambordje op het perron
Als je dat bij de top 10 lelijkste ter wereld zet, dan heb je gewoon geen kaas gegeten van architectuur.
Voor mij: Venlo, Amsterdam Amstel (Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik daar alleen kom als het pokkeweer is.), Heerlenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef bork het volgende:
Maken we toch ons eigen lijstje![]()
Voor Nederland mag wat mij betreft wel op die lijst van lelijke stations:
Breda en Den Haag CS.
Verder is Wuppertal Hbf verschrikkelijk en Warszawa Centralna is goed lelijk, vies en donker.
Amsterdam Zuid/WTC is voor mij de ergstequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef bork het volgende:
Maken we toch ons eigen lijstje![]()
Voor Nederland mag wat mij betreft wel op die lijst van lelijke stations:
Breda en Den Haag CS.
Eens, zeker als je kijkt naar hoe goed het station is uitgebouwd in relatie tot de functie in het netwerk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid/WTC is voor mij de ergste
Amstel, hartstikke mooie details, in de hal tegels met afbeelding van oude treinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Voor mij: Venlo, Amsterdam Amstel (Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik daar alleen kom als het pokkeweer is.), Heerlen
Wanneer ik in een verlichte NID stap waan ik me in de Zeemanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Haha, conducteur verontschuldigt zich voor het gebrek aan verlichting in ons treinstel. Het was me eerlijk waar nog niet opgevallen, bovendien kostte het welgeteld 2 seconden na de omroep "Ik zal proberen ze weer aan te krijgen" om het wel te doen
Gelukkig is er met de airco niets mis
Skopje is inderdaad véle malen lelijker als Brussel. Maar in Skopje is het gewoon zo lelijk dat ik er van moest lachen toen ik er was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef J.B. het volgende:
De meest fenomenaal lelijke stations waar ik ooit ben geweest zijn Tbilisi en Skopje, zij het niet per trein.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het speelt niet alleen hier, laatst op Skyscrapercity ben ik zelf eens in een soort flamewar geraakt met iemand die om een of andere reden een of ander groot probleem met MVBOV heeft. Ik vermoed dat het om dezelfde persoon gaat, en het lijkt me onzin om een heel gespreksonderwerp (dat nota bene vaak de landelijke media haalt!) taboe te verklaren omdat één user zo nodig moet trollen.
Ik ben het met deze twee posts eens, dus ik quote ze voor het gemak even.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het hoeft niet zozeer een taboe te zijn maar ik denk dat de discussies niet te lang moeten doorlopen en dat er op een gegeven moment ook een punt achter gezet moet worden. Ik ben het ook regelmatig niet eens met VBOV maar daar hoeft niet zozeer een dogmatische discussie over gevoerd te worden en daarnaast denk ik wel dat de inzet van de personen achter VBOV wel goed bedoeld is. Maar overal spelen verschillen van inzichten een rol en die hoeven niet zozeer op de spits gedreven te worden denk ik. Belangrijk is dan wel dat iedereen snapt dat die verschillen er kunnen zijn en dat niet iedereen het met iedereen eens hoeft te zijn.
De perrons zijn heel claustrofobisch, en er is weinig ruimte. Het lettertype op de bordjes kan me dan wel weer bekoren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:29 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Brussel-Centraal best een mooi station, maar die smalle, donkere perrons vind ik maar niks
Het nieuwe station is daarentegen één van de mooiste Sprinterstations van het land (voor zover ik ze ken althans).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
De perrons zijn heel claustrofobisch, en er is weinig ruimte. Het lettertype op de bordjes kan me dan wel weer bekoren.
In het kader van lelijke Nederlandse stations: het oude nieuwe station van Houten:
[ afbeelding ]
Echt zo'n blok jaren '70 deprimerendheid.
Die zit ook in de route Hamburg - Hannover. Hambug eigenlijk. Die add-on voor TS2013 kan ik momenteel niemand aanraden. Werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef bork het volgende:
Je hebt ook hele coole natuurlijk![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ruikt ook altijd lekker daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:24 schreef Xetran het volgende:
Moet je Arnhem Velperpoort hebben, als ik daar in dat hokje ga zitten dan heb je altijd wel iemand naast je die zichzelf met heroïne injecteert. Bovendien is het ook gewoon vies, dat dat nog kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ongeloofelijk, ik ben zojuist een rondje gaan doen, en door een kapotte tourniquet kwam ik klem te zitten tussen het draaihekje en de klapdeur![]()
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
![]()
Gelukkig dat ze erom konden lachen, zijn ze daar van dikke boetes of strenger?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Er is een verschil in tarief tussen een boete krijgen als je geen kaartje heb of als je geen geldig kaartje hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef bork het volgende:
[..]![]()
Gelukkig dat ze erom konden lachen, zijn ze daar van dikke boetes of strenger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |